sobota, 2 listopada 2013

66.Opisy .


A gdybym tak podeszła i bez słowa Cie pocałowała.?! < 3




Zabawa w miłość kończy się bliznami, których nie da się usunąć.


Czasem nie wolno odpuścić i stanąć z boku, bo w życiu są sprawy dużo ważniejsze niż spokój.


uśmiecham się jak idiotka, zawsze kiedy o nim myślę


Nigdy nie okłamuj osoby na której Ci zależy.



Era dinozaurów już się skończyła więc nie rozumiem co tu jeszcze robisz. Dokańczasz ewolucje?



Często mam ochotę się do kogoś przytulić, czemu zawsze pierwszą osobą którą mam na myśli jesteś ty?



-Co robisz? 
-Szukam szczęścia. 
-W lodówce? 
-Gdzieś k*rwa musi być nie?




“ I tak po prostu z dnia na dzień przestaliśmy dla siebie istnieć. ”



Bo masz w sobie to cholerne coś, które karze mi o Tobie pamiętać




 Język polski jest ciekawy, np. taki wyraz ' kurwa 'który pasuje w każdym zdaniu , przed i za każdym wyrazem ;D



-Chodźmy pobiegać!
- przecież jest zima, śnieg po kolana.!
- To co, z Tobą mogę nawet biegać w dwumetrowych zaspach. ;*



`Nikt mi nie zabroni więc jaram się do woli... I przyznam się... Doszczętnie - jarasz mnie permamentnie i pachniesz ponętnie jak dla mnie nie przeciętnie.!`


Czasem piękne rzeczy pojawiają się w naszym życiu znikąd, tak po prostu. :)



ty nauczyłeś mnie kochać. potem pokazałeś, że nie warto. 


Znasz to uczucie, kiedy wiesz, że miałeś świetną okazję, by to zrobić, lecz tego nie zrobiłeś?




Nie mów nic. Kocha się za nic. Nie istnieje żaden powód do miłości.



Jestem jakaś dziwna.. Życie nie potrafi niczego mnie nauczyć skoro znów pakuję się w to samo..



upadłaś tak nisko, że nawet podłoga jest od ciebie wyżej.





Albo ci zależy albo wypierdalaj .




najbardziej na świecie nienawidzę cię za to, że tak mocno mnie od siebie uzależniłeś..


Do góry głowa, będziesz cierpieć dla frajera? Który nie ma sumienia, jak szmatą Tobą poniewiera.



Tęsknię za twoim uśmiechem , Za Bardzo zabawnym śmiechem , za lekkim i miłym pocałunkiem ,wróć Brakuje mi tego . ¦



Nie na wszystko mamy wpływ, musimy liczyć na szczęście.


chciałabym byś w końcu stanął w moich drzwiach . przytulił mnie mocno i powiedział ,,kocham cię . tęskniłem" . wtedy płakałabym ze szczęścia,a nie z tęsknoty.


Jutro jest zawsze czyste, nieskalane żadnym błędem.



-Czy On Cię rozśmiesza?
-Przez Niego przynajmniej nie płaczę . . 



Odejść,przemyśleć,zapomnieć.


Gdybyś jutro miała się już nie obudzić byłabyś zadowolona z tego co zrobiłaś?



Jak łatwo stać się tylko wspomnieniem.




Za bardzo bolało ostatnim razem, aby zaryzykować ponownie.



Moje życie jest perfekcyjnie ustabilizowane: wczoraj było do dupy, dziś było do dupy,jutro też pewnie będzie do dupy.


Mam mętlik w głowie, nie wiedząc kim dla Ciebie jestem.


Muzyka- jej głośność zależy od humoru. Im głośniej tym mam większego doła. Niedługo ogłuchnę.



Przepraszam, że już nie walczę, po prostu przejadłam się złudzeniami.


Ładny tyłek nie ustawi Cię w życiu, przydałaby się jeszcze osobowość.



Wiem. lubisz patrzeć, kiedy myślisz, że nie widzę.




gdybyś tak czasem zaczął rozmowę, podzielił się uśmiechem.


Olać realia, pieprzyć rzeczywistość. Pieprzyć to że znów coś nie wyszło.



błędy są jak pożyczka, czasem przez lata spłacana



nigdy nie dowiesz się , jak bardzo starałam się uśmiechać , kiedy czułam jak w środku rozpadam się na kawałki .



` Nie zapomnij podłączyć mnie pod respirator jak będziesz odchodził.¦



żeby zawsze , nigdy i czasami . żeby pomimo i dlatego .



Oprzyj mnie niespodziewanie o ścianę, otocz swoimi ramionami i powiedz, jak bardzo mnie pragniesz.




uśmiechanie się do telefonu. budzenie sms ` em w środku nocy. miła noc, cudowny dzień. szczery uśmiech na każdym kroku. rzeczywistość piękniejsza od snu. podskoki z radości. cudowny humor. i pomyśleć , że wszystko przez jedną osobę .



gdzie są uczucia, gdzie jest zrozumienie.? popatrz uważnie, czy widzisz tu siebie.? chcemy być lepsi, chcemy być pierwsi. zapominając kim naprawdę jesteśmy. gdzie jest ta miłość i gdzie jest ta przyjaźń, która niejedną nam ranę leczyła.?


Jeśli dziewczyna wybacza Ci po tym, jak ją zraniłeś i nadal pokazuje, jak bardzo jej zależy -to uwierz, koleś, to ta jedyna.




Twoje oczy opowiadają historię twojego bólu .


milcz, bo to jedyna rzecz, która Ci dobrze wychodzi.




Morał z wakacji . Ani okresu, ani adresu.



Niestety, człowiek najbardziej nienawidzi kogoś, na kim mu kiedyś zależało.



Pozostaje tylko zmęczenie życiem. Dzisiejszym szarym dniem, nikłym istnieniem i marną egzystencją .



''Każda kobieta jest księżniczką... w oczach tego, który się o nią stara'' ¦



Nie przeciągaj pożegnania,bo to męczące. Zdecydowałeś się odejść, to idź.


____________________________________________________________


*.*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz