sobota, 4 sierpnia 2012

48.Opisy .


Nie chcę żyć pełnią życia już, bo obawiam się, że
któreś nocy czy dnia minę ciebie.


Rozum wie lepiej, na tej planecie już
Nie opłaca się kochać.




"bo ten najlepszy przyjaciel widząc cię bez makijażu, w dresie, spiętych włosach i drżących dłoniach, które trzymają paczkę chusteczek, by ocierać wciąż lecące łzy zawsze powie: mimo, że wyglądasz okropnie, to i tak cię kocham !" ;*




ogarnij dupę, zaciśnij pięści i daj radę. nie ważne, że nie ma dla kogo - ważne, żeby opadły im kopary.




A teraz Mała wstań, zrób najlepszy makijaż jaki potrafisz i nie waż się pokazać nikomu że coś rozpierdala Cię od środka.


. Kiedy spotkaliśmy się po raz pierwszy,
nie miałam pojęcia że będziesz tak dla mnie ważny.



wszystko sprowadza się do tego, żeby stanąć prosto, spojrzeć ludziom prosto w oczy, błysnąć zabójczym uśmiechem i powiedzieć: 'spierdalajcie. jestem boska.'






Nie jestem samotna - jestem tak wyjątkowa, że nikt na mnie nie zasługuje.

Nieważne czy marzenia spełniają się w snach, czy w rzeczywistości ważne, że w snach dają nam siłę, aby o nie walczyć .



Nie żądam od świata zbyt wiele: być szczęśliwa i nic więcej...






Kiedy przestaje się kontrolować , lubię usiąść w fotelu i godzinami słuchać muzyki . Przy muzyce łagodnieje , albo wpadam na kolejny genialny pomysł .




Boże daj mi cierpliwość, bo jak dasz mi siłę to ich wszystkich rozpierdolę...





Nie lubię wspominać, nie lubię tęsknić, nie lubię myśleć o tym, co było i porównywać tego z tym, co jest, a mimo wszystko robię to bardzo często, a wręcz powiedziałabym, że systematycznie.


Nie pytaj mnie o to, nie chce o tym mówić - tak będzie lepiej. Nie zadawaj głupich pytań, czy u mnie wszystko dobrze - przecież widzisz po oczach , że sobie nie radzę.








To moja specjalność: żyję wspomnieniami, albo marzeniami. Pogrążam się w nostalgii lub żywię nadzieję. Rzeczywistość mnie złości.




Wiem, że mam kapryśne serce, trudne do zniesienia,
zabłąkane spojrzenie i przeciążenie w głowie...




marzenia się spełniają . Mają tylko nieokreślony termin realizacji ...



nie należy stawiać pytań, lecz działać.



I obiecuję Ci, że kiedyś mnie nie poznasz. I będziesz tak cholernie o mnie zazdrosny! Będziesz żałował, że mnie tak po prostu zostawiłeś.




`Godzinami szukam pretekstu, by napisac Ci gwiazdke przy dwukropku.




`ej chodźmy z tej piskownicy, bo tu ta dziwka się wpierdala ;/

-Co tak patrzysz? 
-Bo jesteś piękna :) 
-Nie żartuj sobie. Wcale nie jestem piękna.
-Masz racje, nie jesteś.
-Mówiłam Ci.
-Nie jesteś piękna,
jesteś najpiękniejszą istotką na Ziemi.




 `O miłości ! O jedyne słońce szczęścia w ludzkim niebie ! Lepiej z tobą żyć godzinę niż wieki bez ciebie. ¦








`Tam gdzie miłość, brak rozsądku. ¦



` Oddałabym z tysiąc samotnych chwil za jedną , spędzoną z tobą...






"Dobroć jest ważniejsza niż mądrość, a uznanie tej prawdy to pierwszy krok do mądrości."



- Dlaczego siedzisz na 'niewidoku' ?
- Bo kiedy siedzę na 'dostępna', czuję jakbym wystawiała się na trasę. Rozumiesz?" Oh, dostępna - zapraszam".


`Im dłużej trwamy w samotności tym większą abstrakcją staje się dla nas związek.`




Weź mnie za rękę i zaprowadź na krawędź i stój tam ze mną aż się zmęczę i spadnę.


__________________________________________________________
_____________________________
____________________________________
_______________
_______
___

I jest kolejny ;)

Kurde już miesiąc wakacji za nami, a ja nic nie zrobiłam, nigdzie nie byłam...:(
Wgl nie czuję tych wakacji :(

Może następne będą lepsze?:)
Miejmy nadzieje ;d


kibicujecie polakom w Londynie ?;D
Ja tak ;d A szczególnie siatkarzom ;d Muszą pokazać klasę ;D

Pozdrawiam :*

1 komentarz:

  1. Ja też wogóle nie czuję tych wakacji.. ogolnie do dupy ;D
    fajne opisy ;)

    pozdrawiam, Aieaa.;)

    OdpowiedzUsuń