wtorek, 12 listopada 2013

69.Opisy .


Związek jest tylko dla dwóch osób, ale niektóre szmaty nie potrafią liczyć


Miłość - danie drugiemu człowiekowi tego, czego potrzebuje, by stać się naprawdę szczęśliwym, a nie tego, o czym mówi z pożądaniem.



Straciłam jedyną miłość wartą walki. Tonę w szalejącym morzu moich łez.



` jeśli myślisz, że będę za tobą latać, to pomyśl jeszcze raz.`



Życie nauczyło mnie, żeby wybuchać płaczem dopiero, kiedy dostanę w drugi policzek.



bo jesteś typem chłopaka, który śmiałby się gdybym upadła, ale pomógł mi wstać i wyszeptał : w porządku skarbie, wciąż Cię kocham.


Chcę by pewnego dnia się obudził i stwierdził: - Nie, nie dam Jej tak po prostu odejść.



 Ooo, czyżbym niechcący wdepnęła w twoje biedne, maleńkie, pokaleczone ego?




kolejne blizny na mojej ręce. a przyrzekałam sobie 'nigdy więcej'


Strzeż mnie Boże, żebym nie złamała piątego przykazania dekalogu 'nie zabijaj', jak zobaczę tą szmatę na oczy.



A gdyby pojawiła się szansa na spełnienie marzenia, nie zawahałbyś się ?



Marzenia, które już na zawsze pozostaną marzeniami....


W filiżance szukam Twego smaku, na poduszce Twoich ust.



jak ja kurwa lubię uśmiechać się do kompa kiedy z Tobą piszę.




Trudno jest być normalnym ,gdy otaczają Cię sami idioci. ¦


Ej ! - Najkrótsze imię człowieka . XDD


To nie jest miłość. Bo czy pisanie czułych sms'ów można nazwać miłością?


Na prawdziwą miłość składa się ekstaza i udręka.



Ziomy, ignoranci, desperaci, pojebańcy, debile, menele - moi przyjaciele.



Robiąc selekcję wypierdoliłam wiele dwulicowości ze swojego życia .



Najgorzej jest wtedy, gdy cierpisz, a nie możesz dać upustu swoim emocjom, bo boisz się, że inni zobaczą i będą próbowali pocieszyć.


W każdym człowieku jest odrobina piękna i coś co odróżnia go od wszystkich innych



Facet jak strumyk. Przystojny, bo przystojny, nie każdy bystry.




Od czasu do czasu musi ci pęknąć serce byś wiedział,że wciąż je masz.



Miłość jest wtedy, gdy tylko trzymając bliską Ci osobę za rękę, myślisz "mam wszystko".



 Nie jestem obrażona... ja tylko w spokoju przeżywam chwilową nienawiść do ciebie



obiecuję Ci, że jak jeszcze raz tak na niego spojrzysz to Ci tak dupę skopię, że spać będziesz na stojąco .



niezapomniane chwile tego nie da się wymazać ,
nie raz przychodzi taki moment, gdy potrzeba się wypłakać ,przez to wspomnieniami wracasz, widzisz to co było szczęściem , zamykasz oczy i widzisz tylko przestrzeń ... 




nadejdą wakacje, znów będzie prościej.




Czasem zastanawiam się , czy faceci w tych czasach chcą jeszcze kochać , czy raczej pieprzyć bez zobowiązań ?



A może nie trzeba mówić ? Może trzeba coś zrobić ?



Ten pocałunek był zachłanny, palący, gorączkowy, spazmatyczny aż bolący. Wyrażał wszystko: pragnienie, namiętność, pasję... Piętnował. Pokonywał. Obezwładniał. Kategorycznie nakazywał uległość. Upajał, ogłuszał, oślepiał! Jak to możliwe żeby ON w tak łatwy sposób potrafił doprowadzić mnie do tego hipnotycznego stanu...
Zauroczenia ? Obłędu?




To jest oczywiste. Gdyby mu zależało, nie zranił by mnie,i nie pozwolił bym odeszła.




Otulając się kołdrą, włączam muzykę, próbując zagłuszyć krzyk rzeczywistości...




Niby wiesz,że to co było nie wróci,ale czasem masz nadzieje.



iść, zobaczyć cię, powiedzieć cześć, a w myślach cię przytulić... I ten twój uśmiech...



Byli ze sobą 'dla żartu'. Oboje się kochali. Nic nie powiedzieli. I tak wielka miłość została zapomniana...



Czuli do siebie to, co zostało niewypowiedziane...




Bo ten "przypadkowy wzrok" robi ze mną co chce.


-kochałam i będę kochała. 
-a teraz kochasz? 
-teraz zaczynam żałować... 
-czego? 
-...Ciebie




Błysk twojej głupoty mnie oślepia.




. A w życiu nigdy nie będzie idealnie, trzeba się z tym liczyć..



Niby mam go gdzieś, ale prawdopodobnie, jakby napisał, że chce mnie dziś zobaczyć to bym była tam w minutę.



Fotografia - ułamek sekundy trwający wiecznie.




podaj mi link do Twojego serducha. ¦!



Jeżeli mówię coś bardzo szczerze to nie po to, żeby cię zezłościć, ale po to, żeby coś do ciebie w końcu dotarło.



. Człowiek dostatecznie szalony osiąga to co niemożliwe.



słyszę tylko echo gdy do Ciebie dzwonie , teraz za tą przyjaźń karę przyszło ponieść.



jestem zbyt skromna by chwalić się, jaka jestem zajebista. :D



Zbliżasz się co raz dalej mnie . ¦



`nic więcej mi nie trzeba jak tego byś mnie szalenie mocno przytulił.

 obyś chuju wdepnął w lego na bosaka.



''Była to jedna z tych nocy, w których nie ma nadziei na świt.''



Moje życie kończy się tam, gdzie muzyka przestaje grać...


Zaczęło docierać do mnie, jak wiele On znaczy w moim życiu. Reszta świata jest tylko tłem dla Niego.




zostan tak na zawsze albo teraz odejdź i nigdy nie wracaj .



Jeżeli dla kogoś liczą się tylko opinie innych, to czy kiedykolwiek miewa jakieś własne.?



uwierzyłbyś, jakbym ci powiedziała, że już cię nie chcę? ja też nie. ¦



Życie najpierw Cię pierdolnie, a potem zapyta co tak leżysz.



- wyrzuć go z pamięci !
- a ty wyrzuć do kosza swoje ulubione , stare trampki .
- nie moge , zbyt mocno sie przywiązałam . 
- no właśnie !



zaczynam mieć wszystko w dupie . to chyba dobrze, prawda?




On patrzy pare sekund , ja się ciesze całymi dniami.




Dzień jak co dzień poranek jak każdy inny raz śnieg raz deszcz czasem troche słońca....




stoimy w różnych miejscach , ale pod tym samym niebem.¦




życie jest jak pudełko czekoladek- nigdy nie wiesz na co trafisz..



Tam gdzie miłość ma cenę, nie ma zaufania; gdzie nie ma zaufania, nie ma miłości



“ usta mówią wszystko,
  oczy mówią prawdę... ” 




Zamiary były prawdziwe. Szkoda, że uczucia fałszywe.




Lata temu gdybym wiedział co dziś zobaczę w oknie cokolwiek bym myślał pomyślałbym odwrotnie .



Każde jego spojrzenie, uśmiech, dotyk zalicza się do rzeczy zakazanaych... dlatego tak bardzo ON jest dla niej kuszący....




Spotkamy się za parę lat i zobaczymy kto się będzie, kurwa, śmiał.




Ulalala… w górę wódka dzisiaj balujemy jakby nie miało być jutra!!! xD




Ile razy oferowaliśmy naszą miłość komuś, kto na to nie zasługuje. Ile razy spotykaliśmy się z obojętnością i odrzuceniem, ale warto szukać i nigdy nie rezygnować z miłości, która sprawia, że żyjemy.




mając Ciebie przy boku mogę śmiało napierdalać o szczęściu.




I kolejny raz obiecuję sobie , że zamykam rozdział o Nas ostatecznie i bezpowrotnie .



Cześć, co u Ciebie? Kochałeś mnie, pamiętasz?



`Żaden twój uśmiech już mnie nie rusza... No może ten jeden. Ten typowo dla mnie.



Uścisk, w którym dwa ciała zlewają się na powrót w jedno, nazywamy dziś seksem.



______________________________________________________

No tak. zły humor. znów. siatkówka, kciuk, rodzice. wszystko się jebie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz