poniedziałek, 25 listopada 2013

72.Opisy .



Ona ma swój własny świat, Inny niż nasz. I dlatego ciągle się śmieje.



Widzisz Jej uśmiech? Nie jest on zwykłym uśmiechem jaki posyła przechodniom czy znajomym w szkole. Ten uśmiech jej zarezerwowany na specjalną okazję. Specjalnie dla niego.





Nie oczekuj ode mnie zbyt wiele, skoro jestem Twoja.. Z połową serca myśli się inaczej <3


Nie chcę już myśleć , nie chcę już śnić , nie chcę po prostu tu być .





I wstaję co rano z nadzieją,że zdarzy się cud. I przyjdziesz do mnie, przytulisz mnie znów.




nie spieprz najlepszej rzeczy jaka cię kiedykolwiek spotkała, tylko dlatego, że nie jesteś do końca pewny.


Chciałabym wrócić do września...zamiast zakochać się w tobie, mogłam cię olać...wiesz, z pewnością moje życie nie wyglądałoby tak.




- daj numer tel.
- nie masz własnego?





Nawet nie wiesz ile bym dała za parę gramów odwagi, by po prostu podejść do Ciebie i rozpierdolić Ci świat, zanim Ty zrobisz mi to po raz kolejny.


A jak mi kurwa złamiesz serce , to stanę się lesbijką , żeby pieprzyc twoją nową dziewczynę .




ale jesteśmy tacy zakochani, całkiem sobie oddani, przecież to widać.



Chciałabym, żeby on kiedyś zdał sobie sprawę, że mógł mnie mieć a nie miał. Żeby żałował, że ja wyciągałam do niego rękę, a on jej nie dostrzegł. Chciałabym, żeby on kiedyś miał świadomość tego, że stracił coś bardzo cennego..




Zazdroszczę tym wszystkim, którzy są zakochani i ta miłość jest odwzajemniona. Nie wszystkim się udaje.




Żyjąc dość krótko, doświadczyłam tyle bólu jak nie jeden dorosły.




Ja nie chcę już tęsknić za tym czego nie ma.


Chcę upaść i jak dziecko szlochać, nigdy nie powstać już nigdy nie kochać. </3




- Obiecałaś, że nie będziesz przeze mnie płakać i co .. ! 
- Ty też obiecałeś, że będziesz przy mnie zawsze. I to ty pierwszy nie dotrzymałeś słowa, więc grzecznie proszę ! Odpierdol się od moich łez.





Ciekawe czy tamte chwile miały dla Ciebie takie znaczenie jak dla mnie ?



Do doskonałości brakuje ci już tylko mnie.





 I teraz już wiem. ON jest dla mnie najważniejszy .





Skoro nie można się cofnąć, trzeba znaleźć najlepszy sposób, by pójść naprzód¦



''Powodujesz uśmiech na twarzy, światełka w oczach i ciepło w sercu'' ¦




jeśli naprawdę Cię kocha to odległość i pogoda nie ma znaczenia . ¦




Wypadki chodzą po ludziach .. Ale po mnie to kurwa skaczą . -.-



Ropucha w księcia się nie zmieni. Tobie rozumu też nie przybędzie. Koniec bajki.




Pesymista to dobrze poinformowany optymista .. ;/





Kiedy mija w Tobie etap dziecka? Gdy deszcz nie kojarzy Ci się już z dobrą zabawą w kałużach, tylko z mokrymi włosami i przemoczonymi butami. Gdy boiska nie służą już do zabawy w berka i grania w piłkę, tylko do picia na trybunach. Gdy płacz nie jest skutkiem rozbitego kolana, tylko złamanego serca. Gdy wszystko jest tak cholernie trudne i niezrozumiałe.


Wolisz być z kimś, kogo kochasz, czy z kimś, kto kocha ciebie?





Usilnie poszukując szczęścia sami sobie rozpierdalamy życie.





Była z nim na spacerze. Akurat przechodzili koło sklepu, więc postanowili wstąpić do niego na tymbarka. Poszli do parku, usiedli na ławce i otworzyli napój. On otworzył, a jego oczom ukazał się napis ,,kocham cię". postanowił właśnie tak wyznać jej to, co czuje. wziął pokazał jej to, co miał do pokazania po czym mocno przytulił do siebie. ona uśmiechnęła się i pokazała mu swojego kapsla, pod którym pisało ,,Ty, to tak na poważnie.?" On odpowiedział pocałunkiem.



Ładna dziś pogoda, nie ma wiatru , kocham Cię i deszcz nie pada. ;p




Brakuje mi tych wieczorów, tych rozmów do drugiej, tego jak płakałam ze śmiechu, potrzebuję Twojego głosu, żeby nie było już tej ciszy. Ciebie mi brakuje.





Drań bez uczuć ma opis '¦' . Parodia kurwa.



Masz rację, może zaboleć bo prawda często boli. ale nie zaboli tak jak boli kłamstwo





 .. i obiecuję ci że kiedy staniesz przed moim grobem powiesz : tak to ta która kochała mnie najmocniej . . 




każdemu życzę kogoś takiego, który wnosi do życia naszego, coś bezcennego. 



- masz na imię google?
- nie, a dlaczego tak myślisz?
- bo posiadasz wszystko czego potrzebuję. <3




i patrząc na Twój opis widzę 'chory'. taa, chyba psychicznie



Zaczęłam mówić jak dziecko, niekiedy pisać jak dziecko, myśleć jak dziecko. Może w ten sposób uda mi się wrócić do bezproblemowego dzieciństwa.`



Raz zachwiane zaufanie nigdy nie odzyska pełnej równowagi.





Zapominasz o bólu, który nauczyłaś się tak doskonale ukrywać.





Ale jeśli czujesz, że straciłeś coś co nigdy nie było twoją własnością, to znaczy, że kochałeś ! ¦



Często ludzie wybaczają innym, tylko po to aby tamci wciąż byli cząstką ich świata... 



' nie jesteś w szkole , patrzysz na zegarek i myślisz .. - ha . ! ci frajerzy mają własnie matmę .




Każdy ma swój wehikuł czasu. Gdy chcesz się cofnąć w czasie - masz wspomnienia. A gdy chcesz zobaczyć przyszłość - masz marzenia . . .¦



inni ? Nie ma innych jesteś tylko TY < 3





I złapać różowy balonik za sznureczek i polecieć nim na drugi koniec tęczy. ; >





Samotność sprawia, że ludzie stają się silniejsi.



i co z tego, że cię nienawidzę , skoro cię kocham.




Bo jak przyjdzie, co, do czego będziesz do niczego.¦





klęski się zdarzają. nikt ich nie uniknie. dlatego czasem lepiej przegrać bitwę o swoje marzenia niż zostać pokonanym, nie wiedząc, po co się walczyło.




Chciała mu powiedzieć, że go kocha.. i że tak naprawdę nigdy nie przestała go kochać, nawet wtedy, gdy go nienawidziła...




dzień dobry. poproszę szczęście na patyku.
ile płacę?
- 20 przepłakanych nocy,
trochę straconych nadziei,
tuzin momentów załamania,
kilka lat gonitwy za radością
parę miesięcy tęsknoty
2 lata oczekiwań
trochę bólu
i dużo łez.
-aż tyle, za odrobinę szczęścia?
to ja dziękuję, przyjdę innym razem.




`Uśmiech to magia. Powstaje z niczego, a potrafi zdziałać cuda.`


mówimy, że nie potrzebujemy miłości. że nie teraz. że nie jest potrzebna. że nie kochamy. ale tak naprawdę, każdemu serce się smuci, gdy widzi zakochaną parę. każdy z nas potrzebuje choć trochę uczuć. nie zaprzeczajcie prawdzie. przecież to nie wstyd.




Jesteś facetem , który jednym spojrzeniem miażdży całą moją pewność siebie .





Ty infatylny idioto z mózgiem wielkości ziarna maku.! ty debilu bez ambicji i planów na przyszłość.! ty pięknooki głupku.! jak mogłeś mnie w sobie rozkochać.?!



szła przez miasto, powtarzając sobie: "nie martw się, będzie dobrze, dasz radę". Weszła do domu, popatrzyła w lustro i rozbeczała się jak dziecko.




Beznadziejna noc i beznadziejny sen . Znów z łóżka trzeba wstać , zacząć jakoś dzień .




W niebie mnie nie chcą, a w piekle boją się, że nimi zawładnę.



pisząc do najlepszej przyjaciółki, że wszystko jest wspaniale rozpłakała się...




Najgorsze są te dni , w szczególności te deszczowe . Kiedy siadasz na parapecie , z kubkiem gorącego kakao . I nie wiesz czy się śmiać , czy płakać , z tego co Cię dzisiaj spotkało ..




mam nadzieję, że nie widać w moich oczach serduszek, gdy na Ciebie patrzę?


.Wszystkim się wydaje, że tylko delikatne, słabe kobiety potrzebują silnych mężczyzn. Brednie. Chciałabym poznać kogoś o silniejszym charakterze od mojego. Kogo nie zdominuję. Kogoś kto nie będzie mnie pytał o zdanie, kto powie mi, że będzie tak jak on chce i już. Faceta który szybciej wyniesie mnie na rękach z domu niż pozwoli mi w nim siedzieć. Kogoś kto zdejmie ze mnie obowiązek decydowania o wszystkim. Mężczyznę który powie 'Jesteś MOJĄ kobietą'. A ja po prostu będę.



Co to jest miłość ? To spacer podczas bardzo drobniutkiego deszczu. Człowiek idzie, idzie i dopiero po pewnym czasie orientuje się, że przemókł do głębi serca.




“Czasami jest tak, ze na pewne tematy nie chcesz rozmawiać nawet sam ze sobą”


Żywić nadzieję tym,że cham nagle stanie się czuły to tak jakby oglądać pornosa pod kątem fabuły.



Ja nie jestem jakimś pierdolonym dodatkiem jak cytryna do herbaty .




tak, trudno jest żyć bez kogoś o kim się ciągle myśli.



Mijamy się, oceniamy nawzajem, nikt nie jest ideałem i każdy odstaje.




Uwielbiam, kiedy budzisz mnie pocałunkiem. Chuj, że jest to tylko dwukropek i gwiazdka w smsie.


_______________________________________________________
tak :) wszystko fajnie :) 

1 komentarz: