niedziela, 24 marca 2013

61.Opisy .


Nie bez przyczyny Ty się nie zmienisz, nie bez przyczyny ja odchodzę.

Boje się, że przestanie się o mnie starać. Że zrezygnuje, bo tak trudno mnie zrozumieć, bo jestem taka uparta i taka trudna



Każdy człowiek jest jak Księżyc. Ma swoją drugą stronę, której nie pokazuje nikomu.



-Nie dotykaj mojego serca... 
-Dlaczego...? 
-Bo zepsujesz..!


Moje najlepsze miejsce na ziemi, jest gdzieś między Twoim prawym, a lewym ramieniem.



Nie rozpaczaj. Żyj tak, żeby widział co stracił.




Ociekasz kłamstwem i egoizmem chłopczyku.



- mamo, żelazko się zjebało. 
- nie przeklinaj ! czemu się zjebało ? 
- skąd mam wiedzieć, próbuje od 30 minut wyprasować bluzkę i nic, zimne jest. 
- a włączyłaś do prądu ? 
- ooo nie, zapomniałam.



I nadal czuję tą pieprzoną tęsknotę za czymś,
czego pragnę ponad wszystko na świecie.




Będę powtarzać, że Cię kocham co miesiąc, raz na tydzień,  codziennie, nawet co minutę. Tylko uwierz, i odwzajemnij. ;-*



Na pierwszy rzut oka nie widać, że Cię kocham.



Kocham, gdy się kłócimy i ja ze łzami w oczach krzyczę "Pierdol się!". Na co ty mi odpowiadasz "Tylko z Tobą"<3



Chcesz poznać mój świat ? stąd nie ma wyjścia ewakuacyjnego , zaryzykujesz ? więc witaj w piekle...



Dążyła do perfekcji liczyła na to , że któregoś dnia on powie do swoich kolegów ` ona jest idealna ` . przeliczyła się ...



Zamiast kochać swoich wrogów,
traktuj trochę lepiej swoich przyjaciół.




czasami niektórym sprawom wystarczy powiedzieć "trudno"... ; /




' tęskniłem ' - jedno, zwykłe słowo - a tak cholernie potrafi uszczęśliwić człowieka .



z nadzieją na najlepsze, ale przygotowując się na najgorsze.



to jak jest aktualnie? kochasz, nie znasz, nienawidzisz? poinformuj mnie, bo już się połapać, nie mogę.



Jest wiele dróg do szczęścia. Rozejrzyj się i znajdź swoją.



- idziesz do komunii? 
- nie, nie jestem głodny.




Ławka - świadek milionów spotkań,tysięcy pierwszych pocałunków, setek oczekiwań, dziesiątek rozstań. ¦



Nie jestem jak klocki lego nie muszę do wszystkich pasować ;d


nie ma nic głupszego niż odchodzenie dla czyjegoś dobra, pieprze takie dobro 


Zapalić papierosa zapomnienia,
Naćpać się szczęściem,
Wypić wódkę miłości,
Żyletką wyciąć smutek,
Łzami ukoić ból... 


Jesteś moimi oczami pełnymi zaufania i ramionami obejmującymi najmocniej na świecie 




Sukces ma wielu ojców, porażka jest sierotą.




Szczerość jest jak listonosz, przynosi nam listy bez względu na ich treść.



Bięgnę znów do Ciebie po to by powiedzieć że, dzięki Tobie piękny jest każdy kolejny dzień. Już na zawsze. 


a najlepszym uczuciem jest osiągnąć tyle , na ile nie liczył nikt .


Czasem nie mam pojęcia o czym mówisz, ale uwielbiam Cię słuchać. 



Pewnego dnia, w pewien sposób, sprawię, że wszystko będzie w porządku. Ale nie w tej chwili. 



“ Bóg kręci Ziemią, ja poruszam niebo.”


Zakaz tylko zwiększa pragnienie.



“ Byłeś pierwszy czy trzeci, nie ważne, drugi oszukal.”



Za często chcemy tego, czego nie możemy mieć.



Wszystkie bitwy naszego życia czegoś nas uczą, nawet te, które przegraliśmy. 



Powiem Ci szczerze , ja już umarłam jako człowiek . 



Wolę Twoje "postaram się", niż kłamliwe "obiecuję".


jestem kurwa skazany, ale nie potępiony.



“ Sprzedałeś dusze diabłu to juz jej nie odkupisz.”



Spojrzysz mi kiedyś w oczy i powiesz: "Przepraszam, zrozumiałem za późno". 


szanuj wspomnienia i nie wystawiaj ich na próbę.
Bo tylko one nie odchodzą tak jak ludzie



Jedna miłość to prawda, która nigdy nie zginie. 



Usłyszałam Twoje imię, przymknęłam powieki i mimowolnie się uśmiechnęłam. Pragnęłam tylko, by nikt nie zauważył, jak bardzo oczy mi się błyszczą, na samą myśl o Tobie . 



Ty może nie wiesz, lubię jak się śmiejesz. ¦




Zamiast zapraszać mnie do facebookowych gier, zaproś mnie lepiej do kina ;D



I od życia nie wymagam więcej. Chcę mieć tylko to pierdolone szczęście. 



A wszystko przez to, że ludzie mają jedną cholerną wadę - przywiązują się bardzo łatwo. 


Na początku był chaos, a teraz to już jest w ogóle rozpierdol. 


Bo czasami trzeba żyć chwilą i nie zastanawiać się co będzie i było.


Chodź napijmy się za świat bez granic, za nasze plany ,abyśmy je zrealizowali.


Dziś będę miła , jutro wredna , a pojutrze zwariujesz na moim punkcie . ;D 


Zadziwiające ile wspomnień nosi w sobie zapach wieczornego powietrza.


___________________________________________________________________________

Nie ma to jak wdzięczność rodziców, prawda?
Kiedyś powiem, że mam wyjebane i odejdę.

Ale co tam :) moje życie, moje problemy..

Jest kolejny, zmobilizowałam się, ale i tak mam mało czasu..

Kolejny, chyba będzie po świętach :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz