czwartek, 31 maja 2012

44.Opisy .



i za każdym razem kiedy patrzę na Ciebie nie mogę wyjaśnić co czuje w środku. oddać życie za Twoje spojrzenie. ¦




- Pobawmy się w głuchy telefon . 
- Po co . ? 
- Powiem Ci na ucho ’Kocham Cię !’ , a Ty będziesz musiał wypowiedzieć to głośno . ¦



' I wykrzyczeć Twoje imię , tak aby odbijało się echem w każdym miejscu . <3

' Cham . Prostak . Idiota . I co z tego .? skoro dla niej jest wszystkim .? < 33



-Przepraszam bardzo, ale czy mam na czole napisane twoje imię.?
-Nie.
-Więc nie masz prawa nazywać mnie dziwką.!






Czasami mam taką ogromną ochotę podbiec do Ciebie , rzucić się w ramiona i powiedzieć jak bardzo Cię kocham ... ¦


' Pamiętasz  mnie jeszcze ? Dziewczyne , która potafiła cieszyć się każdym dniem , każdą sekundą , a teraz najzwyczajniej w świecie ma gdzieś wiosnę , słońce i nadchodzące wakacje ?



` A wieczorem wraz z zachodem słońca , będziemy czekać na jego wschód . <3


A dziś? Dziś pokaże Ci, że też potrafię się bawić. Pójdę do Twoich kolegów po czym upije sie i będę się z Ciebie śmiała razem z nimi.



-Po co są chłodne dni? 
-Widzisz skarbie, chłodne dni sa po to byśmy mogli się do siebie przytulać. ¦




A na rulonie papierosa napiszę Twe imię. Dwa uzależnienia w jednym pakiecie. ¦






i mówię pod nosem 'kurwa', bo znowu cię widzę.

Usłyszałam Twoje imię. Przymknęłam powieki i mimowolnie się uśmiechnęłam. Pragnęłam tylko, by nikt nie zauważył, jak bardzo oczy mi się błyszczą, na samą myśl o Tobie.. < 3


` Nie muszę być pod wpływem alkoholu , ani żadnych grzybków halucynogennych , aby stanąć na balkonie w środku nocy i zacząć krzyczeć do nieba , jak bardzo Cię kocham . <3



` Teraz ja się tobą zabawię . wykorzystam cię jak szmatę . zrobię tobie siarę , a na pożegnanie , powiem słodkie ' pierdol się kochanie.




kiedyś mieliśmy wszystko , dziś nie mamy nic .
zostały tylko wspomnienia , których nie wymarze nikt ..






Pamiętam , nie zapomnę nigdy , jak łagodnie szeptałeś mi do ucha . Czułam twój oddech na mojej zdrętwiałej z emocji szyi . To odeszło . Tak cholernie szybko . 



` Życie.? pff.  Chyba piekło do kurwy ! ` 


` kocham. kocham,kocham,kocham..kurwa kocham, ponad życie, ponad wszystko i ponad wszechświat.


` I niby wszystko idzie dobrze. Zapomniałam o nim, nie myślę o tym, nawet już nie pisze jego imienia na końcu zeszytu, ale jednak czegoś mi brakuje.


Kurwaa ! . Taka się urodziłam ,a ty nie próbuj tego zmieniać !






przestać pierdolić i weź się za robote ! . Całuuuj ¦

` Ogarnij to, że ja nie ogarniam tego co się dzieje.;oo



Jak jestem pijana to nawet idiota jest dla mnie zajebisty. ;D






` Aha `  to takie chamskie bezuczuciowe słowo - wkurwia jak chuj.



Ey, kolego  "szczęścia" nie kupisz na allegro



skoro dziewczyna to "fajna dupa", w takim razie chłopak to "fajny dupek"? ?
I odszedł. Tak bez żadnego wyjaśnienia. bez żadnego żegnaj. bez żadnego spierdalaj. tchórz, odszedł jakbyśmy się nigdy nie znali..


A gdybyś miał wybierać między mną, a tą plastikową sknerą, wybierz ją. Nikt tak nie lepi się do ciebie, jak jej tłusty błyszczyk z biedronki w przecenie




dziwisz się, że Ci kurwa nie ufam? na Boga! ogarnij, przecież fałsz masz na mordzie wypisany!
Chodz , pokaże Ci nasze zajebiste wspomnienia.


Czy ty chcesz mi udowodnić , że IQ może być ujemne ?


` tak strasznie brakuje mi dni , w których czułam , że jestem vip'em w Twoim sercu . 


jeżeli zwykłe cześć może przerodzić się w rozmowę, rozmowa w dotyk, dotyk w pocałunek, pocałunek w seks, to czy mogę powiedzieć Ci cześć?  xD









` . Na dłuższą chwilę zapadła niemal zupełna cisza. Słychać było tylko przyspieszone bicie mojego serca, ukrywany rytm naszych oddechów i szept naszych poruszających się synchronicznie warg.



_______________________________________________________________
_____________________________________
__________________________
_________________________________________________
__________________________________________


Jest;) w końcu ;)
Wiele się ostatnio zmieniło w moim życiu ;)
Czuję się odmieniona;D

Bonus w kolejnym poście, jak dobrze pójdzie;)

I muszę Wam polecić świetnego bloga;D

http://paniciemnosci.blogspot.com/

5 komentarzy: