sobota, 12 maja 2012

43.Opisy .




Bo najwspanialsze chwile są moją teraźniejszością ¦



Nienawidzę gdy ktoś wypomina mi błędy o których od dawna próbuję zapomnieć. 




Doceń to co masz, walcz o to czego pragniesz. ¦







Też kiedyś spierdolę Ci życie , Kochanie. ¦





Moje serce podzielone jest na strony dwie. jedna to muzyka, a druga to ktoś, kto dobrze o tym wie. < 3



Jesteś moją misją . moim sensem każdego oddechu , powodem każdego uderzenia mojego serca.

`Kieliszki pełne, serce zbyt puste, myśli utopione w wódce.`


`Uwielbiam ten stan, kiedy na nikim mi nie zależy, nie czekam na żadną wiadomość, nie myślę o nikim przed snem, nie czuję strachu, że on zniknie. Teraz dopiero czuję się bezpieczna . ¦ .`


'A przecież miałeś tutaj być. I chronić mnie przed tygrysami, niedźwiedziami i wszelkimi innymi drapieżnikami. A tymczasem sam rozszarpałeś moje serce...'







' . nieprzemyślane słowa i wszystko legło w gruzach. zamknij oczy, pozwól mi cofnąć czas. ¦


'Nawet nie chce mi się płakać. Rozczarowana też nie jestem. Przecież wiedziałam, że tak będzie.'



` faktycznie jestem słabsza od Ciebie, złam mi serce , zrób nadzieje i powyzywaj od dziwek .. jakoś trzeba zaimponować kolegom 



' wspomnienia uświadamiają mi jak bardzo spieprzyłam rzeczywistość .


- Ulubiony kolor ?
- Niebieski, < 3 
- Hmm bo niebo?
- Bo jego oczy ¦


pisałam z gnojem więc wiem co to głupota bejbe ^^


-Co się stało ?
- ktoś chyba wdarł się do mojego serca , bez pozwolenia . 
- Zabić go ?
- chcesz popełnić samobójstwo . ?



` Nigdy nie walcz o przyjaźń . o prawdziwą nie musisz , o fałszywą nie warto .






' proszę , szepnij mi do ucha , że jestem tą , na którą czekałeś ..


` Czas spojrzeć prawdzie w oczy . : gdyby tęsknił to by powiedział , gdyby chciał to by napisał , gdyby kochał to by się starał ' 


` I gdy patrzyłam na ten uśmiech i ciężko było wierzyć, że to życie a nie sen . ¦






- Znalazłam ósmy kolor tęczy, wiesz?
- To niemożliwe. Gdzie?
- W Twoich oczach. ¦




-Kocham Cię .!;* <3
-Sorry.Mam uczulenie na pierdolenie głupot. 




K O C H A M    C I E . Rozumiesz, czy Ci to gdzieś rozrysować, debilu? < 33


- Mogę Cię pocałować?
- Nie.
- Dlaczego?
- Bo jesteś złodziejem.
- Ale jak?
- Ukradłeś mi moje pytanie. ;-* 


-Pszczółki to robią, muchy to robią, motyle też to robią, może i my też zrobimy?
-Eeee, zapomnij o tym!
My i tak nie nauczymy się latać ! xd




Wyglądała pięknie jak nigdy, podeszła do niego i usiadła na kolanach. Przejechała dłonią po jego twarzy i z słodkim uśmiechem wypowiedziała jedno, magiczne słowo `Wypierdalaj`.


` Trochę alkoholu, papierosów, dobrego towarzystwa i patrze na świat inaczej. < 3 ' 




Będę gonić wiatr , dopóki go nie złapię . Będę pić zimne kakao , dopóki nie poparzę ust, I będę o Ciebie walczyć , póki mnie nie pokochasz.<3



' Wyzwała Cię od najgorszych , ale jak byś do niej podszedł i chciał się przytulić , rzuciła by Ci się na szyje . <3





` Są utwory, przy których inni świetnie się bawią, a Ty stoisz nie mogąc wydobyć z siebie żadnego gestu - tak, to te które kojarzą Ci się z najpiękniejszymi chwilami życia, które minęły.
________________
________________________________________________
__________________________________________________






Wiem, że mało, ale obiecuję boonus;**

9 komentarzy:

  1. ostatni opis - genialny!
    ten o przyjaźni również.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie ;D i czekam na bonus ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. twoje opisy dają do myślenia : D a mogłabyś dodać post z jakimiś śmiesznymi, pozytywnymi? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje opisy przykuły moją uwagę, gdyż są bardzo realistyczne i interesujące! Według mnie świetnie piszesz :).
    + obserwuję i liczę na rewanż ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog, a to mój, polecam równiez: http://mojswiaat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć cudowne są te opisy ;))) codziennie wchodzę na Twojego bloga bo a nóż coś może nowego dodałaś ;D mam pytanko mogłabyś mi napisać z jakiej lub z jakich stron bierzesz te piękne obrazki?? bardzo byłabym Ci wdzięczna jakbyś mi odpisała ;) Pozdrawiam Cieplutko ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obrazki biorę z różnych stron. Ale najwięcej z pinger.pl ;) Dziękuję za miłe słowa;)

      Usuń
  7. bardoz fajny pomysł na post i świetne zdjęcia. super to wszystko razem wyglada!
    Serdeczności,
    Lona
    http://lenalona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń