piątek, 26 października 2012

54.Opisy .



Mamo, moich przyjaciół naprawdę nie obchodzi to czy mam posprzątane w pokoju tylko czy jest coś do jedzenia . ; P 



- Skąd masz mój nr. gg ?
- z Wikipedii . wystarczy wpisać najpiękniejsze kobiety świata. 


malowałam jakieś marne serduszka , gdy nagle kumpel wyrwał mi zeszyt z ręki . " dobre sobie , serduszka z tyłu zeszytu - w takim wieku " - wyśmiał mnie . wkurzona wyrwałam mu z rąk zeszyt po czym dodałam " bo wiesz ja w tym wieku wiem , że miłość lepiej wyrazić jest serduszkiem z tyłu zeszytu , niż kutasem namalowanym na ławce " ; x 


"W życiu każdego z nas jest przynajmniej jedna niewypowiedziana tajemnica, niewybaczalny żal, nieosiągalne marzenie i niezapomniana miłość. ". 



jesteśmy jak Serce i Rozum - nigdy się nie zgadzamy , a jednak nie potrafimy żyć bez siebie . < 3 



- do czego doprowadziłaś swój wygląd , dziewczyno . . ?
- do takiej zajebistej oryginalności , że ludzie chcą ze mną zdjęcia na mieście : D 




 Wiejskie emo tnie się nie żyletką, lecz na przykład: kosą, sierpem, kosiarką, widłami bądź siekierą. W ekstremalnym wypadku emo tnie się pługiem lub kombajnem. ; D 





2O : 45 . sms  ' czy ja znowu coś zjebałem , czy Ty nie masz nic na koncie !? : / '
kochanie , uwielbiam te Twoje dziwne przypuszczenia - pomyślałam , wchodząc do sklepu po kartę . : ] 




Być kobietą to strasznie trudne zajęcie , bo polega głównie na zadawaniu się z mężczyznami . ;D 









nie ma to jak kolega  , który na lekcji wyrzuca mój piórnik za okno a gdy pani go pyta czemu to zrobił odpowiada ; jak kocha to wróci . < 3 



Najlepsi przyjaciele ? Wiedzą jak pojebany jesteś , a i tak pokazują się z Tobą w miejscach publicznych : D 




'Nie, ja wcale nie przeklinam jak najęta. To tylko złudzenie optyczne, kurwa.'



- Kto to jest psychiatra?
- Jest to człowiek, który zadaje ci dziesiątki pytań za pieniądze, pytań, które żona zadaje ci za darmo.

przyjaciele. jedna osoba zawsze musi być pierdolnięta, żeby reszta miała ubaw. ; )




barbie'żyństwo - osobniki tego samego gatunku rywalizują między sobą o kena, kartę kredytową i nowy lakier do paznokci.




Oświadcz mi się na cmentarzu i powiedz : tu zaczęliśmy, tu skończymy.

Oczywiście że nie jesteś gruby! Weź sobie dwa krzesła i siadaj do nas.



Mądrzy ludzie NIGDY nie przyznają się do głupoty , lecz ludzie głupi ZAWSZE przyznają się do mądrości .



Szanuj ludzi mądrych . ładni kiedyś zbrzydną.



czasem zazdroszczę moim rodzicom . w końcu nie każdemu trafia się tak zajebiste dziecko jak ja.



Kocham męskie perfumy , t-shirty i za duże bluzy .



e-czasy, e-problemy, e-miłość.





Banalny uśmiech, banalne słowa, banalne gesty, które dają niebanalną radość. 



Jedno słowo, sześć miliardów myśli. 



noce spędzone na dialogu z marzeniami 


- zaczekaj ! 
- dlaczego ciągle mnie śledzisz ? 
- bo moi rodzice powiedzieli " podążaj za swoimi marzeniami " . 



Bóg stworzył Adama i Ewę , rzekł im : - Mam tylko dwa prezenty . Jednym jest sztuka siusiania na stojąco , a .. Wtedy Adam skoczył do przodu i krzyknął - Ja ja ja ja ja ja to chcę ! Prooszę Panie , proszę .. Strasznie ułatwi mi to życie . Ewa zgodziła się mówiąc , że takie rzeczy dla niej nie mają znaczenia . Wtedy Bóg dał Adamowi prezent , a ten jak pojebany zaczął skakać i wszędzie sikać , każde drzewo , krzaczek i inne . Pod nieobecność Adama Ewa spytała Pana : - A jaki jest ten drugi prezent ? - Mózg, Ewo .. mózg .





Nienawidzę tego czekania, które następuje od razu po wysłaniu do niego smsa.


Mądry człowiek nie obraża się, tylko od razu zaczyna planować zemstę.




Może Ty masz poukładane życie, ale ja mam co wspominać.

Może to chujowe, ale za szczerość nie przepraszam, cześć.


-umówiłam się z nim!
-jak? gdzie? kiedy?
-no dzisiaj o 20 mam być na gg.





co jest mała ? płaczesz ? przecież lubisz udawać silną .




nikogo już nie wzruszają twoje łzy , zakłamana kurwo .





nie. nie jestem mściwa. ja tylko lubie wynagrodzić swój ból.

krzyknij 'ej Ty, dziwko' a na ulicy odwrócą się wszystkie dziewczyny. xd



jeśli umrę i ta dziwka przyjdzie na mój pogrzeb , obiecuję że zmartwychwstanę i przypierdolę jej zniczem .



wiesz co boli .? gdy osoba , którą kochasz , nie ma najmniejszej ochoty na rozmowę z Tobą ...




- wiesz co się liczy ? dzwonek gdy stoisz przy tablicy xD ;]


Z chwilą gdy decydujesz się stawić czoło problemom, przekonujesz się, że możesz więcej, niż ci się zdawało.



______________________________________________________
___________________________________
_________________
_____________________________________________________________________

Nie ma to jak dobrze zacząć pierwszą liceum, kłócąc się z dwoma nauczycielami w jednym tygodniu...
Taaakkk.. Mam przewalone :d I WYJEBANE! ;d

Damy radę, bo by nie ;D
A jak wam idzie? ;) 

3 komentarze:

  1. A ja Ciebie :D
    haha już z 2 nauczycielkami - podziwiam ;D

    opisy świetne !

    pozdrawiam, Aieaa. ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha :D Widzę ,że u ciebie się dzieje :D
    Opisy bardzo fajne :)
    Czekam na więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh, jak ja kocham twojego bloga!
    Wchodzę na niego często i właśnie rozważam dodanie go do linków na moim blogu. Chyba nie miałabyś nic przeciwko?
    Opisy jak zwykle świetne ♥
    Uwielbiam je ♥
    Zapraszam na losy-isabelli.blogspot.com
    Pozdrawiam
    Tośka

    OdpowiedzUsuń