piątek, 11 listopada 2011

30.Opisy .


I nagle tekst „Mogę, Ci coś powiedzieć ?” – tysiące różnych myśli i setki czarnych scenariuszy.

- Mam już dość.
- Czego ?
- Udawania, że nic do Ciebie nie czuję...
- Dlaczego znowu spałaś z słuchawkami w uszach?
- Bo tylko głośna muzyka może wieczorami zagłuszyć moje myśli.


 - Weź o nim po prostu zapomnij .
- A znasz wzór na pole kwadratu ?
- Znam .
- To spróbuj zapomnieć !


Wielu rzeczy wolałabym nie pamiętać, jednak żadnej z nich nie chcę się wyrzekać.



Miłość to tylko chemiczna reakcja zachodząca w mózgu pod wpływem zwiększonej ilości fenyloetyloaminy.


nastolatki wszystko robią na przekór. nie zakładają kurtki gdy jest zimno, piją alkohol gdy nie wolno. nawet facetów kochają 'nie tych'.


nigdy do końca nie zrozumiem biegu wydarzeń. zawsze będzie pytanie: dlaczego? i brak odpowiedzi.


w którymś momencie zgubiłam siebie, a uśmiech zaczął mi przeszkadzać.




Najpierw podoba Ci się - tylko tyle. Później zauważasz, że obchodzi Cię to z kim gada, jakie ma koleżanki. Kolejnym etapem jest ogarnięcie czy nie ma dziewczyny - chociaż jeszcze wypierasz się, że pod żadnym pozorem On Ci się nie podoba. W końcu przyznajesz przyjaciółce - zauroczenie. Trwa to dość długo. Jest oglądanie się za Nim na ulicy, śledzenie Jego życiorysu i usiłowanie wpisania się w niego. W końcu zaczynasz czuć, że serce inaczej pyka - kochasz Go, ale udajesz przed sobą, że to nie prawda. Bo przecież jesteś zimną i bezuczuciową panienką. Po paru miesiącach przyznajesz się już jawnie, że Go kochasz i nie będziesz potrafiła żyć bez Jego widoku. Cały ten proces tylko po to, by później się dowiedzieć jak bardzo On kocha inną ..


Nie trzeba być bogaczem, by ofiarować coś cennego drugiemu człowiekowi.



Najpiękniejszych chwil w życiu nie zaplanujesz. One przyjdą same.


Poszerzaj swoje horyzonty-wyburz dom z naprzeciwka.


Możesz uczynić 100 dobrych uczynków, ale ludzie i tak zapamiętają ten 101 - ten, w którym powinęła Ci się noga.


Długa jest droga do raju skarbie, więc nie przejmuj się drobiazgami.


Mężczyzna zakochuje się tak, jakby spadał ze schodów: to po prostu wypadek.


Bywają w życiu chwile, których ból daje się zmierzyć dopiero po jego przeżyciu, i wówczas dziwi nas, iż zdołaliśmy go znieść.


Miłość niespełniona to specyficzny rodzaj nienawiści. Miejmy się na baczności przed jej ofiarą - myślącym samotnikiem.




Potrafimy zawsze być mili dla ludzi, którzy nas zupełnie nie obchodzą.


Przyjaciel to ktoś, kto daje Ci totalną swobodę bycia sobą.






Są takie chwile, w których człowiek przytuliłby się nawet do jeża.






Nie możesz bać się zwykłej burzy, jak masz zamiar żyć, kiedy na samą myśl o deszczu masz ochotę zwinąć się w kulkę i zagrzebać w ziemi? Jak zwykły tchórz.

Chciałabyś, żeby miłość dowiodła ci, że istnieje. Nie tędy droga. To ty masz dowieść, że istnieje.


Nie w porę może przyjść czkawka, śmierć, okres lub sąsiadka. Ale nie miłość.

Jest ci źle? Nie powiem ci: hej, uśmiechnij się, daj spokój, nie warto płakać. Płacz ile chcesz, pomyśl tylko, czy warto.




Jeśli ktoś jest odmienny, to jest skazany na samotność.

________________________________________________________________

Wczoraj zawody w kosza ;d 3 miejsce na 4 hehe xD Nic się nie dzieje , tylko te Maczki z Makowiska to były Suki , ze się tak wyrażę ;D A jakie nie wychowane wsioki hehe ;d Przeciwko Maczkom zawiązał się sojusz ;D Wólka Pełkińska (my) , Pełkinie , Munina :D Jak grałyśmy z nimi Munina nam kibicowała ;D A jak chłopaki z Muniny grali przeciwko chłopakom z Makowiska kibicowałyśmy Muninie ;D Cóż tu dużo mówić :d Sportowa rywalizacja ;D

Ogólnie humorek mam całkiem niezły , tylko wkurzam się , bo dawno nie widziałam się z koleżanką ;/;/ Nie mam kiedy się z nią spotkać , bo ona chodzi do liceum a ja jeszcze (niestety) do gimnazjum ;d Ale jakoś się zorganizuje ;D

10 komentarzy:

  1. Opisy są fajne :D Podoba mi się :) Może coś ukradnę ? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne opisy ; D . Długoo czekałam ; P .

    OdpowiedzUsuń
  3. No genialnie jest;*

    xoxo.
    Gossip Girl.!

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwszy obrazek bardzo optymistyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie . :* zapraszam do mnie :*
    http://annie-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie trzeba być bogaczem, by ofiarować coś cennego drugiemu człowiekowi.

    Piękne i prawdziwe!

    OdpowiedzUsuń
  7. Hehh . Boskie opisyyy .
    Zapraszam do komentowania mojego bloga . -
    kaja-kolorowe.blogspot.com
    - - - -
    licze na obserwowaniee . <33

    OdpowiedzUsuń