wtorek, 6 listopada 2012

55.Opisy .




- mamo, lubisz dzieci?
 - nie!
 - czemu?
 - bo mam takie głupie dziecko jak Ty.




Jak się poznaliśmy .? dokładnie nie pamiętam , lecz uwielbiam Cię do dziś <3 .


Byle do piątku , byle do ferii , byle do wakacji , byle nie do szkoły . ;D


Jedyna wywiadówka , po której mama jest spokojna , to ta we wrześniu . ; D




Na gadu powinien być status 'poczekaj muszę ogarnąć o co Ci chodzi ' ;DD




Nie musisz mnie lubić . ;d ja nie jestem postem na facebooku . xd





' panie przodem '' czyli : daj mi przez chwilę popatrzeć na Twoją dupę ;D .


Chciałabym być powodem zmiany Twojego statusu z '' wolny '' na '' w związku '' . ; D .

' To tylko flirt , a flirt to nie zdrada ' . ; D .




czasem chciałabym wrócić do przeszłości . do bycia tą gówniarą z zerówki , która dawała sobie radę ze wszystkim , prawie w ogóle nie płakała i miała w sobie taką siłę , jak nikt .









` Alkoholem toruje sobie drogę przez zatłoczone ulice,papierosem wyznacza własną wolność - słowem akcentuje niemrawą asertywność i nadmierną dumę...


` Ból kaca, smak krwi i smród świata, znów flacha, znów katar i znów wracam. Mówią: wytrzeźwiej, słyszałem to nie raz, mówią: widzę jak upadasz, odpowiadam: to nie ja...


` Nie 'fochać się', tylko obrażać. Nie 'mieć w dupie', tylko pieprzyć to. Nie 'lofciać', tylko kochać. Nie 'ty', tylko 'inny' ¦






` Dla mnie Hip-Hop to szczerość i czysty przekaz, najmniej groźny jest ten, co najgłośniej szczeka.





` Nawet bez szpilek przewyższam idiotki takie jak ty(!)
` No elo ziomek widze że jaramy sie tym samym, dla nas rap jest wygrany!


` Zaoferowała mu swój świat. Powiedział, że ma własny </3



` Zaczęłam się zastanawiać, czy nie pomyliłam bajki. Czy Książę nie pomylił drogi i czy zamek nie był z piasku...



` I mogła leżeć na zimnej, marmurowej ziemi, cała potargana, umorusana w tuszu do rzęs. zaziębnięta, w sukience, która swoim wyglądem wcale jej nie przypominała. przechodni patrząc z góry, nie zwracali na nią uwagi. przecież w dłoni trzymała woreczek z białym proszkiem, co równoznaczne było z jej furiactwem, roztargnieniem i głupotą. nie zasługująca na krztę współczucia, przeniosła się na inny marmur. równie zimny. perfekcyjnie odsuwając znicze, ułożyła się płycie, układając głowę tuż przed nagrobkiem. wiedziała, że tylko na jego pomoc może liczyć. tylko on jest w stanie, dać jej ciepło, którego nie zaznała nigdy więcej, zaraz po tym, jak wyrwano go z jej objęć, zakopując 5 metrów pod ziemią....


Chcesz być moim miŚtrzem ? ;>



Żeby to dziewczyna sie musiała starać o chłopaka kurwa... no komedia jakaś. 





czasami mam ochotę po prostu dać Ci mój pamiętnik. nie tłumaczyć nic, nie wyjaśniać. dać i pójść przed siebie. i czekać na to, że być może poszedłbyś wtedy za mną. 


Kobieta pali gdy ma co, pije gdy musi zapomnieć, płacze gdy nie ma nic. 


Przed śmiercią każe wam przeczytać mój pamiętnik . Chce wam pokazać jak bardzo przez was cierpiałam . Nie popełnijcie tego błędu więcej ! Uczcie się na moich ! ;/




z/w gonie szczęściee. Właśnie spierdala. 




jeśli głupi ma zawsze szczęście, to ja jestem po prostu bardzo inteligentna . 


Jesteś facetem który jednym swoim spojrzeniem miażdży całą moją pewność siebie. 



Nie lubi spódniczek, a czasem w nich chodzi. Lubi gorzką herbatę, a ciągle ją słodzi. Chce mieć długie włosy a ciągle je ścina, nienawidzi przekleństw a kurwa przeklina. 






Nie  ! Nie jestem agresywna ! Po prostu lubię czasem popatrzeć na tępe przedmioty lecące w Twoim kierunku. ; dd 


A kiedy zobaczysz ,że przygryzam wargi to znaczy, że tęsknie.


Co z tego, że ta piosenka jest stara? lubię ją. Twoja mama też jest stara, mimo tego ją słuchasz. .






Nie szukaj ideału. Bo ideałów nie ma. Znajdź kogoś, kto zdenerwuje Cie jak nikt inny. Kogoś, czyj dotyk sprawi, że odlecisz do innego świata. Przy kim nie będziesz chciała udawać nic. ¦ 





JA. Jedyna osoba, która będzie przy mnie, aż do śmierci.. 


Dobrze że nie wiesz co u mnie, bo pękło by ci serce . 



Pytasz jakie blizny najdłużej się goją? Te po szczęściu. 


__________________________________________________

Zawieszam bloga. Nie mam czasu Go prowadzić. Przepraszam .

8 komentarzy:

  1. Świetne inspiracje i opisy :D Ten post naprawdę mi się podoba !
    Wszystkiego najlepszego ! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego z całego serducha ci życzę
    Nie wiem jak to jest mieć urodziny tak późno. Ja mam 10 stycznia ;p Jestem najstarsza z klasy ;d
    Opisy, jak zwykle, bardzo fajne. Kilka mi szczególnie się spodobało :)

    Pozdrawiam i zapraszam na:
    losy-isabelli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa tobie to fajnie :)
      Dziękuję i ciesze się, że Ci się opisy podobają;*

      Usuń
  3. No to wszystkiego najlepszego :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć :) chciałam Ci powiedzieć że Twój blog jest zajebisty a te opisy ♥ omnomnomn ;) ;p
    widzę w powyższych komentarzach życzenia urodzinowe, więc też się pod nimi podpiszę, spóźnione ale szczere. Wracaj do nasz szybko ! :)
    pozdrawiam
    +
    Zostałaś nominowana przeze mnie do LIEBSTER AWARD !!! :D
    szczegóły u mnie na blogu --->http://normalnaa.blogspot.com/
    :)x

    OdpowiedzUsuń
  5. szaleństwo i różnorodność ;)

    OdpowiedzUsuń