wtorek, 1 listopada 2011

29.Opisy .



Żeby przetrwać, musisz nauczyć się żyć bez niczego. Pierwszy umiera optymizm, po nim miłość, na końcu nadzieja.Mimo to musisz trwać.



Idź do domu. Napij się, wyśpij, jutro wstań. I rób wszystko odnowa, tylko lepiej.



- Na co tak czekasz .?
- Na to że wróci. Że przytuli mnie i jak dawniej powie że mnie kocha.
- Eh. Ty i te twoje chore złudzenia.




Do pełni szczęścia został tylko jeden puzzel , którego zgubiłam :(


Kochaj tak, jakby Cię nigdy nikt nie zranił, a tańcz tak, jakby nikt nie patrzył. Śmiej się tak, jak tylko dzieci śmieją się. Żyj tak jakby tu było niebo.



gdybym miała wybierać pomiędzy kochaniem Ciebie, a oddychaniem, chciałabym wziąć ostatni oddech, żeby powiedzieć Ci że Cię kocham.¦



za każdym razem kiedy patrzę na Ciebie nie mogę wyjaśnić co czuję w środku.

ucieszyła się jak dziecko, które dostało lizaka. usłyszała melodyjkę ustawioną na sms'a. kiełkowała w niej nadzieja. odblokowała w pośpiechu telefon. nie poczuła nic prócz rozczarowania.


Hej chłopcze... pamiętasz mnie..? To ja.. Księżniczka z bajki którą spieprzyłeś..



kiedyś za mną zatęsknisz , a wtedy ja będę szczęśliwa z innym i z szyderczym uśmiechem powiem ci 'narQ' .


Pamiętaj,ze nie jestem taka jak inne(!)
I nie mam na imię 'KAŻDA'.
INDYWIDUALNA...
dla Ciebie nie osiągalna(!)



Pusta?
Nie...tylko szczera! ;]
Dojrzała...ale nie dorosła...^^
I gadam nie koniecznie grzecznie...!



Moja cena? Nie do pokrycia, jestem perfekcyjną królową życia!



Jestem jaka jestem, taka pozostanę, proste... więc schowaj komentarze swe żałosne .


Jedno wryło mi się w serce,
By nikomu nie zaufać.
Nie chcę później znowu cierpieć,
Może mi się to nie udać.




Jest mi cholernie ciężko patrzeć na Ciebie tak po prostu, jakby nigdy niczego pomiędzy nami nie było


Gdy jest szczęśliwa ma rozpuszczone włosy, gdy jest jej smutno wiąże je w kucyk, gdy o czymś myśli obgryza paznokcie, gdy myśli o Nim, ma łzy w oczach.



Popatrz mi w oczy i powiedz, że jestem nikim. Dasz rade?




 
Usiadłam w parku na 'naszej ławce' i zdałam sobie sprawę, że tylko ona współczuje mi najbardziej. W końcu też nasłuchała się tych wszystkich pustych słów.


- Kocham Cię
- Nie wierzę!
- Czemu ?
- Bo nie chcesz mnie pocałować przy znajomych. Wstydzisz się mnie i tyle.
- Nie. Uważam tylko, że miłość nie jest na pokaz.



Wiesz tak jak każdy popełniam wiele błędów, ale jednego żałuję najbardziej...Byłeś dla mnie wszystkim a ja pozwoliłam Ci odejść w tak błahy sposób. Wiem czasu nie da się już cofnąć a szkoda... Nie podjęłabym tylu błędnych decyzji. W życiu nie można mieć wszystkiego tak jak ja nie mogę mieć Ciebie...



Chciałabym powrócić do czasów gdy moim jedynym makijażem był owocowy błyszczyk, uśmiech był szczery i wierzyłam, że miłość istnieje.

Proszę, nie pisz już więcej , bo tylko się gorzej czuję , kiedy za dużo o Tobie myślę .



- Dziewczyno! Twoje serce krwawi! Zobacz... Krew płynie, strumieniem. Coś Ty narobiła.?!
- Takie pytania, to do tego Pana, o tam.





Wiesz jak to jest, gdy nie pomaga nawet najsłodsze ptasie mleczko, chcesz leżeć, patrzeć w sufit i słuchać najsmutniejszych piosenek?


- Kocham to . !
- Co takiego?
 - Świadomość, że Ty kochasz mnie. Że będziesz ze mną już na zawsze, na wieki...




Bo miłość to bycie do dyspozycji, to gotowość do tego, by usłużyć, pomóc, przydać się, zaopiekować się. To chęć bycia potrzebnym.


 
Kto cie kocha, niech cie kocha. A kto cie nie kocha, niech Bóg odmieni mu serce. A jeśli nie może odmienić mu serca, niech mu skręci nogę, żebyś go poznał po stukaniu.


-Śniłeś mi się .
- I co ?
-Pytałeś kogo wybrać mnie czy ją,a ja odpowiedziałam że ją,myśląc że w to zaprzeczysz,a jednak nie ,powiedziałeś 'dzięki,chciałem się upewnić' i odszedłeś .



Za bardzo się napracowała nad tym, aby go zdobyć, żeby teraz go zostawić pomimo tego jaką okazał się pomyłką. przecież nie może mi dać tej chorej satysfakcji. lepiej udawać plastikową miłość niż patrzyć, jak cieszy się nią ktoś inny. ktoś z kim się o nią walczyło.





Na początku grał mi na gitarze , a później na uczuciach .

Kiedy mówisz , że nie byłeś  aż tak pijany , ja odpowiadam :
-Kochanie , pytałeś się mnie czy jestem wolna .




Niebo spadło mi na głowę.





Uwielbiam się z Tobą droczyć. Kocham kiedy udajesz obrażonego, a ja na wszystkie sposoby próbuję Cię rozbawić. Wielbię tą Twoją powagę, którą w takich chwilach ledwo utrzymujesz na twarzy.


I nie będę się już starać. Nie będę pokazywać, że mi zależy. Czas na Twój ruch, bo chyba masz złudne wrażenie, że jestem Twoja.


____________________________________________________________

Hehe ;D Jest ;D Matko ! Ile pod poprzednim postem komentarzy dostałam ! ;D Dzięki ;* polecam sie na przyszłość ;d hehe ;d


Pozdrawiam ;****

10 komentarzy:

  1. świetne opisy :) zapraszam:pastelova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. no fajne blogi zawsze maja dużo komentarzy ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne zdjęcia ;) I opisy masz świetne :)

    www.dona-pa.blogspot.com zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. obejrzyj 1 odcinek,to zobaczysz :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialnie.!

    Jak zawsze z resztą.!;D

    xoxo.
    Gossip Girl.!♥

    OdpowiedzUsuń