poniedziałek, 9 lipca 2012

46.Opisy .


W całym mieszkaniu unosi się smród palonej siarki¦poznaj ciemne zakamarki swojej kruchej psychiki jestem głosem, który powtarza ci że jesteś NIKIM ....¦ ;c


Lubię jego oczy tak często przejarane , lubię jego rozkminy zazwyczaj pojebane . Lubię jego styl , tak ten prze kozacki , lubię jego głos cholernie arogancki ;***



nie wdychaj helu pierdol frajerów



Życie jest proste. albo masz wyjebane, albo przejebane.









Mknęłam przez park z czerwonymi balonami w ręce , które sprawiały mi taką cholerną radość ,
 a przecież to tylko głupie balony. Nagle zaczęło strasznie wiać .
 Moje powody szczęścia zabrał wiatr . W jednej chwili miałam wszystko i
 w jednej chwili to wszystko straciłam.



miłość , przyjaźń , oddanie - trzy cechy przyjaciela. x3 ;*





ej , dość mam smutku, będę szczęśliwa,
choćbym miała sobie to szczęście ku*wa narysować ! , xd


wczorajsze marzenia jutro też będą tylko marzeniami.


Co nas nie zabije, to sprawi, że sami chcemy się zabić.




cel w życiu? zbudować piękną, drewnianą ławkę i doczekać starości , usiąść na niej i powiedzieć.
: "wszystko co zrobiłam w życiu zrobiłam najlepiej jak potrafiłam.


















ruszyłam naprzód ku przyszłości. obiecałam sobie, że zapracuję na godne podziwu wspomnienia. 



Zgwałcę Twoją pewność siebie. Możesz być pewien.


ostatni raz przeczytałam rozmowy z Nim, a potem drżącą dłonią - opróżniłam archiwum.



skonfliskował mi Pan serce.




robie porządek w szafie, bo z burdelem w głowie poradzić
sobie nie potrafi.






Nawet tymbark daje rady . Dziś powiedział mi : Weź się ogranij :D




` W moim innym świecie jest inna prawda. Tu ciebie nie ma, to tylko wyobraźnia <3


` To nie znak zodiaku sprawia, że jesteś baran.


' a co jeśli straciłam szansę na najwspanialszą miłość mojego życia?


Są w moim życiu takie osoby, którym wolno wszystko . Mogą czytać moje sms, budzić mnie o 4 rano i zdrabniać moje imię . Nawet jeśli tego nienawidzę .  ;*




im bardziej coś jest nieosiągalne, tym bardziej tego chcesz.


` Co mam zrobić z tym pieprzonym życiem?
  -wsadzić w paczkę i wysłać do Boga.









` I te pytania mamy przy powrocie z imprezy . 
' Ty tańczysz Waka Waka czy próbujesz chodzić ? '






` Prawdziwy Przyjaciel opieprzy jak ojciec, martwi sie jak mama, wkurza jak siostra, irytuje jak brat, kocha bardziej niż Twój chłopak.



` Wielkie sorry, za to, że nie umiem się powstrzymać od śmiechu,kiedy przytulasz laskę, której największym problemem jest złamany tips. Zszedłeś na dno. Totalne, głębokie dno, frajerze.


` Przyjaciel to ktoś kto będzie się chciał z Tobą umówić nawet gdy masz bajzer w pokoju  <3




` Niepełnosprawna miłość zamknięta w psychiatryku ¦



` Najbardziej na świecie chciałabym, żeby niektóre osoby w końcu nauczyły się definicji słowa 'przyjaźń' ...




` Pobiegła udowodnić światu, że jednak jest jeszcze coś warta.



` A teraz wypijmy za błędy, za miłość bez wzajemności i za rozum na kolejny rok szkolny..



` Pozew o szczęście ¦




` Kiedy się odwróciła wziął ja za rękę. 
- Co robisz? - zapytała. 
- Biorę to co moje. - odpowiedział i przytulił ją mocno do siebie <3



- Twój ulubiony kolor ?
- Zielony.
- Bo jego oczy ?
- Nie, bo marihuana.


` Mnie nie straszyli buką, gargamelem czy curellą de mon. Mi mama mówiła, że jak nie będę jeść to się kiedyś zakocham..







- Do miłości nie można nikogo zmusić..
- Ale ja nie zmuszam, ja proszę ¦






"gdyby Jezus zstąpił dziś na Ziemię zostałby zabity przez CIA, lub FBI z powodu strachu przed przejęciem kontroli"/ Serj Tankian





kiedyś miałam zły dzień i stałam cały dzień z boku . w sumie to może złe określenie bo i tak byłam w centrum uwagi + obsypywana pytaniami co mi jest ...


bo jest taki czas kiedy przestaje zależeć i jest już za późno ...





` Mamy 2 ręce aby trzymać, 2 nogi aby chodzić, parę oczu by widziec i parę uszu aby słuchać. Ale dlaczego jedno serce ? Ponieważ drugie zostało dane innej osobie-musimy ją tylko znaleźć ! ¦



` Gdy zbudzi nas dźwięk potłuczonego szkła, gdy przejdą fosę i dorwą się do bram..


___________________________________________
_______________________________________________________________
_________________________
______
_
_____________________________________________________


Było źle. Jest lepiej. Znowu się pieprzy.-Życie...

No cóż muszę po prostu przyznać, że te Wakacje nie zapowiadają się ciekawie..;/ Ale cóż, to dopiero początek, więc może się wszystko zmienić ;D


Dostałam się do szkoły, do której chciałam ;D Liceum policyjne, powita nową uczennicę ! ;d hehe ;D

Jest już prawie 19 tys. wyświetleń ! Dzięki wielkie ! ;D
Pozdrawiam !:)

5 komentarzy:

  1. Opisy fajne :)
    Gratuluje dostania się do szkoły :D
    Czekam na więcej :*

    OdpowiedzUsuń
  2. boooskoo ♥ i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie no, opisy masz zajebiste ;D zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne myśli i zdjęcia obok nich;)

    OdpowiedzUsuń
  5. *_* świetne ;33

    OdpowiedzUsuń