wtorek, 8 lipca 2014

73.Opisy . (Niewiarygodne-wracam)


nie, nie pokłóciliśmy się. my się rozpadliśmy.



Jeżeli ktoś sprawia, że się uśmiechasz to nie udawaj, że to nic nie znaczy.

Najgorsze, gdy zaczynasz się do kogoś przyzwyczajać. Czujesz się samotna, gdy nie ma go przy tobie.


 



To ja docenię Cię, jak nikt inny stąpający po tej kuli ziemskiej. Zrozum.

Nie mam dla kogo być, dla kogo walczyć, dla kogo zostać tu, by razem móc znów marzyć.


pierdolony seksowny romantyk z chamstwem w oczach i perfekcyjną gadką .

 

Każdy człowiek ma w sobie coś wyjątkowego - potrafi ranić na inny sposób.


''czasem myślę sobie, że cudownie jest mieć nierówno pod sufitem , to normalna jest rzecz " . ¦


Jak byłam dzieckiem, nazywali mnie optymistką.
Teraz wszyscy mówią, że moje drugie imię to pesymizm.. A mnie po prostu życie nauczyło, że nie jest kolorowe.




A mimo wszystko wciąż mam nadzieję , pieprzoną nadzieję , że kiedyś popatrzymy sobie w oczy , pocałujemy się i będzie tak cudownie , że aż nierealnie .


Mam mętlik w głowie, nie wiedząc kim dla Ciebie jestem.


serce przemęczone smutkiem, oczy zmęczone płaczem, dusza wykończona pustką.



A gdy Cię nie ma przy mnie w moim sercu pustka, Chce raz jeszcze spojrzeć w Twoje oczy, poczuć Twe usta.

 Najgorsze jest to, że w chwilach dla nas najgorszych musimy jeszcze znosić samego siebie...


mała iskierka nadziei , gdy przypadkiem spotkają się nasze spojrzenia .




- Cukierek albo psikus.!
- Poproszę psikusa.!
- Zamknij oczy i zrób dzióbek : D  ^^

`- Uśmiechnij się. 
- Daj mi powód do uśmiechu.


- przecież liczy się to, co człowiek ma w środku, nie wygląd .
- taa, to w playboyach powinny być zdjęcia rentgenowskie




Nie wiem co Ty kurwa do mnie mówisz, ale jesteś przystojny, więc mów dalej. : DD


To nie sen, zawsze po nocy przychodzi dzień. Zmienia marzenia w koszmar, dobrze to wiem.



Gdy się kogoś kocha to powinno się akceptować jego życie wraz z zaletami i wszelkimi wadami. Nie można zmieniać na siłę czyjegoś życia tylko dlatego, że nam nie pasuje.





Czasem chciałbyś stać obok piekła, które nazywasz życiem, tylko po to, żeby zrozumieć jak straszne błędy popełniasz.


patrzyłam jak odchodzisz, choć wolałam się odwrócić ...


-od czego zależy twój dzień?
-od jego uśmiechu...


 'Czymże jest kłamstwo? Prawdą w przebraniu.'


-Fajna jesteś jak wypijesz!
 -Ty też jesteś fajny, jak wypiję. ;D



.Nawet nie wiesz jak bardzo mnie ranisz, gdy widzę cię z inną w ramionach.



 `Jeśli życie jest proste, to ja jestem pogięta.


` Płynące z głębi serca, zapisane do końca życia WSPOMNIENIA.! ` ¦



Miałeś już w życiu taki moment, w którym sam nie wiedziałeś co czujesz? Kiedy gubiłeś się w własnych myślach? Gdy kogoś ci brakowało, ale wszystkich od siebie odrzucałeś?




W samotności słychać nawet otaczającą ciszę


i mimo że znamy się tak krótko, wiem że jesteś osobą której nie może zabraknąć w moim życiu.


- mamo dostałam nową super ocenę o nazwie Nowa Dobra Super Tolerancyjna w skrócie NDST.
- jestem z Ciebie dumna, oby tak dalej.
- ależ oczywiście.





"sztuka polega na tym, żeby przeżyć rozczarowanie i zostać..."


spokojnie, już dałam sobie z tobą spokój. Wszystko jest okej. Naprawdę...


Myślę o Tobie zawsze. Kiedy się budzę i przygotowuję do szkoły, w autobusie, na każdej lekcji, w drodze do domu, przez całe po południe, kiedy odrabiam zadania, czytam, piszę, uczę się. Kiedy spaceruję i kręcę się bez sensu po pokoju. Myślę, aż do chwili kiedy zasnę, a potem śnię o Tobie do rana.
______________________________________________
____________________________________________________________

Tak, wróciłam.
Właściwie nie wiem, dlaczego przestałam blogować... Chyba zapomniałam... Cóż, chciałam przeprosić. Chociaż nie ma dla mnie dobrego usprawiedliwienia, przepraszam :)

Spróbuje dodawać teraz częściej posty.

1 komentarz:

  1. Wooow! Nawet nie wiesz jak się cieszę ;) brakowało mi Twoich postów, bo są bardzo ciekawe i życiowe :) będę częstą czytelniczką ;) witam z powrotem :D

    OdpowiedzUsuń