poniedziałek, 25 lutego 2013

58.Opisy


aż Ci zazdroszczę że mnie znasz. ^^


nie mam czasu na naukę, bo jestem zajęta czekaniem na weekend. ^^


Uśmiechaj się, bo kurewsko cudownie wtedy wyglądasz. 



nie wiem: czy mam się śmiać czy płakać, więc będę płakać ze śmiechu.


` - Jesteś głupia . 
- A ty przypadkiem nie cierpisz na nadmiar zębów ?


to nie to że cię nie lubię. po prostu jesteś szmatą.




ostatnio zaczęłam jarać się faktem że dostałam od Boga tak zajebistych przyjaciół. ¦


I weź się nie rozpłacz widząc wyprzedaż w swoim ulubionym sklepie :D 

to nie jest rozmowa na telefon . wejdź na fejsa . xd


I Ty mnie tak mocno jak ja Ciebie, zgoda ? 


- Gdzie te czasy kiedy bałaś się przeklinać? 
- Poszły się jebać. 


To Dysney jest odpowiedzialny za moje wysokie oczekiwania co do mężczyzn . 




Czy ty ku*wa nie możesz zauważyć że cię KOCHAM! 


Coś więcej niż przyjaźń , ale mniej niż miłość . 


A jak będę umierała to spojrzę na Ciebie oczyma wyobraźni i szepnę 'kocham Cię i przepraszam'. 


Proszę , stwórzcie na gadu status ' nie ogarniam ' na pewno się przyda . 


To ten rodzaj czekania, kiedy wiesz że się nie doczekasz, ale jednak czekasz. 


ciekawa jestem co mówisz, gdy ktoś pyta o mnie .. 


Ty jesteś taka wredna z natury, czy masz całoroczny okres . ?! 

-Skąd mam wiedzieć, że mnie kochasz?
-Bo widzę Cię gdy zamykam oczy < 33 


-Puf,Puf?
 -to tam?
 –Nif tam.
 -Jak nif tam jak puf,puf.
 -Otus.
 -Nie otoze.
 -Otus bo będe donił.
 -To doń.
 -Diń doń. x D 





Przyjaciółka Powiedziała - nie potrafię powiedzieć Ci 'będzie dobrze' - bo doskonale wiem , że to najgłupsze słowa na świecie. jedyne co mogę to być blisko Ciebie i dać Ci tę pewność , że zawsze możesz na mnie liczyć. 



-Ej, ale On ma dziewczynę.. 
-Spoko,każdy wagon da się odczepić :D



niezłą ironia. życzyć chłopakowi którego się kocha fajnej dziewczyny.



Podczas czasu przeznaczonego na czytanie lektury doszłam do wniosku, że mam fajny sufit. Tak mój sufit jest bardzo fajny.;D


-Kocham inną.
-Kurwa mówiłeś, że mnie!
-Teraz już nie... 



'Czasem myślę, że nie pasuje do tych czasów. Zamknę oczy i inny otwiera się świat...' 



-kochasz mnie?
-tak
-dasz mi jeszcze jedną szansę?
-nie... 


Wiesz co to za uczucie kiedy coś Cię z gardło ściska, w głowie Ci wiruje, a myśli milkną ? To smutek po stracie przyjaciela, którego widujesz co dzień. 



Jedno krótkie "dorośnij" niszczy nieraz marzenia xd 



"Szczerze?" - nie kurwa, kłam jak z nut -.- 


Podobno prawdziwa miłość nie istnieje. Jak to nie ? Ja kocham muzykę a ona mnie. 


Czasami zapominam, że to co mi mówiłeś o nas to kłamstwa... 


Ale prawdziwa miłość zaczyna się tam, gdzie kochamy kogoś, kto nie jest nam do niczego potrzebny.. 



Dni płyną szybko tracąc wyjątkowość,szukasz miłości gdzie miłość to tylko słowo. 


To codzienny schemat. Kiedy mówię o uczuciach, mówię, że ich nie ma.


A Ty sam się zastanów i nie pytaj się czemu, jedni mają rozum, inni są mądrymi na pozór . 


Przeraża mnie szybkość, z jaką osoba anonimowa staje się bliską, a osoba bliska anonimową. 



Jestem zmęczona czuciem się źle.! Wolałabym nie czuć nic. To jest lepsze. Jest prostsze. 


Niby mi nie zależy, ale gdy widzę spadającą gwiazdę, czy też zdmuchuje świeczki z urodzinowego tortu to proszę o Ciebie. 


Nie jestem psychicznie chora, nie mam adhd, wszystko ze mną ok. Wszystko prócz tego, że jestem zakochana. 


-Dlaczego Ona odeszła.?
-Bo miała nadzieję, że ją zatrzymasz, Głupku.. 



Nienawidzę, gdy kłamliwie mówisz 'zasługujesz na lepszego'. Kurwa mać, nie chcę lepszego. 


I chociaż od tak dawna już do mnie nie piszesz, na dźwięk każdej nowej wiadomości zamykam oczy i myślę sobie, 'a może tym razem to Ty' .. 


Tylko On wiedział, że gdy przygryzałam wargę pragnęłam czegoś niemożliwego...


Dzisiaj w pamiętniku zapisała tylko jedno słowo 'Koniec'. Przewróciła kartki do ''początek' i czytając wszystko co pomiędzy, zastanawiała się czy było warto.. 



Nauczyłam się trzymać język za zębami i przybierać idealnie obojętną minę, żeby nikt nie odgadł moich myśli. 


- Kochasz go.?
- A wyglądam, jakbym kochała.?
- Wyglądasz, jakby to on Cię nie kochał. 



-Co robisz .?
-Myślę..
-Nad czym .?
-Nad tym, jak mi cholernie zależy na Tobie, a Ty tego nie widzisz. 

Z rąk wymykają się kolejne talerze, powieki nie hamują już łez. Czekolada traci swój smak. Namacalny brak Ciebie. 




Ciekawe co by było gdybyś mnie kochał, lubił albo przynajmniej szanował? Ach, wiem... Mielibyśmy szanse być razem...




- Kim chcesz być w przyszłości.?
- Chcę być szczęśliwa.
- Chyba nie zrozumiałaś pytania.
- Nie, to Ty nie rozumiesz życia. 


Zaczyna robić się niebezpiecznie, gdy coraz częściej jego imię pojawia się w mojej głowie przed zaśnięciem. 



Myślałeś, że dam się nabrać na ten słodki uśmiech i przeszywające spojrzenie.? No dobra nabrałam się. 



Powiedział że jej nie kocha. A ona odrzuciła kosmyk włosów z twarzy i odeszła z godnością. Dopiero za rogiem ulicy zaczęła płakać. 


Najgorzej jest wtedy, gdy nie mamy sobie nic do powiedzenia i każde z nas odchodzi w inną stronę. 


Wiedziałam tylko, że muszę żyć dalej. Muszę być silna i muszę się uśmiechać, bo nikogo nie obchodzi, że posypał mi się świat. 


Młoda, szczeniacka miłość, skrępowane ruchy, zero swobody, a jednocześnie mnóstwo uczuć, których nie mieliśmy odwagi pokazać. 



Ciałem w łóżku, myślami w Tokio, a sercem przy Tobie. 



Czasami myślę sobie, że nie może się tak to skończyć. Jedno nasze przytulenie mogłoby znów Nas połączyć. 


Przecież nie będzie wiecznie źle. Za kilka tygodni, miesięcy, może za rok czy dwa lata - wzejdzie słońce, które roztopi to, co zastygło mi w środku. Serce, które przez Niego umarło.. 


Doszłam do wniosku, że jesteś zbyt głupi żeby wpaść na to, jak bardzo Cię potrzebuję . 


Mówią, że jest wesoła, radosna. A tak naprawdę w jej brązowych tęczówkach widać, że tęskni. Cholernie tęskni za chłopakiem, który na nią nie zasługuje.. 


__________________________________________________________
__________________________________________________________________________


I znów szkoła;/ Ale jakoś przeżyje, chociaż już odczuwam ciężar nauki;/

Jest mi niezmiernie miło, że cieszycie się, że wróciłam:D
No chyba, że mnie okłamujecie :D


A teraz miejmy nadzieję, że uda mi się wytrwać do rekolekcji, świąt, majowego wolnego i matur :) Ja potrzebuje własnie tych wolnych dni! Jestem już tak zmęczona... Nie pamiętam kiedy ostatnio się wyspałam...

Ale damy radę! Musimy :D
Pozdrowionka:D

2 komentarze:

  1. Świetne opisy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojojoj <3 Super te opisy , na pewno mi się przydadzą ^^
    Może wpadniesz ? Zaobserwujesz? Skomentujesz?
    http://mikilove47582.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń