sobota, 25 sierpnia 2012

50.Opisy .



 Zasługuje na twoje 'przepraszam' tak samo jak ty na moje 'spierdalaj' !


może i wyglądam spokojnie, ale w głowie zabijałam Cię już tysiące razy.;D


poczułam się wyjątkowa, gdy spotkaliśmy się spojrzeniami, a on patrzył o sekundę dłużej, niż ja.



Kolejna rozmowa z Tobą, to kolejny powód, by się w Tobie zakochać.; *


trudno zapomnieć o kimś kto dał ci tak dużo do zapamiętania ; *






nawet sobie nie wyobrażasz, ile rzeczy mówię Ci w myślach. ;*



Ja nie jestem uzależniona od komórki tylko od osoby z którą piszę.;*



I czasem przychodzi taki moment w życiu człowieka, że trzeba zrezygnować, zapomnieć, pójść na przód. I nieważne jak cholernie by Ci zależało, jak trudne by to było. Po prostu trzeba. ¦



jesteś moim pragnieniem, szkoda tylko że pragnienie nie ma szans. ¦


Nie masz w sobie zakodowanej telewizji N ,nic w życiu nie cofniesz .


Nie da się wytłumaczyć czegoś, czego samemu nie jest w stanie się pojąć. ¦

80 % dziewczyn ma chłopaka , 20 % ma mózg ¦


brat dyma siostrę i mówi:- jesteś lepsza od mamy! a siostra: -wiem tata mi mówił . ;D


Czy ja mam napisane na czole "chodź, zabaw się moimi uczuciami, nie przejmuj się, jakoś z tego wyjdę"? ¦






Jeśli nie spróbujesz, to nigdy nie dowiesz się czy było warto.<33



powinno istnieć jedenaste przykazanie:
nigdy nie opuszczaj tych, którzy cię kochają ;*





- Dlaczego za każdym razem kiedy patrzę na Ciebie odwracasz wzrok ?
- Bo się boję .
- Spojrzeć mi w oczy ?
- Tak .
- Dlaczego ?
- To proste .
- Nie dla mnie . Odpowiesz ?
- Bo boję się znowu w Tobie zakochać , boję się oddać Ci serce po raz kolejny.


Jeśli kocha to wróci.Jak by naprawdę kochał to by nie odszedł.


Metoda ' chuj mnie to obchodzi 'jest najlepsza by przetrwać na tym świecie ;D




-wiesz co łączy pinokia i biebera? 
-obaj chcą być chłopcem.




Zatrzymajcie świat.., chcę wysiąść..!!




Tydzień temu uczyłam się z chemii .. jedyny pierwiastek który zapamiętałam to : (Ja) + (Ty) = reakcja (My)



Podobasz mi się od zawsze .. Tak, kocham Cię, ale nie powiem Ci tego boo .. yy .. Bo chłopak powinien zrobić pierwszy krok .. A prawda jest taka, że tak cholernie boję się Twojego odrzucenia .; [[




` Mimo , że mówię 'okey' , 'rozumiem' , to za chuja Cię nie ogarniam .



był chory . miał zespół SkurwielaBezUczuć.



Nie chcę tak dłużej żyć i się trudzić , chcę zasnąć tak słodko i już się nie obudzić .



teraz zasługujesz jedynie na wyzwiska wychodzące z moich ust w kierunku twojej osoby i na pisanie twojego imienia małą literą, bo takich szmat, jak ty się nie szanuję.




“Mam niesforne włosy, które czasem wyglądają jakby ktoś je specjalnie rozczochrał, wiem, że moje oczy nie są tak piękne jak dwa jeziorka w których odbija się księżyc. Zdaje sobie sprawę, że moje usta nie są tak pełne i czerwone jak usta dziewczyny z okładki playboya. Moja figura także nie jest ponętna i kusząca, a ja nie jestem urocza i zabawna. Gdy się uśmiecham w moich policzkach nie tworzą się urocze dołeczki, a gdy się smucę nie wyglądam niewinnie. Nie jestem tak słodka, że chciałoby się mnie schrupać, ani tak piękna, że nie jeden chciałby oprawić mnie w ramkę, ale czy to są powody żeby mnie nie kochać? ”


nie chce już tej pieprzonej miłości , dałam sobie z nią spokój , nie chcę już nawet pier_olonej udawanej przyjaźni . jedyne co chce od ciebie , to odrobina szacunku na który  z pewnością zasługuje . '



-Myślisz że Ona czuje do Mnie miętę?
-Miętę?! Człowieku! Odśwież język! Co Ty jesteś piernik czy tic tak?!
-Tic Tak, przecież nie piernik.





-Chciałabym wpisać w Twoje serce login i hasło, żebyś już na zawsze był Mój.
-Nie musisz.
-Jak to?
-Bo nie mam zamiaru zmieniać Cię na jakąś Inną. <3




przestań tak przeżywać , do cholery . to był tylko kolejny palant w Twoim życiu . nie pierwszy i nie ostatni , przywyknij .







Wieczory są w tym wszystkim najgorsze . Siedzisz w zupełnie ciemnym pokoju i starasz się wmówić sobie , że wszystko jest w porządku . Starasz się myśleć o czymś innym , puszczasz disco polo żeby trochę się pośmiać . I nagle wyłączasz to wszystko i zdajesz sobie sprawę , że już nie możesz . Że nie ma go przy Tobie a łzy jakoś tak same zaczynają spływać po policzkach .




ty nie fochaj, tylko kochaj .¦


'co cie nie zabije to cie rozpieprzy od srodka' .


Śliczna pogoda. Pada deszczyk. Można wyjść i poskakać w kałuży. Optymistycznie.




szcunek? dam Ci go tyle ile dostałam od Ciebie.



Prawdziwą twarz mężczyzny poznaje się dopiero gdy się z nim zerwie....





złapiesz na język płatek śniegu i pokażesz mi jak smakuje ?




Modliłam się, by przy zgaszeniu papierosa, wygasło też uczucie do Ciebie.. ; (



jestem wredna, arogancka, niemiła? być może. ale to dlatego, że ktoś mi kiedyś powiedział, że w życiu nie można być gorszym od innych. trzeba się dostosować.



`Nie potrzebuję skrzydeł, żeby wznieść się w przestworza. Wystarczy, że staniesz obok uśmiechniesz się i po prostu będziesz - to moja definicja latania. `

Możecie mi pogratulować głupoty...mojej wielkiej miłości powiedziałam najpierw, że nie jest przystojny a potem poprawiłam się,że jest w miarę przystojny...


Nie. Nie jestem jakąś tam słabą dziewczynką, która poddaje się widząc pierwszą lepszą przeszkodę. Jestem wredną, chamską i silną laską, która zawsze i wszędzie sobie poradzi.




rzadko mamy wpływ na to , kto pojawi się w naszym życiu , ale czasem mamy po prostu szczęście .





Wieczny odpoczynek racz mu dać Panie, niech się smaży w piekle skurwysyn jebany na wieki wieków . Amen 



- Między wami coś jest?
- Jak na razie w chuj kilometrów.



nie ma nic piękniejszego niż wspólne zaufanie. 



Jest czas, kiedy czujesz się jakbyś była zagubiona. Czujesz, że noc się nigdy nie skończy. Wiesz tylko, że jest jutro, które przywraca do przytomności Twoje zmysły. 








Pogubili się w tym życiu, które dało im popalić. Ja też należę do nich, bo zdarzyło się nawalić... 


Czasem brakuje nam chęci do życia, wiem brakuje nawet chęci do picia, mimo że życie jest po to by z niego korzystać .. 





Oprócz wody i powietrza, nie istnieje nic takiego, co byłoby dla wszystkich, co by było dla każdego... 

 przekroczyć limit, grać o radość dalej, być zawsze krok przed nimi, bo czas nigdy nie staje. 





Kocham to jaki jesteś, to kim jesteś, nie trzeba mocno się starać zawsze mówimy, że jest jak jest, a prawda jest taka, że naprawdę za tym tęsknię. 


I pamiętam te wszystkie szalone rzeczy, jakie powiedziałeś, zostawiłeś je, biegnące po mojej głowie, zawsze tam jesteś, jesteś wszędzie, ale teraz chciałabym żebyś był tutaj. 


Każdy człowiek zna wielkość swego cierpienia i jest świadomy zupełnego braku sensu życia. 


zasada dynamiki Newtona : 'ciało puszczone raz, puszcza się cały czas




Lubię patrzeć na Ciebie jak nieudolnie próbujesz zamaskować fakt, że przed sekundą tak intensywnie się we mnie wpatrywałeś. 







Nie płacz, że coś się skończyło, ciesz się że mogłeś to przeżyć. 




mam takie ćwiczenie na sprawdzenie czy Ci zależy: usiądź wygodnie i pomyśl,co byś czuł i co zrobił, gdyby nagle okazało się, że jutro już mnie nie będzie? 



czasami wspomnienia przypominają mi komary. trzeba je wszystkie zabić by się ich pozbyć. tylko czasem jest ich za dużo..




` W przyszłości będę mieć dużo dzieci, bo szkoda, żeby tak zajebiste geny się zmarnowały.




` Lekcję robię z wujkiem Google lub ciocią Wikipedią :D



` -Masz jakieś nałogi?
  -Nie.
  -To może jakieś hobby?
  -No, lubię rośliny.
  -O, jakie?
  -Chmiel, tytoń, konopie.. xD


` Lenistwo - coś, co powstrzymuje mnie od rządzenia światem ;]




______________________________________
________________________________________________
_______________________
_________________________________________________________
________________

Bonusik ;d 

4 komentarze:

  1. Świetne ;D Biorę kilka;D


    Kamila;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są. ;3.
    Tylko zastanawia mnie jedno, skąd Ty je wszystkie bierzesz? Wymyślasz? :).
    Wchodzę codziennie i sprawdzam czy dodałaś nowe ^^. Bardzo mi się przydają, dziękuję :*.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś "otagowana". Więcej na ten temat w zakładce "Tagi" na blogu:
    http://bitwa-o-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń