piątek, 15 listopada 2013

70. Opisy.


Najbardziej rozczarowuje sama siebie, kiedy z wściekłości zaczynam płakać. Bo wiem, ze mi zależy.



Czym jest miłość ? Wystarczy lubić kogoś bezgranicznie, potrzebować drugiego człowieka w taki sposób, o jakim nie mówi się głośno`


wiem, że to niedorzeczne, ale może zostałbyś na zawsze ?


Im dłużej kogoś nie widzę, tym mniej mam mu do powiedzenia.



Poznaj drugiego człowieka bliżej, pomiń stereotypy krążące wokół niego, wyrób sobie własne zdanie, doceń jego osobowość... Dopiero potem oceniaj.



ciężki charakter, ale złote serce ¦


-lubisz teletubisie? 
- nooo. 
- widać, bo jesteś spedalony jak ten fioletowy. 



Jeśli nie rozumiesz milczenia, nigdy nie zrozumiesz mych słów. 



wolę powiedzieć zwyczajowe "kurwa" niż pierdolić 30 sekund"bardzo mnie irytują nierówności chodnika, które z nienacka narażają mnie na upadek"



“Miłość jest wtedy, gdy czytając wszystkie te opisy myślisz o jednej osobie. ”



Księżyc oświetlił jej twarz,odbił się w oczach jeszcze piękniejszy,a ona stała i patrzyła na niego jak zaczarowana...




`mam charakter- nie oglądam się za plecy,
biorę życie jakie jest i potrafię się tym cieszyć.`


Każdy człowiek zna wielkość swego cierpienia i jest świadomy zupełnego braku sensu życia.



Przy jego ognistym dotyku, piekło było zimne.



lubię cię mieć przy sobie godzinę, czasami 2, ewentualnie całe życie.


ludzie są wyjątkowi . każdy mnie wkurwia w inny sposób 




 99.9% mężczyzn się masturbuje, pozostałe 0.1 % to Edward Nożycoręki.



nie ma nic piękniejszego niż moment, kiedy w życiu pierdoli Ci się dosłownie wszystko.


` i pewnego dnia zapomnę obiecuję ..



szukasz ideału ? a ja wody w proszku , poszukamy razem ?



Choć z moją pamięcią jest kiepsko, ciebie nie zapomnę nigdy.



Wystarczyło jedno twoje "Koniec" bym już nigdy nie wstała.



Bo ona ma różne imiona. Jedni wołają "miłość", inni "zgaga pieprzona".




Na dobre i na złe, w deszczowy lub słoneczny dzień.¦


Istnieją na świecie rzeczy, o które nie trzeba pytać - by nie uciec od własnego przeznaczenia.



a w nocy , patrząc pustymi oczami w sufit , każdy z nas jest poetą swojego życia .



Przyjaciele są wspaniałą wymówką, aby rzucić wszystko i biec im na spotkanie.



Przychodzą jednak czasem takie momenty, kiedy tak bardzo mi Ciebie brakuje i wtedy nawet oddychanie wydaje się zbyt trudne.




napisałaś do niego a on nie odpisał? nie przejmuj się, na pewno zemdlał z wrażenia!




Ktoś zarzuci Ci egoizm, co z tego, masz pełne prawo do Tego by się bronić.


naprawdę głębokiego smutku nie da się wyrazić nawet łzami....



Są uczucia, których nie sposób zabić, mimo, iż na to zasługują.




Będę pić, palić, i mogę trafić do szpitala, kogo to będzie obchodzić, na pewno nie Ciebie, uwierz.


Patrz uważnie, co się wkoło dzieje. Każda rzecz może zdecydować o twojej przyszłości.




Nadal bowiem pragnę być zwariowana i przeżyć swoje życie tak, jak mnie się podoba, a nie jak się podoba innym.




Czy ty idioto nie zauważyłeś jeszcze, że mi na tobie zależy.?!


 Pytasz czy żałuję? Żałować można zjedzenia czekolady w drugim tygodniu diety. A ja? Ja kurwa nie mogę tego przeboleć



chyba nadal nie zauważyłeś, że liczysz się dla mnie najbardziej.




Chociaż bardzo by chciała, nie widać tego po niej.


Trochę głupio mówić 'kocham Cię' , kiedy wiesz , że nie usłyszysz 'ja Ciebie też'.




rozpamiętując to co było, możesz stracić to co się rodzi.



Jesteś osobą, której mogę oddać swój ostatni oddech.


Swej wartości świadom, byłem, jestem, będę. Choć być może niektóre decyzje w życiu były błędem.



A największe z moich marzeń, to Twoje serce.




Trudno wybierać między tym co dobre, a tym co kusi.


kroczyć drogą serca i dla ludzi się poświęcać ¦



'I wiesz co w nim uwielbiam? Tą świadomość, że może nie jestem najpiękniejszą dziewczyną na tym świecie, ale na żadną inną nie spojrzy tak jak na mnie.




myślisz czasem o tamtych dniach ? bo ja myślę , nieustannie zagłębiam się w radość jaka mnie wtedy rozpierdalała .


mówimy, że nie jesteśmy przesądni, jednak gdy trafi nam się pozytywny i właściwy do sytuacji napis na Tymbarku, uparcie wierzymy, że się spełni.




Dzieciństwo kończy się wtedy, gdy na sylwestrze bardziej liczy się alkohol niż petardy.




Im częściej o tobie myślę, tym bardziej nie wiem co do ciebie czuję.


Postanowiłam zostać w łóżku do południa. Może do tego czasu szlag trafi połowę świata i życie będzie o połowę lżejsze.



Chcą, żebym się udławił własnym życiem - ci ludzie to rodzina, i to jest przykre.



Pozytywka wciąż grała.. przy jej dźwiękach śmierć była piękniejsza.



Nie bój się swoich uczuć, bo to jedyne, co tak naprawdę masz.




Wmawiasz sobie, że masz tylko zły dzień, a to on spowodował twoje łzy.




Wydaje mi się że Google jest kobietą. W końcu skubana wie wszystko .




Stanęła przez lustrem,by sprawdzić czy potrafi się jeszcze szczerze uśmiechać .Niestety zobaczyła tylko wyszczerzonego rudzielca .



Często jest że mijamy się w naszym małym świecie, a przecież to my znamy siebie najlepiej.



On nigdy tak naprawdę nie powie mi co do mnie czuje.


Musisz iść. Wbrew przeciwnościom tego świata. Idź nawet jak nie masz już do kogo wracać.



nie można oddać serca człowiekowi , który sprzedał by je , żeby dostać działkę .




Tylko on potrafił wywołać uśmiech na mojej twarzy i tylko on miał przywilej oglądania go.



W życiu jest dostępny tylko poziom HARD.




Jedna chwila sprawiła, że zdołał mnie zdobyć.




Dziewczyny w naszym wieku powinny mieć masę butów, ciuchów i zwiedzać świat, a nie przepłakiwać noce przez chłopaków, którzy mają nas gdzieś


jesteś za młoda i za głupia żeby zrozumieć jak młoda i głupia jesteś .



Popełniłam w życiu wiele błędów , ale nigdy nie powiedziałam komuś kocham nie wierząc w to .





pomyśl co chcesz powiedzieć , zanim zaczniesz się jąkać . ; )


Żyć można tylko dzięki temu, za co można by umrzeć.




Ona jest bohaterem jego fantazji seksualnych, on jej, a słowem się do siebie nie odezwą.




żelki - najsmaczniejsze szczęście w glucie, jakie jadłam.


I nawet przez jedną chwilę nie pozwolił jej zapomnieć że istnieje, że był, jest i będzie i że nie odejdzie ; *



“Ci, którym nic nie wyszło. Ci, którym nie udało się nic.”




Zrób coś, bo zaczynasz mnie tracić.



`Niech to trwa, nigdy się nie kończy! Nawet śmierć nas nie rozłączy! ¦




Kocham zwykłe rzeczy i jedną niezwykłą - Ciebie.




Dorośnij,albo się zamknij. Twój wybór.



________________________________________________________
__________________________________

zły dzień. kolejny. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz