piątek, 23 grudnia 2011

Wracam :D

Biorę udział w konkursie ;) Zachęcam również ;)
http://justinaaas.blogspot.com/



Widzicie, nie mogłam żyć bez bloga... Brakowało mi tego choć przerwa było mi potrzebna... Wracam z nowym zapałem... W najbliższym czasie spróbuje odrobić zaległości na waszych blogach, ale niczego nie obiecuje... :)



-Fajnie było na randce, nie?
- Taa, ale na następnej chcę iść do ZOO.
- Dlaczego
- Bo chcę poznać Twoją rodzinę.


Rozwalić się na łóżku ze słuchawkami w uszach i mieć tak po prostu na wszystko wyjebane .

myślę o jednym, mówię o drugim, a robię co innego.





koniec roku - czas , w którym zaczynasz na serio interesować się ocenami.




Za swoje zachowanie PRZEPRASZAM. A poprawy nie obiecuje...


chcesz to się staraj .. nie chcesz to spierdalaj . xd

co godzinę trafiam na dwie jednakowe cyfry w godzinie. możesz z łaski swojej przestać. ?

nigdy nie byłeś mi bliski aż tak, abym powierzyła Ci cały mój świat.



 
boje się, że stracę 'coś', czego nie posiadam



Patrz na misia.
Może się czegoś nauczysz...

Nie stanę przecież na kamieniu i nie powiem - jestem kurewsko samotna, może ktoś mnie przytuli ?



Dzisiejszy "kopciuszek" szybciej zgubiłby majtki aniżeli pantofelek.


słowa znaczą tyle, ile znaczy osoba, która je wypowiada.



Nawarzyłam sobie piwa. Wypiłam je. Teraz mam olbrzymiego kaca.



czasami mam ochotę uśmiechnąć się i napluć komuś w mordę.




i wybuchnę Ci śmiechem w twarz gdy jeszcze raz wspomnisz o miłości .



kiedy widzę tą Twoją roześmianą gębę, mam ochotę podejść i Ci przypierdolić.

 Kapselek tymbarka prawdę ci powie. Żyłam w takim przekonaniu dopóki nie kupiłam mojego ulubionego smaku jabłko-arbuz i nie zobaczyłam napisu po kapslem "jesteście sobie przeznaczeni"




'piękne oczka, ładna mina - ta, a w środku kawał skurwysyna.





Dam radę. Zawsze daję, a że chuj z tego wychodzi to, co innego




Dam radę. Zawsze daję, a że chuj z tego wychodzi to, co innego


 a kiedy czytam te denne opisy w stronę tej dziewczyny, mam ochotę uderzyć głową w klawiaturę na tyle mocno, aby odbił mi się na czole cały alfabet.
 yy ee no więc chcę powiedzieć, że jak uzbieram na czołg, to macie przejebane ! ;d



Czuję, jakbym stąpała po cienkim lodzie, lecz to mnie w pewien sposób uskrzydla, bo wiem, że jeśli nawet załamie się, to próbowałam.


 Wiesz, że pocałunek z zaskoczenia jest moim największym marzeniem?
I chcę żebyś to Ty je spełnił...



 Idiotyzm ludzi polega na tym, że używają słów, których nie rozumieją.





Kiedy ludzie ze sobą zrywają, zazwyczaj częstują się na odchodnym tekstem: ,,Zostańmy przyjaciółmi". Nie wiadomo, po co sobie to mówią, bo to, co następuje po zerwaniu, nie ma z przyjaźnią wiele wspólnego.


Doceniam ludzi, którzy potrafią się do siebie normalnie odzywać, po zerwaniu... :)



Uwierzyła, że jutro może być lepsze. Poczuła mocniejszy smak kawy, gdy wsypała o jedną łyżeczkę za dużo. Dała się ponieść emocjom i tańczyła w strugach deszczu podczas burzy. I co było dalej? Potknęła się.



Najlepszym dowodem wdzięczności kobiety jest jej uśmiech, który rozświetli najciemniejszy mrok, roztopi największe lodowce, i ma moc zmiany strasznego koszmaru w piękny sen.



najgorsze jest gdy odtrącasz naprawdę fajnego faceta, któremu na Tobie zależy tylko dlatego, że w głowie siedzi Ci frajer, który Cię zranił.




 Chcesz chodzić przez internet? Dobrze. Kocham cie i dla ciebie zrobię wszystko. Od dziś dostajesz buziaki przez sms'y. W przyszłości weźmiemy ślub przez gadu,a dzieci zrobimy przez nk. Co kochanie,podoba ci się ten pomysł?

Naucz mnie odkochiwać się w 5 minut, sztuki, którą tak dobrze opanowałeś.


 Kobieta, która chce odmówić, powie tylko nie. Kobieta, która tłumaczy, chce zostać przekonana.


Nauczyłam się pić kawę bez mleka, herbatę bez cukru. Może najwyższa pora nauczyć się żyć bez Ciebie ?
 Ten co kocha nie musi uprawiać seksu by poczuć się dobrze.



Mówisz wszystkim : Mam na niego wyjebane ! a tak na prawdę nadal śledzisz każde jego ruchy..


-I to wrażenie, że możesz mieć wszystko i jeszcze jego...
-Też nie wiem o co Ci chodzi...





teoretycznie miała na niego wyjebane , ale praktycznie to przegryzała wargi , gdy ktoś wypowiadał jego imię .


-czy ty kiedyś wreszcie się zamkniesz?!
       -tylko wtedy kiedy mnie pocałujesz... xD



 Ciekawe czy On wie, że bez przerwy o nim myślę...
-O jego śmiechu...
-O jego oczach...
-O jego dłoniach, które tak delikatnie trzymały moje...
-O jego ramionach, które mnie tuliły do siebie...
-O tym, że Go nadal Kocham...


są ludzie, na których wystarczy że spojrzę i już mnie denerwują!



 jeśli chciałabym, żebyś się mną pobawił stałabym na półce w sklepie z zabawkami


Tak, jestem kobietą. Jestem wredna, wścibska, zazdrosna, lubię komplementy, dostawać kwiaty i oczekuję, że będziesz się wszystkiego domyślał.


_______________________________________________________________
___________________________________________________
________________________________________
_____________________________
_______________
___

Mój  stan umysłu nie jest jeszcze w pełni sprawny po testach ;D Ale jakoś dochodzę do siebie po szoku, którym były wyniki testu próbnego... ;d

Chociaż teraz nie mogę przestać o NIM myśleć... To głupie, bo tęsknię za kimś kogo nigdy nie miałam... Ale co ja Wam tu będę truć o moich problemach ;d
Cieszcie się, że wróciłam ;D
W czwartek minie pół roku odkąd założyłam bloga... ;d Tak szybko to zleciało ;D Więc zróbmy podsumowanie ;d
Osoby obserwujące: 32
Wyświetleń: 4808
Komentarzy: 235
Postów: 45


Dziękuję za tyle i liczę na więcej ;D Pozdrawiam i życzę WESOŁYCH ŚWT I UDANEGO SYLWESTRA !!!! :D