poniedziałek, 20 sierpnia 2012

49.Opisy .


- Wypuściłam szczęście...
- Jak to wypuściłaś szczęście?!
- Nie zdołałam go złapać bo było trochę za ciężkie.
- A jak wyglądało?
- Miało metr osiemdziesiąt i niebieskie oczy.


`los czasami rozdziela bliskich sobie ludzi, żeby uświadomić im, ile dla siebie znaczą.





`chłopak nie zasługuje na to, żeby wylać dla niego wannę łez.





"Kobieta jest najbardziej zmysłowa, kiedy akceptuje siebie taką, jaka jest."

Napisać? nie, poczekam aż on napisze.
Napisać? nie, poczekam aż ona napisze.


`czasami mam wrażenie , że prędzej krzesło od ciebie zacznie coś do mnie czuć .




` najgorzej jest czuć strach przed utratą kogoś, kiedy nawet nie jestescie razem.



kocham to, ze gdy mamy dobry humor, wszystko dookoła myślą, ze coś piłyśmy.. -.- ? 


Kochająca kobieta wybacza wszystko, lecz nie zapomina niczego ?






Serce ty się lepiej ogarnij bo jak się rozum dowie coś naodpierdalało to będziesz miało grubo przejebane.


Najbardziej nie lubię momentów, kiedy zaczynam doceniać człowieka, którego straciłam. Kiedy rozumiem ile dla mnie znaczył, a jedyne co mi pozostało to żyć ze świadomością, że nie mam szans na jego odzyskanie...



może przesadzam,ale nawet 15 min. rozmowy z tobą przez gg uszczęśliwia mnie tak bardzo jak smerfy Gargamela <3


- Ej... Mała ile masz lat ? 
- Wystarczająco tylko żeby powiedzieć ci "pierdol sie" !




`szkoda,że nie powiedziałeś wcześniej,że ktoś już jest. Może bym nie zdążyła się zakochać...



"Zawsze znajdzie się ktoś, kto pragnie dokładnie tego samego, co ty." [Paulo Coelho]



`Cześć , co tam ? W sumie chuj mnie to obchodzi , ale spytać mogę ...



`każdy wie co to są uczucia , ale nie każdy umie je wyrażać . ¦


`szaleć trzeba zawsze, bo to w życiu najciekawsze ! ; D


Motylki w brzuchu mi zdechły.





`a mówiłeś,że za mna pójdziesz nawet na koniec świata...no i dlaczego cie nie ma .?



Blada twarz w oknie. Rozciągnięta koszulka. Szerokie spodenki. Rozmazany makijaż. Łzy w oczach.I brak tej głupiej chęci do życia.



- jesteś głupia.
- nie możesz powiedzieć , że jestem głupia , możesz powiedzieć moim zdaniem jesteś głupia.
- moim zdaniem jesteś głupia.
- w dupie mam twoje zdanie. :D


Jeśli wciąż powtarzasz, że będzie źle, to masz duże szanse zostać prorokiem . ¦




to nasze `love story` dawno zakończyło się porażką...



` Łzy to nie wstyd , to oznaka , że cholernie Ci na czymś zależy .< 3.




` Jak możesz twierdzić, że kochasz jednego człowieka skoro na świecie jest dziesięć tysięcy ludzi, których kochałabyś bardziej, gdybyś ich kiedyś poznała.

` żyjemy w świecie gdzie niewłaściwe trampki czynią z człowieka wyrzutka.


` - nadal go kochasz...
- nie...
- kłamiesz !
- nie !
- i tak wiem, że nadal go kochasz...
- nie !
- dlaczego kłamiesz ?
- nie kłamię...
- kłamiesz !
- ile razy mam powtarzać, że NIE!
- tyle, aż w końcu sama w to uwierzysz...




`Kiedy łamiesz zasady, łam je mocno i na dobre !

______________________________________________
____________________________________________________________________________
_______________________________

Jest :) Z dedykacja dla Milenki;D Gdyby nie ona, posta by jeszcze nie było ;D 

6 komentarzy:

  1. Milenka ma na Cb dobry wpływ XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo Dziękujee ;* Jakoś tak nasza Kasia mnie natchnęła ;d Następny post moze z dedykacją dla niej ? :D Buhahhahahaha ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się . ; D
    Dodaję się do obserwantów i liczę na to samo u mnie .
    Zapraszam do mnie http://naturalnieee-malinowaa.blogspot.com/
    Jeszcze raz zapraszam i pozdrawiam . ; ))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ! :D
    Kilka zabrałam :P
    Cieszę się ,że pojawiają się nowe posty :)

    OdpowiedzUsuń