poniedziałek, 23 lipca 2012

47.Opisy .



` Słuchaj ja mówie 
Po pierwsze mam serce 
Po drugie rozumiem




` Dorośli to przeterminowane dzieci...




` Prawdę mówiąc jestem wyluzowana jak wagon pełen pierdolonych, medytujących tybetańskich mnichów.






A kiedy jesteś sobą ludzie mówią ci że zmieniłaś się na gorsze



` Każdy z nas spieprzył kilka niezłych opcji.






- mamooooooooooooooo ..
- co ?
- .. ale nie będziesz krzyczała ?



` Coś w nich pękło.. do mety nie dobiegli. Gonili życie, ale usiedli..



 ` Nie wypowiedziane myśli, urwana rozmowa.. urwane zdanie, z niedosłyszanym "kocham"...






-jak Ci minął weekend?
-jasno, ciemno, jasno, ciemno, poniedziałek.




` A 8 dnia Bóg stworzył Chińczyka i powiedział : "resztę zrobisz Ty" 



`  Trzeba kogoś naprawdę mocno kochać, żeby można było go znienawidzić.



` Łzy to słowa, których serce nie umie powiedzieć.



` Zależy mi na Tobie jak na pustej szklance po drinku...



` Sztuką jest żyć, a prawdziwym arcydziełem żyć i nie zejść na psy...




` Mówisz, że mnie nienawidzisz, a ja kocham Cię mocniej <3





Dziś nie kocha się sercem, lecz dupą. I nie liczy się miłość, lecz orgazm. zależy mi na Tobie jak na grzywce podczas deszczu





Może jestem bezczelną i zimną suką, ale wymiękam , kiedy cierpią przyjaciele.




przypudruj nosek i załóż mini, podejdź do niego i figlarnie zapytaj dlaczego się ślini.

Życie jest zbyt krótkie, żeby przez cały czas ładnie się zachowywać.




Obcasy to wymysł facetów, który zmniejsza tyłek i sprawia, że trudniej się od nich ucieka.



' Pamiętaj, jesteś kobietą ! Całym pięknem tej planety. Jesteś silna, mądra i nadzwyczajna - nie dasz sobą pomiatać jakiemuś skurwysynowi. Nie jesteś stworzona do czekania i błagania aż wróci, jesteś stworzona do ukazywania swojego piękna - by On później żałował, co stracił. Więc do dzieła, mała.'









olać realia , jebać rzeczywistość , pierdolić to że znów coś nie wyszło.






często ludzie mają do mnie pretensje o to, że nigdy się nie odzywam. taka już jestem - nie lubię pierwsza dzwonić, pisać smsów czy wiadomości na gadu - nie lubię się narzucać.


Codziennie rano patrzę na tą wariatkę w lustrze z ogromnym wyrzutem. Nie mogę uwierzyć w to, że jest aż tak słaba



to nie ikea, nie ty tu rządzisz





-Słyszałeś? ona ma chłopaka. 


    -Chyba w Simsach.


Są w życiu chwile, gdy myśli się, że jest tak źle, iż już gorzej być nie może. Wtedy właśnie okazuje się... że jednak może.



.a ja? ja spieprzyłam te wakacje na całej linii, nie czerpiąc z nich ani trochę.




Mama mi mówi że jestem za bardzo rozbrykana, a ja nie wiem o co jej chodzi.




przychodzą takie momenty, kiedy nawet żaden wulgaryzm nie jest w stanie ich ująć.

' chciałabym uciec od tych problemów , wyjechać , zniknąć na jakiś czas . jednak prawda jest taka , że czego nie zrobię , gdzie nie ruszę . każda nie rozwiązana sprawa i ból pójdą za mną .. '


' Gdy Cię mijam myślę: 'łap oddech', 'łap oddech'.!



Zawsze mam zajebiste rozwiązanie . Po fakcie...






życie jest za krótkie by codziennie rano budzić się z pretensjami do całego świata, więc kochaj tych, którzy dobrze Cię traktują, przebacz pozostałym i uwierz, że wszystko dzieje się z jakiegoś powodu.

tak, to prawda - są takie piosenki przy których zamykasz oczy i albo się uśmiechasz, albo do oczu podchodzą łzy. każdy moment życia kojarzy nam się z jakąś nutą. na dobrą sprawę mógłby być to niezły soundtrack pod nasz życiorys.



-Jesteś cudowna, śliczna, fajna ! Chodzący ideał. 
-Mamo ! Weź ten cukier bo mu pierdolnę ! ¦





jak to dobrze byłoby mieć kogoś , kto zamiast mówić 'będzie dobrze' powie 'nie będzie dobrze , ale jesteś na tyle silna , że sobie z tym poradzisz' .



- masz małe cycki. 
- cieszmy się z małych rzeczy.






puste butelki po tymbarku , paczki po chipsach , śmiech , wygłupy . Świrowanie z przyjaciółmi . Bezcenne .

_______________________________________
_________________________
_____
_______________________________________________________

Jak Wam mijają wakacje?:d

U mnie okropna nuda i pogoda też do bani;/;/


Ale są jeszcze przyjaciele, więc dajemy rade ;D 

poniedziałek, 9 lipca 2012

46.Opisy .


W całym mieszkaniu unosi się smród palonej siarki¦poznaj ciemne zakamarki swojej kruchej psychiki jestem głosem, który powtarza ci że jesteś NIKIM ....¦ ;c


Lubię jego oczy tak często przejarane , lubię jego rozkminy zazwyczaj pojebane . Lubię jego styl , tak ten prze kozacki , lubię jego głos cholernie arogancki ;***



nie wdychaj helu pierdol frajerów



Życie jest proste. albo masz wyjebane, albo przejebane.









Mknęłam przez park z czerwonymi balonami w ręce , które sprawiały mi taką cholerną radość ,
 a przecież to tylko głupie balony. Nagle zaczęło strasznie wiać .
 Moje powody szczęścia zabrał wiatr . W jednej chwili miałam wszystko i
 w jednej chwili to wszystko straciłam.



miłość , przyjaźń , oddanie - trzy cechy przyjaciela. x3 ;*





ej , dość mam smutku, będę szczęśliwa,
choćbym miała sobie to szczęście ku*wa narysować ! , xd


wczorajsze marzenia jutro też będą tylko marzeniami.


Co nas nie zabije, to sprawi, że sami chcemy się zabić.




cel w życiu? zbudować piękną, drewnianą ławkę i doczekać starości , usiąść na niej i powiedzieć.
: "wszystko co zrobiłam w życiu zrobiłam najlepiej jak potrafiłam.


















ruszyłam naprzód ku przyszłości. obiecałam sobie, że zapracuję na godne podziwu wspomnienia. 



Zgwałcę Twoją pewność siebie. Możesz być pewien.


ostatni raz przeczytałam rozmowy z Nim, a potem drżącą dłonią - opróżniłam archiwum.



skonfliskował mi Pan serce.




robie porządek w szafie, bo z burdelem w głowie poradzić
sobie nie potrafi.






Nawet tymbark daje rady . Dziś powiedział mi : Weź się ogranij :D




` W moim innym świecie jest inna prawda. Tu ciebie nie ma, to tylko wyobraźnia <3


` To nie znak zodiaku sprawia, że jesteś baran.


' a co jeśli straciłam szansę na najwspanialszą miłość mojego życia?


Są w moim życiu takie osoby, którym wolno wszystko . Mogą czytać moje sms, budzić mnie o 4 rano i zdrabniać moje imię . Nawet jeśli tego nienawidzę .  ;*




im bardziej coś jest nieosiągalne, tym bardziej tego chcesz.


` Co mam zrobić z tym pieprzonym życiem?
  -wsadzić w paczkę i wysłać do Boga.









` I te pytania mamy przy powrocie z imprezy . 
' Ty tańczysz Waka Waka czy próbujesz chodzić ? '






` Prawdziwy Przyjaciel opieprzy jak ojciec, martwi sie jak mama, wkurza jak siostra, irytuje jak brat, kocha bardziej niż Twój chłopak.



` Wielkie sorry, za to, że nie umiem się powstrzymać od śmiechu,kiedy przytulasz laskę, której największym problemem jest złamany tips. Zszedłeś na dno. Totalne, głębokie dno, frajerze.


` Przyjaciel to ktoś kto będzie się chciał z Tobą umówić nawet gdy masz bajzer w pokoju  <3




` Niepełnosprawna miłość zamknięta w psychiatryku ¦



` Najbardziej na świecie chciałabym, żeby niektóre osoby w końcu nauczyły się definicji słowa 'przyjaźń' ...




` Pobiegła udowodnić światu, że jednak jest jeszcze coś warta.



` A teraz wypijmy za błędy, za miłość bez wzajemności i za rozum na kolejny rok szkolny..



` Pozew o szczęście ¦




` Kiedy się odwróciła wziął ja za rękę. 
- Co robisz? - zapytała. 
- Biorę to co moje. - odpowiedział i przytulił ją mocno do siebie <3



- Twój ulubiony kolor ?
- Zielony.
- Bo jego oczy ?
- Nie, bo marihuana.


` Mnie nie straszyli buką, gargamelem czy curellą de mon. Mi mama mówiła, że jak nie będę jeść to się kiedyś zakocham..







- Do miłości nie można nikogo zmusić..
- Ale ja nie zmuszam, ja proszę ¦






"gdyby Jezus zstąpił dziś na Ziemię zostałby zabity przez CIA, lub FBI z powodu strachu przed przejęciem kontroli"/ Serj Tankian





kiedyś miałam zły dzień i stałam cały dzień z boku . w sumie to może złe określenie bo i tak byłam w centrum uwagi + obsypywana pytaniami co mi jest ...


bo jest taki czas kiedy przestaje zależeć i jest już za późno ...





` Mamy 2 ręce aby trzymać, 2 nogi aby chodzić, parę oczu by widziec i parę uszu aby słuchać. Ale dlaczego jedno serce ? Ponieważ drugie zostało dane innej osobie-musimy ją tylko znaleźć ! ¦



` Gdy zbudzi nas dźwięk potłuczonego szkła, gdy przejdą fosę i dorwą się do bram..


___________________________________________
_______________________________________________________________
_________________________
______
_
_____________________________________________________


Było źle. Jest lepiej. Znowu się pieprzy.-Życie...

No cóż muszę po prostu przyznać, że te Wakacje nie zapowiadają się ciekawie..;/ Ale cóż, to dopiero początek, więc może się wszystko zmienić ;D


Dostałam się do szkoły, do której chciałam ;D Liceum policyjne, powita nową uczennicę ! ;d hehe ;D

Jest już prawie 19 tys. wyświetleń ! Dzięki wielkie ! ;D
Pozdrawiam !:)