poniedziałek, 8 lipca 2013

63. Opisy. Wracam !!!


niektóre piosenki, gdy ich słuchamy, samotnie, po prostu bolą. przypominają o przeszłości.



Przestań jęczeć, że chcesz, żeby było jak dawniej, bo tak nigdy nie będzie. Lepiej weź się za siebie i spraw, by 'teraz' było lepsze



Jeden deszczowy dzień w lecie, a wracają wszelkie funkcje życiowe po zimie ..



Może jestem kurwa po prostu zbyt skomplikowana, by ktokolwiek mnie pokochał . .



Chciałbyś, żebym była grzeczną poukładaną dziewczyną, nic na to nie poradze, że głośno się śmieje i zdarza mi się nie ogarniać własnego zachowania.



Uwielbiam, gdy moja przyjaciółka przezywa mnie jego nazwiskiem ¦


Czasami porzucamy ludzi, tylko dlatego, iż boimy się, że Oni zrobią to pierwsi.



Uwielbiam ludzi którzy sprawiają że się uśmiecham, chociaż wcale nie mam ochoty. < 3



Do końca życia będę pamiętać to,
o czym Ty zapomniałeś w ramionach innej..




Ludzie chyba wiedzą,jak ćwiczyć pamięć,by zapamiętywać, ale nikt nie wie, w jaki sposób zapomnieć .

Tak bardzo chciałabym odkryć każdą tajemnicę ,ukrytą pod Twoim spojrzeniem.


I znowu kryje twarz w dłoniach a łzy wycieram o rękaw, tylko po to żeby rodzina i przyjaciele nie widzieli jak cierpię ...



Lubię czasami zapominać o teraźniejszości i odpływać w cudowny świat marzeń.



spoglądasz w lustro . widzisz smutne, podkrążone oczy, czarne smugi na policzkach od tuszu do rzęs , popękane usta i roztrzepane włosy . efekty uboczne nieodwzajemnionej miłości .




Uszanuj fakt, że czyjeś serce dla Ciebie bije.



Uśmiech to taki prosty sposób, na to, by wszyscy uwierzyli, że z tobą wszystko w porządku.


-Mogę być winna grosika?
-Tak, tylko nie wydaj na głupoty..


 Zaczęłam się bać. Nie wiem czego. I to jeszcze bardziej mnie przeraża.




Chciałabym kiedyś powiedzieć Ci ile dla Mnie znaczysz.. I wykrzyczeć jak bardzo Mi na Tobie zależy .

Czekam na faceta , który zrobi wszystko, by być całym moim światem.


Na wypadek, gdybyś nie wiedział, to powiem Ci, że czasami jeszcze za Tobą tęsknię.





-Co robisz.? 
-Od godziny szukam powodu by się uśmiechnąć. 
-I jak znalazłaś już jakiś.? 
-Tak. 
-A jaki.? 
-Właśnie z Nim pisze.


wsiadam do pociągu gdziekolwiek mnie zabierze, żałuje tylko, że Ty mnie nie odbierzesz.


Nie chce wiele, chce po prostu Twoją dłoń w mojej ręce.



Uśmiech to taki prosty sposób, na to, by wszyscy uwierzyli, że z tobą wszystko w porządku.

Każda dziewczyna ma taki moment, gdy chciałaby być taką zimną suką bez uczuć, ale zwyczajnie nie potrafi, bo ma kurwa za dobre serce..


Rzeczy w mojej szafce są jak myśli w mojej głowie, zawsze nie poukładane .



Druga połówka? Ja już sama ze sobą tworzę zajebistą całość !


Nie masz wpływu na to, co czujesz, ale masz wpływ na to, co z tym zrobisz.



Nawet sobie nie wyobrażasz , ile rzeczy mówię ci w myślach .



Może dziś bylibyśmy razem, gdybyśmy mieli trochę więcej odwagi.

Jeśli na straży swej duszy postawisz miłość, nienawiść nigdy nie wślizgnie się do środka.



`Obiecuję Ci , że kiedy za parę lat się spotkamy , miniemy się bez słowa , a ty pomyślisz : '' Kurwa , ale byłem głupi .`





Kocham patrzeć ci się w oczy, gdy uśmiechasz się i patrzysz w moje. ¦

Są słowa, które trudno wypowiedzieć, są chwile, które ciężko zapomnieć, są noce, które przepłaczesz, są bajki, w które wierzysz, ale nie ma takiej minuty, która wróci.


Warto mieć przy sobie jakiś symbol przeszłości.




Tak , popełniłam błąd , ale nie podchodzę do życia kurwa z instrukcją.



Radę, którą dajesz drugiemu, zastosuj również do siebie


Szacunek za szacunek. Chamstwo za chamstwo. proste i logiczne.



Słowo ' kurwa ' może pełnić w zdaniu rolę przecinka, kropki, może wyrażać swoje emocje. Moje ' kurwa ' najczęściej jest określeniem twojej dziewczyny, chłopcze.

I gdyby tak zamknąć całą złość w takiej małej buteleczce...



Patrz uważnie, co się wkoło dzieje. Każda rzecz może zdecydować o twojej przyszłości.



Jeśli kocha się tylko raz, to ja już zmarnowałam swoją szansę na zwykłego skurwysyna.


kocham go...-wyszeptała cicho. przekręcając się na drugi bok. miłość do niego nawet we śnie nie dawała jej spokoju.



_____________________________________________________________________

Tak jest! Wróciłam ;D Z nową energią i moim ukochanym starym komputerem ;d
Krótkie wyjaśnienie: Na początku z moim starym, poczciwym graciorem coś się działo a  później nie miałam internetu... Ale dzisiaj przyjechał młody pan (który ma bardzo ładne perfumy) i naprawił ;D
Także czuje się cudownie ;D 

2 komentarze:

  1. Haha, trzeba było go spytać co to za perfumy są :D obrazek dziewczyny i chłopaka jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne są te opisy, buziaki :)

    OdpowiedzUsuń