poniedziałek, 18 listopada 2013

71. Opisy.


któregoś dnia , rzucę to wszystko .




Być daleko, a jednak tak blisko. Nie mieć nic, a jednak mieć wszystko.




Kochanie .! Jesteś przed Nutellą na liście moich słodkości .! ¦


nie powiem ‘ na zawsze ‘ , bo po prostu się w to nie bawię , sorry.


 Tysiące myśli, w których brak jakiejkolwiek logiki.




" Serce i umysł rzadko kłamią jednocześnie. " - Jonathan Carroll 

`Przynoszę dramat, jestem jak ból który nie mija .




Życie to nie bajka, każdy o tym wie. Bajkę można powtórzyć - życia niestety nie ... < 3




Najważniejsze to mieć tego drugiego człowieka obok siebie ;*


Naszym przeznaczeniem jest próbować osiągnąć to ,co niemożliwe ,dokonać niezwykłych czynów ,nie zważając na lęk.



Najczęściej myślimy o tym, czego najbardziej nam brak.



Uwielbiam takie dni, kiedy mimo pochmurnego nieba chce mi się uśmiechać do każdego i cieszyć się tak po prostu tym co mam.


Lękam się jednak utraty złudzeń, więc wolę pozostać w świecie marzeń.




Westchnęła, albowiem jej serce tęskniło za czymś, czego on może nigdy, nie będzie w stanie jej dać. Był zamknięty, a ona nie wiedziała, gdzie znajduje się klucz do jego uczuć.




i juz tak bez zastanowienia podeszła do niego rzuciła mu sie w ramiona i zaczeła go całować bez zastanowienia co inni o niej pomyślą <33


przyjaciel : to nie ktoś, kto zawsze mówi ci to, co chcesz usłyszeć, ale ktoś kto ci przypierdoli jak zaczniesz rujnować sobie życie..<3.




najczęstsze dwie sytuacje w życiu : albo coś spieprzyłeś , albo ktoś ci coś spieprzył.




świat to nie facebook. tu nie wystarczy lubić. tu trzeba kochać..


Już byłam pewna, że nic do niego nie czuje. zobaczyłam go - zmieniłam zdanie natychmiastowo. ¦




`Nie cofniesz czasu, nie wrócisz do tamtych dni.. Są jak stare kino i czarno-biały film... ¦




I jedyne czego teraz chciała, to sprawić, żeby On pożałował tego, że ją starcił, żeby go też zabolało..


wysoką cenę można zapłacić  tylko za miłość i zakupy




Musisz o nas walczyć nie możesz się poddawać
A gdy los Ci skopie dupę musisz umieć wstawać!




niektórym to aż chce się przybić piątkę. w twarz. krzesłem.



Znasz ten stan kiedy każdego ranka budzisz się i zapieprzasz do szkoły tylko po to by go zobaczyć?




Posłuchaj swojego serca zanim powiesz mu "Do widzenia"




Wiem, że wracając do Ciebie popełniłabym najgorszy błąd życia, bo pewnie znów byś mnie zranił, zadał ten cholerny ból, który zabija od środka. Ale kocham Cię. I gdybym miała wybrać pomiędzy Tobą a życiem bez Ciebie. Wybrałabym bym Ciebie.. /



dziś widzisz skutki , ale nie kojarzysz przyczyn .




ocierając łzy , odłożyła telefon i zasnęła z nadzieją na lepsze jutro .




To tak: ' forever together ' i inne ' love story ' poszły się jebać. Seans zakończony.



Serce tak strasznie krzyczało , jakby je coś rozdzierało od wewnątrz, a rozum mówił : ' Dobrze, Mała - tak trzeba' .!



Stoję z otwartą butelką w salonie i patrzę na stos mojej umarłej miłości.




Czasami naprawdę wolałabym nie wiedzieć pewnych rzeczy.


Prawda, fickja, prawda, fikcja. Jak szybko mija dzień i jak szybko się zmienia.




jednego dnia piszę, że jesteś niesamowicie ważna a Ona się nie liczy, drugiego, że jednak się pomylił - na chwilę zwątpił w swoje uczucia do niej. - prosty przykłam czystego skurwysyństwa, które tak niewyobrażalnie rani.




A gdy mówisz o uczuciach, myślisz o nim?



Dobry sex to taki, po którym sąsiedzi wychodzą na papierosa.



Jeśli ktoś złamie Ci serce, po prostu przywal mu twarz. Poważnie, po prostu przywal mu w twarz i idź na jakieś lody.




Myślenie o Tobie wchodzi mi w nawyk.




Patrzyłam się na Ciebie i już mi nie zależało.




Najgorzej jest wtedy , kiedy nie wiesz czy prosić Boga o śmierć czy o życie.




Biegła przed siebie ze łzami w oczach . Nie wiedziała dokąd zmierza . Czuła tylko wewnętrzną potrzebę , ucieknięcia od problemów . Od wspomnień , którymi rozpaczliwie , dławiła się każdego dnia.



Marzenia są ważne. Nigdy z nich nie rezygnuj, bo wtedy życie nie będzie miało większego sensu. A ty zamiast dążyć do celu i sprawiać że będziesz czuł się szczęśliwy, staniesz się smutnym człowiekiem. Ważne także jest to, by nie zapominać o swoich marzeniach bez względu na powód.




Przeraża mnie myśl, że beż względu na to gdzie się znajduję, czuję Twój zapach.




Nie potrafię zapomnieć o Tobie. Nie potrafię przestać Cię kochać, przepraszam.. 


Wciąż idę tędy, pierdolę wasze względy, przykro mi, lecz jestem z tych, którzy popełniają błędy.




Codziennie zastanawiam się czy myślisz o mnie jeszcze, czy brakuje Ci mnie, czy jestem choć trochę jeszcze w Twoim życiu.




Kobieta nie zawsze potrzebuje romantyka, bądź od czasu do czasu bezczelny, Brutalny, pociągnij ją za sobą, przyciśnij do ściany i pocałuj tak by Straciła oddech.


najcięższa rzecz , oglądanie kogoś kogo kochasz , kochającego kogoś innego . .




Moje wargi są bezbarwne i nie umieją się uśmiechać.




 Był powodem do mojego codziennego wstawania z łóżka. To na jego widok, moje serce zamieniało się w wirującą pralkę. To on, najpiękniej na świecie mówił, jak bardzo boi się miłości. To właśnie, on był autorem każdego mojego uśmiechu. To dzięki niemu potrafiłam doceniać, to co miałam. Był całym moim szczęściem. Wszystkim, tym co miałam. Pisząc, to z pewnej perspektywy czasowej, z uśmiechem na twarzy, dochodzę do wniosku, że jest mi żal to wszystko pisać w czasie przeszłym, a nie teraźniejszym.


Co się tak gapisz, koleś. Ciastko Ci obiecałam ?




a jednak przy każdej niepewności tkwi odrobina nadziei , z której nie potrafisz zrezygnować.




Codziennie sama siebie podziwiam, że wytrzymuję to wszystko.


- NIE MA CIĘ. Napisałam te trzy słowa chyba już wszędzie. Ciągle nie potrafię sobie tego uświadomić.




Te wszystkie spędzone razem chwile, pocałunki, uczucie bezpieczeństwa przy tobie i zapach twoich perfum, który ciągle mnie przesladuje..< 333




Słysząc Twoje imię, dziecinnie spuszczam wzrok.


Istnieje tylko jedna rzecz, do której ludzie nigdy się nie przyzwyczają - to samotność. Mało tego, z każdym dniem będzie ona coraz głośniej krzyczała w twojej duszy i domagała się egzekucji w czyichś czułych objęciach. Uśmiech na twojej twarzy wcale nie przedstawia radości, tylko sentymentalny powrót do dni, w którym faktycznie był jeszcze jakiś sens wykonywania tego gestu.




Co zrobiłeś?! Nic szczególnego pobawiłem i zostawiłem.




Nie płacz. Ludzie potrafią ranić i odchodzić. Wracać też potrafią, wiesz?


KOBIETA - sama się pyta , sama odpowiada i jeszcze się obraża .



Widzisz moje łzy ? To naiwność spływa mi po policzku.




Najchętniej zamknęłabym Cię w klatce, bo kocham na Ciebie patrzeć.


_____________________________________________________________

For my fun vol.7-DJ Matthew ;)
Dla A.;*

humor w miarę. angielski czeka ;) cium ;* 

1 komentarz: