środa, 13 marca 2013

60.Opisy .


Przepraszam, że już nie walczę. Po prostu przejadłam się złudzeniami.  


człowiek może i uczy się na błędach, ale jeśli kocha, to wciąż popełnia jeden i ten sam - ufa, choć już tyle razy się zawiódł.



a ona postanowiła, sobie, że wygra wojnę z miłością. Że będzie walczyć aż do końca, że nie polegnie i się nie zakocha.



Życie jest jak butelka dobrego wina.Niektórzy zadowalają się czytaniem etykiety na opakowaniu,
inni wolą spróbować jego zawartość.  



Jeśli potrafisz spędzić z kimś pół godziny w zupełnym milczeniu
i nie czuć przy tym wcale skrępowania, ty i osoba ta możecie zostać przyjaciółmi.
Jeśli zaś milczenie będzie wam ciążyło, jesteście sobie obcy i nie warto nawet starać się o zadzierzgnięcie przyjaźni.
bo najgorsza jest świadomość, że minęło coś pięknego, co już więcej nie będzie miało szansy się powtórzyć. 


jestem gotowa oddać serce w nieznane.Popatrz, do czego może doprowadzić desperacja.



wołam, krzyczę, mówię, że Cię kocham, szkoda że potrafię to zrobić tylko wtedy gdy nie ma Cię obok. ;x



i wiesz co? znów wraca nałóg. i wiesz co? Ty nim jesteś < 3



kochanie nie musisz mnie unikać , możesz być 'dostępny' , nie napiszę ;c


 -błagam, daj mi drugą szansę.
 -przypomnij sobie co ja usłyszałam gdy błagałam byś nie odchodził. 



na końcu nie było napisane "the end". białe litery na czarnym tle "to be continued". ; ]



Chciała, żeby któregoś dnia tak strasznie za Nią zatęsknił i zrozumiał, że nie ma jej już obok. ' ;x



Na końcu jest zawsze dobrze,prawda ?  




Żyjesz tylko raz. Ale jeśli wszystko zrobisz jak trzeba, raz wystarczy. 



Jeśli przyjdzie wybierać pomiędzy przyjaciółką, którą znasz od dzieciństwa, a chłopakiem, bez którego nie możesz żyć, kogo wybierzesz ? ; ]


Jak mam jakiś problem, zawsze słucham się serca. Bo niekiedy nie wystarcza rozum i inteligencja. ; )



Najpiękniejsze są dni, w ciągu których potrafimy być tak po prostu bezgranicznie szczęśliwi i sami nie wiemy z jakiego powodu.  




Nigdy nie chciałam zobaczyć cię smutnego. Myślałam że chcesz tego samego dla mnie.


Ludzie sprawiają, że się śmieję. Ja sama sprawiam, że płaczę.  



To, że wspominam o Nim coraz rzadziej nie znaczy, że o nim zapomniałam.




Najdłużej pamiętamy to,
co najbardziej chcemy zapomnieć.



Stań się przez chwile mną, a obiecuję, że się pogubisz  




Jedni mówią:"Nie wchodzi się dwa razy do tej samej rzeki." Inni,że: "Stara miłość nie rdzewieję." A Ja mówię po prostu: "W życiu bowiem istnieją rzeczy, o które warto walczyć do samego końca." <3




Dziewięćdziesiąt procent naszych zmartwień dotyczy spraw, które nigdy się nie zdarzą.



 Czekając na coś magicznego tracimy zwykłe dni. A prawdą jest, że to, co najpiękniejsze przychodzi niespodziewanie. 



Muzyka to ogólnodostępny balsam leczący złamane serca, smutek i depresję. <3




W płaczu najśmieszniejsze jest to , że jedyna osoba , która mogłaby Ci pomóc , to ta przez którą płaczesz ..



 Jesteś jak stara piosenka, której nie słuchałam od dawna, ale której tekst znam wciąż na pamięć. ¦



 To nasze życie, które sami układamy. To te momenty, przeplatane marzeniami.¦



Każda życiowa porażka ją wzmacnia, potrafi być wredna i złośliwa. Każda łza, która spłynęła po jej policzku czegoś ją nauczyła.
 

 'Mam wiarę, że wszystko mogę zmienić i sprawie, że połącze to co nas dzieli'



 Chcę wykrzyczeć cały ból. A nie mogę szepnąć nawet słowa...




Mam swój prywatny ból, który nigdy nie wychodzi na jaw.


“Życie pisze najbardziej oryginalne, najbardziej komiczne, a jednocześnie najbardziej dramatyczne scenariusze.”




 Pominąłeś jeden, mały, nieistotny dla Ciebie szczegół - to, że mam uczucia.




Może też nie możesz zasnąć.
Może czujesz to co ja, i również za czymś tęsknisz.



 wiesz , czasem jest mi źle . Czasem łzy same cisną się do oczu , czasem po prostu nie mam siły. Może to skutek poniesionych przeze mnie porażek lub po prostu tego , że tęsknie



 Co się dzieje z ludźmi ? Niektórym odjebało. Po trupach na sam szczyt i kurwa, idą na całość.



 Zagram w lotto, jeśli będziesz ówczesną kumulacją. ;dd ;*


Tak jestem pojebana, wredna, gruba, niegrzeczna, niecierpliwa, ale czy potrafisz powiedzieć mi to prosto w twarz ?




 -Co Cię gryzie ?
- sweter.



Że coś jest poza twoim zasięgiem, to nie znaczy, że nie możesz tego dosięgnąć.


 Obiecaj mi,ze nigdy nie zapomnimy kim dla siebie jesteśmy. Ile razem przeżyliśmy i ile jeszcze przejdziemy.




Jak Ci się układa ? Mam nadzieje że jest git i
że w przeciwieństwie do mnie, jakoś w nocy śpisz.



 Zawsze droczył się ze mną, że odejdzie, aż w końcu odszedł.
 
_________________________________________________________________

Jest kolejny :) Szczerze mówiąc trochę wymęczony, ale jest :)


Pozdrawiam i tak bez okazji życzę wszystkiego co najlepsze :***

3 komentarze:

  1. Świetne opisy, jeden sobie wzięłam, mogłam, prawda? Obrazki też fajne.
    Pozdrawiam. ; D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog ! Dodaj coś jeszcze wesołego , tak żeby ciągle nie było tak ponuro. Zapraszam do mnie na mój blog i również czekam na komentarz ;) http://come-on-cocoa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń