wtorek, 5 listopada 2013

67.Opisy .


Tylko gapie się w fotografie, już tam nie będe 
Bo życie nie jest filmem z happy endem.


"I żyli długo i szczęśliwie" - nikt nie powiedział, że razem.



Ja, jako zaawansowana hipokrytka, uważam, że nie warto mieć wielkich nadziei na to, co niemalże nierealne.


- Zapewnij mnie, że nie pokochasz innej...
- Nie mogę...
- Dlaczego?
- Bo na pewno pojawi się inna.. Tylko ona będzie do Ciebie wołać "mamusiu! "



.- Co byś zrobiła jakby Twoi rodzice przyłapali Cię na wciąganiu koki? 
- A co byś zrobił, gdybym powiedziała Ci, że wciągam razem z nimi ? xd



-Myślisz, że będziemy szczęśliwi?
-A myślisz, że potrafimy być?


potrafił namiętnie zasmakować moich ust, a później wyszeptać, że ta miłość była pomyłką.



Na podstawie Artykułu 8 Paragrafu 11 Kodeksu Szczęścia skazuje Ciebie na dożywotni pobyt w mojej dupie. Wyrok jest prawomocny i nie możesz się od niego odwołać.



- Ty chyba nigdy przyjaciół nie miałaś !?.
- nie no miałam kiedyś psa .



a jeśli jeszcze raz zobaczę u ciebie słodki opis do tej szmaty, powiem ci że jesteś pojebany bez żadnego żalu w sercu.



“Z nikim nie jest mi tak zwyczajnie jak z Tobą, i to właśnie jest wyjątkowe.”



Lecz oczy są ślepe. Szukać należy sercem.


Tata mi zawsze mówił,że jeśli trafię na frajera to mam dać sobie spokój.



mówisz suka- zgadzam się, jestem piękna i nie wstydzę się.



Przepraszam, że pytam, ale czy mogłabym pożyczyć skarpetki, które masz w staniku?



Ej Ty ! Nadużywasz moich myśli , wiesz ? ¦



- a Cb co , piorun zgwałcił ? 
- czemu ? o co Ci chodzi ? 
- idź do łazienki i przyklep tą grzywkę



“Coraz częściej mam ochotę iść w pizdu, ale nie wiem w którą to stronę.”



Ja wolę być ostatni, zamiast zostać na przedzie,
przynajmniej nie muszę się wciąż oglądać za siebie.



pamiętaj, że pomimo wszystko nigdy nie będziesz dla mnie obojętny.




Każda łza spływająca po policzku posiada własną historie...



nie pierdol że nie potrafisz kochać. każdy potrafi. nie każdemu się chce.




narysował uśmiech na mojej twarzy , co najlepsze nie sztuczny a tego czynu dokonuje niewielu .



Frajer, który ma gdzieś uczucia innych ludzi. Idiotka, która zakochuję się w debilu, który jej uczucia ma za nic.



Jak widzę twoją dziewczynę to mam ochotę wysłać sms'a o treści POMOC..



.A kiedy życzyłam Ci miłego dnia, powiedziałeś,
że nie istnieje miły dzień beze mnie.



.Miałaś już w życiu taki moment, w którym sama nie wiedziałaś, co czujesz? Kiedy gubiłaś się we własnych myślach? Gdy kogoś Ci brakowało, ale wszystkich od siebie odrzucałaś?


.Podczas jednej z ich rozmów, włączyła w telefonie funkcję nagrywania, aby później ustawić nagranie jako budzik. Tak bardzo chciała, aby to jego głos budził ją codziennie rano.




Pieprzony debil - Mówi rozum . Pieprzony ideał - Krzyczy serce. ! ¦




mówią o niej : ' ona jest taka szczęśliwa ' , a w tym momencie pieprzy jej się całe życie.



docenisz, że miałeś wszystko, gdy nie będziesz miał już nic.¦




Nie ma nic gorszego niż stracić szansę na coś, co mogło zmienić Twoje życie..




Może i Twoje imię jest popularne, ale ostatnio jakby na złość jeszcze bardziej mnie prześladuje.



Prawdziwy przyjaciel opieprzy jak ojciec, martwi się jak mama, wkurza jak siostra, irytuje jak brat i kocha bardziej niż Twój chłopak




Pozory często mylą, łatwo zmylić drogę, a najlepszy przyjaciel staje się największym wrogiem.




Mówisz, że się zmieniłam.? Może ja po prostu odważyłam się być Sobą.



łzy pomagają i wyrazić to czego nie umiem powiedzieć słowami ... ; (



Miałeś w dupie jej uczucia, teraz Ty cierp, i poczuj to co ona.




przecież ja go nawet nie znam. nie wiem ile słodzi, jakiej słucha muzyki, o czym myśli gdy wstaje rano. nie mogę go kochać.


Wkurwiasz mnie tym, że przez Ciebie wszystkich innych chłopaków mam w dupie.




Miarą bliskości jest siła oddziaływania między ludźmi kiedy są daleko...



- masz mnie traktować jak powietrze!
 - czemu? 
- bo przecież bez powietrza nie da się żyć.


.Nie umiem o Ciebie walczyć , ale tak strasznie mi na Tobie zależy ¦ . .




Jeśli robisz coś złego, przynajmniej dobrze się baw.




On ją zranił , ona cierpiała ,ale nadal w głębi duszy go kochała



Chociaż mówię wszystkim dookoła że nic z tego nie będzie, to mój PIN w telefonie to nadal twoja data urodzin <3


Możesz próbować zapomnieć, ale przeszłość nigdy nie zapomni Ciebie.




Łatwiej jest napisać 'Kocham Cię' , niż powiedzieć, patrząc prosto w oczy.



 .. A sposób w jaki obdarowywał ją swoimi spojrzeniami, był po prostu nie do opisania.




Bywa, że przy spojrzeniu w oczy człowieka, którego zna się tylko z widzenia, cały świat się zatrzymuje i zalewa barwą jego tęczówek...



Tak ciężko jest płakać czując na sobie czyjeś spojrzenie, zwłaszcza jeśli przed tą osobą chce się ukryć łzy.



Najbardziej tęsknię za tą chwilą, kiedy to po powrocie do domu nadal czułam Twój zapach na sobie.




 Z tamtych dni zapamiętałam tylko słońce, Twoje słowa, i poczucie bezgranicznego szczęścia.



Niektórych małych pragnień sami nie rozumiemy i nie potrafimy umiejscowić na drodze tych wielkich.



________________________________________________________

Kolejne;) zawsze mam wenę, jak mam zły humor :D także korzystam ;p
spoko.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz