sobota, 30 marca 2013

Wesołych Świąt!;)

Chciałabym wszystkim życzyć bardzo, bardzo wesołych i radosnych świąt spędzonych w gronie rodziny i przyjaciół, mokrego (a raczej sypanego) dyngusa i w ogóle wszystkiego co najlepsze :)

Skoro nie można się cofnąć, trzeba znaleźć najlepszy sposób, by iść naprzód. 



Jestem mocna jak wódka, dlatego kręci Ci się w głowie. ¦



Fałszywymi gadkami pokazujesz brak rozsądku , daremna nauka bez wyciągniętych wniosków .


-Babciu widziałaś może moje tabletki z napisem LSD? 
-Pierdol tabletki! widziałaś tego smoka w kuchni?! ? 



widząc Ciebie z nią. mam ochotę zrobić tylko jedno. i nie jest to naplucie Ci w twarz, czy wytarganie jej za włosy, tylko powiedzenie, żebyś chociaż ją pokochał prawdziwie.




Nikt nie jest idealny. Dopóki się w nim nie zakochasz.



czasami mam ochotę wejść do mojej głowy i powiedzieć '' co ty odpierdalasz? '' .



Nie przejmuję się tym, co ludzie sobie pomyślą, a pomyślą zawsze.



Awansowałeś na posadę głównego obiektu westchnień w moim życiu .



“wiedz, że to łamie mi serce, ale kurwa nie chcę widzieć Ciebie więcej nigdy więcej.”



Ludzie przychodzą, robią nadzieje, dają poczucie bezpieczeństwa i nagle odchodzą bez słowa wyjaśnienia.




Jeśli twój eks Ci powie: 'nigdy nie spotkasz kogoś takiego jak ja', odpowiedz mu: i cale szczęście !





zrezygnować z marzeń ze strachu przed porażką, to jak popełnić samobójstwo ze strachu przed śmiercią.


To moja walka, moje życie. Nigdy na dnie, zawsze na szczycie :)



dobra . niszcz , zabijaj , poniżaj , baw się uczuciami , dalej . ale najpierw powiedz , czym sobie na to zasłużyłam ? chciałabym w przyszłości , uniknąć takich sytuacji , więc uzasadnienie byłoby mile widziane .



Jesteśmy silniejsze. Potrafimy znieść ich błędy. Oni naszych nie.



 A żeby Cię zaniosło na Syberię za moje krzywdy , skurwysynie . ;o


Łza spada z oka, na policzku błyszczy. Usta zamknięte, ty patrzysz i milczysz.


dla niej sytuacja była jasna. jeśli się kocha, to trzeba walczyć.



- Och, pocałuj mnie w dupę.
 - To kuszące, ale obawiam się, że nie możemy sobie pozwolić na tak osobisty kontakt. ;pp




bywa również tak, że nie chce się odejść, ale nie można zostać.



Najgorsza jest ta bezsilność, że nie możesz zrobić kurwa nic, by było tak jak dawniej.



Chciałabym z czystym sumieniem, spojrzeć Ci w oczy, uśmiechnąć się i głośno oraz całkowicie szczerze oznajmić że już mi nie zależy. Chciałabym.




Głowa do góry . Jeśli plan A nie zadziała to zawsze możesz ułożyć plan B . Jeśli plan B nie zadziała to masz jeszcze 30 liter w alfabecie .; )




Za bardzo go kochałam, a miłość nie rządziła się zasadami logiki.



Bo umrzeć to zbyt mały powód, żeby przestać kochać.




Ambicja - idziesz na egzamin i wiesz, że umiesz na 2 , a dostajesz 4 i pytasz się `a dlaczego nie 5` ?


Jeśli tęsknisz to znaczy, że kochasz. mimo wszystko.¦



-wyciągamy karteczki 
- nie. spierdalaj. ;)


Pozbieraj się kobieto i idź do przodu, walcz o to co do Ciebie należy !




Być może dla świata jesteś tylko człowiekiem, ale dla niektórych ludzi jesteś całym światem. 



Muzyka. Najpopularniejszy sposób na pozbycie się samotności.



Osoby które poznajemy przez przypadek zazwyczaj robią najwięcej zamieszania w naszym życiu .



Ej, smerfy mówiły, że życie jest proste. I co? Dobranocki zrobiły mnie w chuja.



Ludzie nie zmieniają się bez powodu . Zmieniają się pod wpływem pewnych zdarzeń i osób .



gdybyś był jedną z moich łez kochałabym płakać .




-uśmiechasz się z radości? 
-nie, chcę ukryć smutek.



Barbie, mocna tylko anonimowo, ewentualnie przez gadu gadu, lecz na solo wyjść nie chciała, szkoda.




Jeśli to głupi ma zawsze szczęście, to ja muszę być cholernie inteligentna ...




Nie decyduj w złości, nie obiecuj w szczęściu.


Nie wszystko można naprawić, ale wszystko można zacząć od nowa.


- Masz coś do picia ?
- A picie ma coś do mnie ? xD




____________________________________________________

Pościak wraz z życzeniami u góry, jakby ktoś przeoczył :D
Przez ostatnie dwa tygodnie byłam zawalona robotą. Najpierw szkoła, nauka, później malowanie w domu i przygotowania do świąt... Makabra;) No, ale teraz powinno być tylko lepiej :) Ten miesiąc zleci mi głównie na nauce, a następny, to będzie lajcik ;D Matury i te sprawy ;D
Zmykam ;)
I jeszcze raz życzę wszystkiego co najlepsze i mam nadzieję, że pogoda za oknem poprawi się do wakacji, bo nie wiem jak u was, ale u mnie śnieg-.-
Wesołych;*

3 komentarze:

  1. świetne opisy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stronka i opisy ;) zapraszam do siebie i daje suba

    pozdrawiam ^^

    http://wizja-dzwieku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham twój blog <3 zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń