sobota, 15 września 2012

51.Opisy .

 .` - Malujesz się?
  - Nie! Przybieram barwy wojenne! ^-^



-Dzwonek jest dla nauczyciela a nie dla ucznia.
- To my wyjdziemy, a pani w spokoju go sobie posłucha ; >






- To gdzie mieszkasz?
- Widzisz ten blok?
- Tak.
- To nie ten. :D 



` Życie jest zbyt krótkie by odrabiać zadania domowe!!!!!!!!!


` Przepraszam wszystkich, którzy nie dojechali, bo spytali mnie o drogę : D 


` Ja to nawet psychiatrę doprowadzę kiedyś do szału :D





` Szkoła powinna płacić nam za stracone dzieciństwo...



-Zerwał ze mna … boli ..
-Biedna. Rozstania bola maleńka.
-Nie. Boli mnie ręka bo jak waliłam mu w ryj to źle się zamachnęłam :d




- Będziesz ze mną chodzić? 
- A co chłopcze? Sam się boisz?



` CHWDP - chcemy wakacji do października



` Życie jest jak kaloryfer... Tylko jeszcze nie wymyśliłam dlaczego XD




Gdybym naprawdę powiedziała to wszystko, co chcę powiedzieć, dopiero wtedy wszyscy by mnie znienawidzili. 


A ten żart znacie? - 'dla Ciebie wszystko'


-Gdyby Szekspir Cię znał napisał by więcej tragedii .
- A gdyby znał Ciebie , napisał by sonet dla dziwki .





niemiecki to nie język, to choroba gardła.



Znowu dostałam wspomnieniami po ryju ; /



Lubię ten stan w którym się śmieję, odwalam i jest zajebiście.



` To nic osobistego. Po prostu jestem od Ciebie lepsza ;]


` Nie żal mi wspomnień, żal mi czasu spędzonego z niewłaściwymi ludźmi..






` - Ale miałam piękny sen.
- Pewnie ja Ci się śniłem.
- A wiesz, że tak ?
- A co takiego robiłem ?
- Nie żyłeś.



` I nagle tekst
„Mogę, Ci coś powiedzieć ?” – tysiące różnych myśli i setki czarnych scenariuszy...





` Kiedy widzę, co życie robi z ludźmi, to śmierć wcale nie jest taka najgorsza..





` Całe moje życie polega na tym, że uciekam tylko po to, żeby sprawdzić komu zależy na mnie na tyle, żeby mnie gonić i zatrzymać ¦



` Już nie dzielimy razem ławki, choć kiedyś byliśmy jak szlugi z jednej paczki..



` Uśmiech dla wszystkich ! Ja stawiam ! :)



I tym wszystkim " kochanym " osobom , napluć do ryja i powiedzieć " to za tą wspaniałą przyjaźń " . 



` Jeśli chcesz poznać dziewczynę, nie słuchaj tego co mówi. Wczytaj się w tekst piosenek, których słucha. Znajdziesz w nich wszystko, o czym boi się mówić ¦ 


` Co mam zrobić z tym pieprzonym życiem?
  -wsadzić w paczkę i wysłać do Boga. 


`Ja nie jestem dziwna , tylko charakterystyczna . ;D 





Mam tendencje do uporczywego przejmowania się pierdołami i jednocześnie do kompletnego braku zainteresowania sprawami mającymi decydować o mojej przyszłości.




Mówisz, że jestem nikim? - Spoko, lecz dla takich jak Ty, to i tak za wysoko.




` Wielkie sorry, za to, że nie umiem się powstrzymać od śmiechu,kiedy przytulasz laskę, której największym problemem jest złamany tips. Zszedłeś na dno. Totalne, głębokie dno, frajerze. 







` A teraz wypijmy za błędy, za miłość bez wzajemności i za rozum na kolejny rok szkolny.. 


` Kiedy się odwróciła wziął ja za rękę.
- Co robisz? - zapytała.
- Biorę to co moje. - odpowiedział i przytulił ją mocno do siebie <3 



`  Za mało mnie znasz, by mówić mi w twarz co do mnie masz . ! 






` Słuchaj ja mówie
Po pierwsze mam serce
Po drugie rozumiem .



` Nie wypowiedziane myśli, urwana rozmowa.. urwane zdanie, z niedosłyszanym "kocham"... 







` Łzy to słowa, których serce nie umie powiedzieć. 



` Zależy mi na Tobie jak na pustej szklance po drinku... 


Czemu nie ma statusu na fejsie 'Dziwka' ?. Pasowałby Ci .


.Kobiety są piękne i wkurwiające . Piękna nie jestem , więc wkurwiam podwójnie .





-Poproś go do tańca !.
-Okej . Pójdę i powiem 'Cześć chuju tańczymy ?.'
-Dokładnie tak ! 






Kozak w necie , dupa w świecie .




Kurwa , jak Ty mnie kręcisz .




Gdybym nienawidziła Cię tak bardzo , jak Cię kocham - miałbyś przejebane .




-Co mam zrobić , żeby Cię zdobyć ?.
-Czekaj na mnie w wannie jak Dariusz z trudnych spraw .



Masz więcej tapety na mordzie , niż w castoramie i obi razem .



Otwieram pudełko z lodami , a tam koperek -,- .



Jakbym miała myśleć nad tym co mówię , zamilkłabym na wieki .





.Nie spotkasz mnie w strefie dobrych cen
w McDonald's .







Zamiast popularności .. Dbaj o szacunek suko .



'Wolna' to może być dziwka w poniedziałek . Ja ewentualnie mogę być 'Sama' .



Polski alfabet zawiera 32 litery , słownik języka polskiego miliony haseł , a mi na usta ciśnie się najczęściej tylko 'Kurwa' !

















Nie lubię swojego ryja , ale ty masz gorszy .


Czy jestem aż tak seksowna , że moje życie co chwile się pieprzy ? .


Pierdolę to wszystko . Jestem bezczelną , pyskatą , nieogarniętą gówniarą !


-Gdzie jesteś !?.
-Już idę mamo !





100% miłości !?. No chyba kurwa w pet party . 




-Zmieniam kobiety jak skarpetki .
-No właśnie czuję .




Koleżanko  ,różnica między nami polega na tym , że ja lubię kolegów swojego brata , a Ty kolegów swojego taty .







_____________________________________________
______________________________________________________
______________________________
______________
_____
____________________________________


Przepraszam, że tak późno, ale miałam problemy z internetem ;) 

10 komentarzy:

  1. Podoba mi się :D
    Jest tak pozytywnie ! :)
    Czekam na więcej !

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello there, just becаme alert to your blog through Google, and found that іt's truly informative. I'm gonna watсh out for bruѕsels.
    I will aρρrесiate if yοu continue this in future.
    A lоt of peοplе will be benеfіted
    fгom your ωriting. Ϲheеrs!
    My page : instant cash loans

    OdpowiedzUsuń
  3. I got this ωebsite from mу buddy who infοrmed
    me аbout this ωeb pagе аnd at the moment thіs time I am
    bгowsing this ωeb ρage and rеading veгy informativе cοntеnt here.
    Feel free to visit my weblog - quick cash loans

    OdpowiedzUsuń
  4. І'm more than happy to discover this great site. I need to to thank you for ones time for this wonderful read!! I definitely enjoyed every part of it and i also have you book marked to look at new information on your site.
    Also visit my web page :: fast loans

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastiс beat ! I wоuld like to apprеntice whіle
    yоu amenԁ yοur website, how can i subscribe for a blog web site?
    The аccount helρеd me a aсceptable deal.
    I had been tiny bit acquаinted οf this your broaԁcast ρrovіded brіght clеar іdea
    Feel free to surf my blog - same day loans

    OdpowiedzUsuń
  6. Excellent beat ! I wish tо apprentіcе
    at the sаme tіme as you amend youг sіte, how cаn i
    subscribе for a weblog wеbsіte?
    The aсcount aided mе a apprорriаte
    ԁeal. I have been a little bit famіliar οf thiѕ your broadcаѕt οffereԁ vіbrant transparеnt concept
    Also visit my blog ; 5000 loan

    OdpowiedzUsuń
  7. Тhanks for thе marvеlous posting!

    Ι serіouѕly enjoyеd геadіng іt, yοu аre a great authoг.
    Ι wіll mаκe suгe to boοκmark
    уouг blog and ԁefinitely
    will cοme back from now on. I want
    tο enсourаgе you continue youг greаt јob, have a nісе afternoon!
    Also visit my blog ; 3000 loan

    OdpowiedzUsuń
  8. Τhiѕ wеbsite waѕ... hοω do уou say it?
    Relеvant!! Finally I hаνe found something whіch helpeԁ me.
    Τhanks!
    My page - 2000 loan

    OdpowiedzUsuń