wtorek, 5 marca 2013

59.Opisy .


Pamiętam każdy uśmiech, każde spojrzenie i każde Twoje słowo. nie chcę ich zapomnieć, chociaż cholernie z każdą myślą bolą. 



Kiedy kichasz to znaczy, że ktoś o Tobie myśli. Kiedy drugi raz kichasz, znaczy , że ktoś o Tobie mówi. A kiedy kichasz po raz trzeci znaczy, że jesteś chora. 



Pozwolę Ci odejść. Pozwolę. Ale najpierw patrząc mi prosto w oczy, wykrzycz, że nic nie znaczę. 



Może to i nawet lepiej, że to się zakończyło, bo każdy koniec, daje początek czemuś nowemu. 


Kochanie chodź, opowiem Ci o tym jak wspaniała mogła być nasza miłość, gdybyś nie odszedł. 


Jedno słowo może zranić. Dwa słowa - doprowadzić do łez. Trzy słowa sprawią, że zwątpisz w sens życia. Ale to dopiero cisza zabija wszystko to, co najpiękniejsze. 


Nie, nie będę płakać tylko pójdę się kurwa najebać, a wtedy wypierdolę Ci wszystko co czuję. 


-Czego pragniesz .?
-Jego . 



Nie przejmuj się. Przyjaciel słucha, gdy mówisz szeptem. Nawet, jeśli nic nie jest takie jak wcześniej. 




- Żałujesz tego.?
- Gdybym tego żałowała byłabym największą idiotką na świecie. Nie można żałować, że było się szczęśliwą. 


-Chcę tego misia.
-Po co Ci ten miś.?Przecież Ty nie lubisz pluszaków .
-Ale tego chcę . On ma Twoje oczy . 



- Szkoda że skreśliłaś mnie w swoim życiu.
- Tak skreśliłam, bo wymazać nie dam rady. 





-Ej czemu ty zawsze piszesz "pierdziele" zamiast "pierdole".?
-Bo jestem kulturalny, kurwa. 



-Po co pijesz.? Przecież będziesz miała kaca.
-Po co żyjesz.? Przecież umrzesz. 



Czasem nie wolno odpuścić i stanąć z boku, bo w życiu są sprawy dużo ważniejsze niż spokój . 





Nie mam nic do tego żebyśmy żyli osobno..Tylko znajdź mi osobę która Cię zastąpi.. 



I codziennie rano gdy się obudzisz, twój dzień będzie piątkiem trzynastego. 



Wszystkie dziewczyny widziały w nim tylko ślicznego i pięknego blondyna o zielonych oczach, a ona jako jedyna widziała w nim nieśmiałego faceta. 


Przeszłość gówniana, teraźniejszość nie lepsza, to chociaż o lepszą przyszłość się postaram. Ale nie pierdol, że chcieć, to móc, błagam.



Jak dają, to bierz, jak nie dają, to bierz i uciekaj.



Czasem, wtulam się w poduszkę i wypłakuje się, bez powodów.




Ciekawe ile razy myślałeś o mnie gdy chciałam do ciebie napisać.



Odrzuć lęk, na tym polega dojrzałość, stres to słabość, z małych rzeczy czerp dużą radość.



czasem daje ludziom opcje bycia tak cholernie blisko. jeżeli jesteś jednym z nich, nie spieprz tego.


życie grozi śmiercią .


Nie chcę już więcej czekać ani wierzyć w rzeczy, których nie potwierdza życie.



Kazali mi narysować szczęście.odruchowo napisałam Twoje imię ¦



mam seksualne podejscie do szkoły-pierdolę ją^^


A na wigilii klasowej dzieląc się opłatkiem będę Ci życzyć z całego serca, którego chyba nie mam, obyś zdechła jeszcze tego roku. 


Nie oczekuj ode mnie cudów. Z połową serca trudniej się oddycha. 



Mogę Cię potrzebować, ale to nie znaczy że się o tym dowiesz. 


Jestem odpowiedzialna za to co powiedziałam, a nie za to co zrozumiałeś. 



Człowiek, który nie zakochuje się łatwo kocha zbyt mocno. 


Zostawił mnie wściekłą i pełną sprzecznych uczuć, ale pomimo to pragnęłam spotkać się z nim znowu.



Nie liczą się słowa, tylko czyny, powiedziałam sobie z determinacją. 



Jeżeli uznali, że zamierzam siedzieć z założonymi rekami jak wcielenie posłuszeństwa i słodyczy, to byli mniej rozgarnięci, niż im się wydawało. 


Nie umknęło mi, że stale znajduje powody żeby mnie dotykać. Ani to, że nigdy nie protestuję. 



Chciałabym wiedzieć kto myśli o mnie przed snem 



`Je*ć tych, co w oczy przyjaciele, a za plecami skur*ele .



Po długiej kłótni chłopaka z dziewczyną.
-FOCH! - wykrzyczała
-Zobaczymy jak długo wytrzymasz.
...PO 2 MIN...
-Dobra już mi przeszło.


Wszystko spier*oliłeś. Nawet moją fryzurę!-.-



Najgorzej jest gdy chłopak powie Ci , że Cię kocha a przy kumplach uda , że Cię nie zna . -,-  ! 



gdyby rodzice przeczytali moje wszystkie smsy i przeczytali całe moje archiwum gg to miałabym szlaban do końca życia. xd



- Dlaczego mnie uderzyłaś?
- Bo w heyah dostajesz za nic. :D



Osobiście uważam , że bardziej do twarzy byłoby Ci ze mną u boku.




Jestem słaba , ale potrafię walczyć do końca . 



Po każdym dniu trzeba postawić kropkę, odwrócić kartkę i zaczynać na nowo.



Jeśli wiedziałabym, że jutro jest koniec świata, zadzwoniłabym do Ciebie i powiedziała jak cholernie mi zależy... 


` najlepszym sposobem za zagłuszenie wszystkiego co przeszkadza lub denerwuje jest muzyka. ¦ 



Nie umiem o Ciebie walczyć, ale tak strasznie mi na Tobie zależy. 



Bo niestety nie każdy koszmar kończy się po przebudzeniu. 



.. kobiety przywiązują dużą wagę do wyglądu, zresztą mężczyźni również, tyle że może lepiej to ukrywają. 



Uciekać od czegoś można w dowolnym kierunku, dążyć do celu w jednym.



` nigdy nie przypuszczałabym, że będę żałować marzenia, które się spełniło. 


Beztrosko cieszysz się życiem, a chwilę później stoisz na deszczu i widzisz, jak twój świat się wali. 


Czas to dobry nauczyciel. Szkoda tylko, że uśmierca swoich uczniów. 



Są chwile, kiedy czuję, że spadają mi z oczu wszystkie zasłony. 





dlaczego nigdy nie jesteśmy tak odważni jak w naszych myślach ?



Nic nie sprawia człowiekowi większego bólu niż rozpamiętywanie
dawno minionych chwil, zwłaszcza jeśli były to chwile szczęśliwe.



Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, dlaczego potrzebujesz kogoś, do kogo mógłbyś zadzwonić, gdy leżysz na tej zimnej podłodze, wszystko tracąc ?



Wierzymy, że człowiek jest istotą nieśmiertelną, która paradoksalnie umiera, by znaleźć życie w niebie. Wierzymy, że miłość jest nieśmiertelna, jednak gdy przez nią cierpimy, twierdzimy, że ona tak naprawdę nie istnieje.



Każdy powinien odnaleźć swój świat w którym czuje się dobrze. 




Żałuję, że nie można zakopać uczuć, mając tą pewność, że już nigdy nie wrócą. 


czasami mam wrażenie że komuś zawadzam, że nie pasuje do tego towarzystwa. Do tych ludzi. Że jestem z innej bajki. Trudno określić czy z lepszej czy gorszej. 



Dla niej wszystkie dni były jednakowe. A wszystkie dni są takie same wtedy, kiedy ludzie przestają dostrzegać to wszystko, czym obdarowuje ich los, podczas gdy słońce wędruje po niebie. 



I gdybym mogła cofnąć czas, nie zmieniłabym nic .
Bo byłeś najlepszą osobą jaką mogłam poznać, to nic że później tak mnie zraniłeś.
Nadal będę Cie kochać, każdy przecież popełnia błędy. 




Beztrosko idę sobie chodnikiem, w uszach gra jakaś muzyka,
nie wiem dokładnie co leci, ale nawet ją polubiłam.
Przeskakuję coraz to większe kałuże myśląc,
że jeszcze kilka metrów i spotkam to moje szczęście. 



Bywa również tak , że nie chce się odejść , ale nie można zostać . 



Dusząc się płaczem, zrozumiała, że wciąż jej na nim zależy. Pomimo tego wszystkiego co jej zrobił, pomimo tego jak ją skrzywdził 



Witam w świecie, gdzie depresja
jest częstsza niż przeziębienie. 




Może jutro znów odkryjesz, że życie jest wciąż szalone, jeśli po prostu się uśmiechniesz. 



- Przed miłością nie uciekniesz.
- Ale przed nim tak. 





________________________________________________________

Nawet nie wiecie ile szczera rozmowa może zdziałać. Czasami na gorsze, a czasami na lepsze... W moim przypadku wystąpiła druga opcja :)


Muszę przyznać, że przez cały tydzień po powrocie ze szkoły siadałam i płakałam. Już nie wyrabiam z nauką i problemami...
Ten tydzień jeszcze jakoś mi się uda ogarnąć, ale następny to będzie masakra... Ale myślę, że dam radę :) Kiedy wieczorem płaczę, rano budzę się i wiem co mam robić :)
Poza tym mam wsparcie :)
Ogarnę!! :D


A co u Was?
Pozdrawiam i zapraszam na:http://tancze-w-rytmie-serca.blogspot.com/

:)

2 komentarze:

  1. świetne opisy ! :)

    moge skraść Ci tą animację ? :D
    strasznie mi się podoba ^^ gdzie ją znalazłaś ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ proszę bardzo :)
      A tak szczerze mówiąc, to nie mam zielonego pojęcia skąd wzięłam tą animację :)

      Usuń