czwartek, 20 października 2011

Dzieki Kochani ;**

Chciałam nam podziękować za ponad 2600 wyświetleń i 21 obserwatorów ;D Mam nadzieje , że będzie ich więcej ;d
no więc Dziękuję z całego serca , że jesteście ze mną ! :***
Nie dodaje regularnie notek , ponieważ nie zawsze mam czas, ale mimo wszystko jesteście cierpliwi ... ;d
Jeszcze raz serdeczne dzięki i informacja :
Muszę się przygotować na konkurs i nauczyć wiersza na jutro ;/ Nie ogarniam życia ... Wczoraj zmarł brat mojego kolegi . Miał 19 lat i był chory na raka ... Nie znałam Go dobrze , ale jest mi przykro i nawet kilka łez poleciało ... taki młody chłopak ...
No dobra koniec smęcenia ... ;d nie wiem czy jutro notkę dodam , bo mam później trening , więc możecie posta się spodziewać co najpóźniej w sobotę ;d

Bay ! ;D


Najpierw szok , później kilka łez i obietnica , że więcej nie będę płakać ... A później znów to samo ... ;(

15 komentarzy:

  1. przykra sprawa... szkoda, że taka choroba dotyka tak młodych ludzi;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje tylu wyświetleń ! :] :p


    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :]

    http://kii-life.blogspot.com/
    http://rubbiv-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. przykro mi z powodu tego chłopaka, niestety niektórzy odchodzą za wcześnie :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja, jak o tym usłyszałam od Cb, to aż mnie ciarki przeszły.. masakra.!

    A chociaż ja mam podobne obowiązki do Cb dodaję posty codziennie o !

    I kto tu jest hardcorem.? ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam, że pomysł z pseudonimem jest bardzo kreatwny :)



    W wolnej chwili zapraszam do siebie, było by miło dostać komentarz od Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje sukcesow, to zawsze cieszy :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. powodzenia.;d
    pozdrawiam i zapraszam.;>

    OdpowiedzUsuń
  8. ostatnia linijka taka smutnaa....;).
    Haha to co obserwujemy?;d. bd więcej obserwowanych hahaha:).

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej super blog jak zawsze. ;]
    Zapraszam do mojego:
    http://tapety-na-telefon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. no to obserwuję!:p..
    dzięki, dzięki;).

    OdpowiedzUsuń