środa, 2 maja 2012

42.Opisy .


"- Jakoś dziwnie wyglądasz . Chyba Cię coś bierze . 
- No . Kurwica ."



"W związku nie liczy się wiek, liczy się tylko uczucie." <3




"Kłótnie i sprzeczki nie trwałyby długo, gdyby wina leżała tylko po jednej stronie."



dbam o to, żebyście mieli o czym namiętnie plotkować .. ;-]



jego uśmiech tym samym, czym tlen dla płuc. <3


My, jak dwa pierwiastki jednego systemu, zależni od siebie, jak płuca od tlenu.


Czuje zapach, który mnie rozwala to ta magia, dzięki Tobie mogę nawet latać.


Pocałuj mnie tak jakbyś robił to po raz pierwszy.


- poproszę pepsi. 
- a może być coca-cola? 
- a mogę zapłacić pieniędzmi od monopolu?...




Paradoks mojego życia ? Nic nie robię i ciągle nie mam czasu;p






Zawsze przed snem słuchając mp3 wyobrażam sobie rzeczy, które i tak nigdy się nie wydarzą ... 


Są takie dni, gdy potrafię zjeść pięć paczek Śmiejżelków i trzy tabliczki czekolady Alpen Gold, a i tak się nie uśmiechnę.

Jak ja kocham moich sąsiadów ! xD Już od 9:45 rozpoczęłam kolejny etap ich muzycznej edukacji .xD


Uważaj jak tańczysz, bo życiowy parkiet bywa śliski.


Są takie pytania, na które odpowiedź bez sarkazmu, jest grzechem.




Wspomnienia uświadamiają mi jak bardzo spieprzyłam rzeczywistość...



`Zatańczyć na szczycie świata i pierdolić straty . xD





Z chłopakiem jest jak z rzęsą. Wpada w oko nie wiadomo kiedy. Szybko sprawia Ci ból, a gdy próbujesz się jej pozbyć, toniesz w morzu łez.


 Jak mama coś do mnie krzyczy przez cały dom , to mam ochotę odpowiedzieć : " Co kuuuuurwa . ? "


Chciałabym móc wylogować się z tego życia. i móc zacząć od nowa. założyć nowe konto. zmienić się. edytować. byłoby bajecznie. bo nie powtórzyłabym już tych błędów..




`Czarno-biała tęcza z niebieskim paskiem szczęścia .





- .. no i proszę pani wtedy weszłem 
- wszedłem 
- każdy chodzi jak potrafi.




"Prawdziwa miłość jest rzadka jak kropla wody na pustyni i gorąca jak jej piasek. Nie bije rekordów częstotliwości i nie ukrywa zazdrości." ¦



Najpiękniejszych chwil w życiu nie zaplanujesz. One przyjdą same.


Ze szczęściem czasami bywa tak jak z okularami, szuka się ich, a one siedzą na nosie.


Życie nie jest lepsze ani gorsze od naszych marzeń, jest tylko zupełnie inne.




Nie rań osoby, której nie możesz zabić












- powinnaś być ze mną...
- woow . coś jeszcze ? mam jeszcze dziś sporo audiencji ;D







szminka do ręki i ta świadomość że jest boska

- odprowadzisz mnie do domu .?
- ta,chyba wzrokiem.



Widzę wasze poruszające się usta, ale nic nie słyszę wszyscy myślą że coś o nas wiedzą




"Co mi z tego, że usunę Twój numer, skoro znam go lepiej niż swój ¦ "


..Jeśli szczęście się do nas uśmiecha, trzeba z tego korzystać i starać się mu dopomóc, tak jak ono pomaga nam.





 Pokaż mi PRZYJACIELA, który będzie ze mną płakał, bo tych, którzy będą się ze mną śmiać znajde sobie sama...




.Jeśli mamy być razem szczęśliwi, musimy skończyć kurs wybaczania i zapominania.



` Łzy to nie wstyd , to oznaka , że cholernie Ci na czymś zależy .< 3.



"`Przebieg komedii romantycznej: obcy - znajomi - miłość - kłótnia - zgoda- happy end.`"






"Nic na świecie nie zdarza się przez przypadek."


"Po raz setny wypłakuję się w twoich ramiona. Po raz dwusetny pytasz "co się stało?" i odgarniasz moje włosy ze skroni. I wtedy nastaje cisza a ty się domyślasz, czemu płaczę."


"Najbardziej nie lubię momentów, kiedy zaczynam doceniać człowieka, którego straciłam. Kiedy rozumiem ile dla mnie znaczył, a jedyne co mi pozostało to żyć ze świadomością, że nie mam szans na jego odzyskanie..."


"dopiero , gdy skona ostatni motyl w brzuchu i żadna łza nie narodzi się w oczach.. dopiero wtedy będę miała pewność, że przestałam Cię kochać."


"` . Uwielbiała się z nim przekomarzać, udawać obrażoną, bo wtedy podchodził do niej, obejmował i całował jak nikt inny... ¦"


"Jeszcze nieraz spieprzymy to na czym nam naprawdę zależy."



` dajmy spokój teoriom, to nasza chwila ;d


` Jest kurde wszędzie . W każdej mojej myśli , w każdym wspomnieniu , w każdej chwili


Siedziała i płakała, przeklinając ten dzień w którym go poznała.




Było, minęło, ale kurwa nie zapomnę.








To, co dziś jest rzeczywistością, wczoraj było nierealnym marzeniem. ¦



to chore , że moja tęsknota za tobą trwa dłużej niż trwał cały nasz związek .














Nawet nie wiesz ile bym dała za parę gramów odwagi, by po prostu podejść do Ciebie i rozpierdolić Ci świat, zanim Ty zrobisz mi to po raz kolejny.






____________________________________________
______________________________________________________
___________________
_______________________________________
Chciałabym Was poinformować, iż na tym blogu zamieszczone jest 1780 opisów ;D


Mam nadzieję, że wytrwam i wy razem ze mną;*

8 komentarzy:

  1. wow, dużo się nazbierało^^

    OdpowiedzUsuń
  2. przeczytalam ten wpis od poczatku az po koniec, a mam dziwne wrazenie ze mi malo :D

    OdpowiedzUsuń
  3. " Zawsze przed snem słuchając mp3 wyobrażam sobie rzeczy, które i tak nigdy się nie wydarzą ... " - czy to dziwne, że ja też tak robię xd ?

    Super opisy, dawaj więcej <3.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne OPISY *.* bardzo prawdziwe!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne wpisy. =) będę zaglądać.

    + zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń