poniedziałek, 24 października 2011

27.Opisy .

ta malutka myśl w głowie, która mówi mi, że jesteś i zawsze przy mnie będziesz, gdy stanie się coś złego




Ty dobrze wiesz, że tak już mam, że lubię tę swoją samotność ,tylko czasem jak zabija mnie brak ciebie obok - patrzę w okno







.rób ze światem to co on z tobą , pierdol go
jestem twoim grzechem i twoją wściekłością. jestem twoim szaleństwem i twoją wątpliwością
.największą chorobą naszych czasów jest doszukiwanie się we wszystkim sensu.





konkretnym chwilom w życiu, dajesz tytuły piosenek





nie miała w oczach łez. coś o wiele gorszego. głęboki smutek, taki, przy którym łzy wydają się czymś słabym, nieistotnym





jest tylko jeden sposób, żeby zacząć: zacząć


perfumy to też alkohol. więc upij się moim zapachem





szarpmy się z losem, walczymy z przeznaczeniem, ale nie pozwólmy pozbawić się szczęścia
.w moim życiu wszystko jest proste, słowa są trzeźwe, myśli są ostre
siemasz kwiatuszku, prezentujesz się konkretnie, nie?




.ej, ziomek polewaj. po chuj się pytasz przecież widzisz jak się miewam





chłopak to niedorosły mężczyzna, a niedorośli ludzie używają mnóstwa głupich słów, które dla mnie są wszystkie warte tyle samo, czyli nic





wariatek się nie kocha, za nimi się szaleje



.w otaczającym nas świecie istnieje jakaś sekretna, potężna siła, i dzięki temu życie układa się w logiczną całość




hokus pokus czary mary wypierdalaj po browary




.prawdziwy przyjaciel powie : uspokój się i czekaj. tylko się ubiorę, zabije tą dziwkę, i już jestem u Ciebie




najczęściej poruszają nas słowa, które ktoś powiedział niechcący, mimochodem. nie o tym myślał, nie o to mu chodziło, a to trafiło


czuję się, jakbym mierzyła nowe buty, które bardzo chcę, ale źle leżą.



.zamknij oczy. ale nie umieraj, masz prawo do płaczu. potem wstań i walcz o następny dzień

tylko pojedynczo można spacerować bez celu. we dwójkę zawsze się dokądś zmierza



 Tone pudru na twarzy, dwa litry tuszu na rzęsach... i ty się dziwisz, że dużo ważysz ?


 On do niej: "Nie zdradzam Cię ! A nawet, gdyby tak było to niech mnie piorun strzeli.." Zginął na miejscu. ; ]


.rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki, na cuda potrzebuję trochę czasu


.kochasz deszcz, bo tylko on na ciebie leci a tak na prawdę to on cię olewa


między położeniem się do łóżka a zaśnięciem miną : tysiące przemyśleń , setki marzeń i 2h muzyki.


pod koniec dnia wszystko, co mam to jutrzejszy poranek


kto powiedział, że w nocy się śpi?



Pozdrowienia z MAMWYJEBANELANDII


.w życiu nie chodzi o to jak mocno możesz uderzyć, ale o to jak mocno możesz dostać i dalej iść do przodu


Bóg rzadko interweniuje w sprawy ludzi, jakkolwiek muszę przyznać, że jest zapalonym kibicem


- jak milczysz jesteś piękniejsza
- nie mów tak dużo bo jeszcze Cie polubię


oczy mają uwodzić, czarować i przesyłać wiadomości. nosy mają się dotykać. policzki ocierać. kark i obojczyki mają fascynować. mózg ma rozumieć. a serce, serce ma czuć


jesteś silny, a ja chcę być Twoją pierwszą słabością


bo to, co najważniejsze, to dla przyjaciela mieć zawsze dobre serce i zaufanie o które trzeba dbać każdego dnia. staraj się, niech ta przyjaźń trwa


.ciekawa jestem, co mówisz, gdy ktoś pyta o mnie


.za mało mnie znasz by się zakochać. za dużo było spotkań byś mógł mi się oprzeć


.moje życie nigdy nie będzie takie jak wcześniej przez kilka momentów, miliony sekund i paru ludzi, nigdy nie wróci do starej normy


.będziemy mieć kaca, latać po mlecznym niebie i kraść bitą śmietanę z chmur.




_______________________________________________


Hehe ;D W końcu jest ;) Zaległości na waszych blogach nadrobię jak tylko będę miała czas ;D
Dzisiaj i jutro muszę się uczyć . A w środę mam turniej ;d Więc wiecie ;d jak widzicie nie dałam zdjęć , bo mi się coś znowu , ze tak się wyrażę ZJEBAŁO ;D Ale to nic ;d Wszystko naprawimy ;D

Ja już spadam ;D Bye ! ;***

9 komentarzy: