niedziela, 16 października 2011

26.Opisy .

 
przesiąknięta nadzieją . naiwna małolata, która spotkała fałszywą miłość i myślała, że przetrwa lata.


Uważaj na facetów, maleńka. To takie dziwne stworzonka, którzy magią swoich oczu potrafią wyczarować uśmiech przez łzy, miłość po grób i wieczne oddanie. Ale te dziwne stworzonka, mają tendencję do wieszania sobie majtek kolejnych naiwniaczek, które uwierzyły w ich"kocham Cię, ślicznotko", na ścianach - jak trofea myśliwskie.




Jeśli ty też kiedyś kochałaś bez wzajemności kliknij 'Lubię to !' .




uśmiechaj się , bo kurewsko cudownie wtedy wyglądasz . ;*






I Ty Śmiesz Się Nazywać Moją Przyjaciółką? No Wybacz, Ale Osoba Obrabiająca Mi Dupę Za Plecami Jednak Nie Zasługuje Na To Miano.

dziewczyna nie ma wymagań. kochający facet, do którego może się przytulić niezależnie od pory, dobry podkład i tusz do rzęs, odżywka do włosów, paczka żelek, pakiet smsów, słodki miś, wierna przyjaciółka - i jest najszczęśliwszą laską pod słońcem





im mniej marzeń w życiu, tym mniej później rozczarowań

przyciągnęła go do siebie i pocałowała. niektóre rzeczy trzeba zrobić, nawet jeśli jest to zły pomysł


 
za każdym razem, kiedy nazywasz mnie kurwą twój mózg robi się mniejszy


'zraniona' w mowie dziewczyn znaczy: 'zadzwoń teraz matole'



jestem sobą, i nie mam nad sobą dyrygenta, który mi mówi, w którą stronę mam skręcać

chciałam pić z umiarem, ale umiar nie chciał pić ze mną





niektóre kobiety są bezcenne, za wszystkie inne zapłacisz kartą MasterCard



a płaczesz ze szczęścia, czy z bezsilności ?




zło ma setki imion, pomyśl jak często przybiera Twoje




 
a czym jest prawdziwa męskość, jeśli nie wymieszanymi w odpowiednich proporcjach klasą i szaleństwem ?

herbata jest niedopita, lekcje pozostawione, czas zmarnowany, sms'y nieodpisane, książki niedoczytane, uczucia porozrywane, rozmowy niedokończone, myśli nieposkładane, skarpetki niepozaszywane, łańcuszki splątane, makijaż niedomyty, papieros niedopalony. tak wyglądam moje skupienie

proste rozwiązania są dla prostaków, a skomplikowane dla odważnych



po tysiącu kłótniach, miliardzie przykrych słów, tysiącu rozstaniach, tysiącu cichych dni, kilkunastu miesiącach nie widzenia się Ty wciąż masz ochotę opowiedzieć wszystko dzwoniąc o 3 rano do tej właśnie osoby -Twojego przyjaciela


jeśli nie potrafisz znieść mnie kiedy jestem najgorsza, to cholernie pewne, ze nie zasługujesz na mnie, kiedy jestem najlepsza




masz wyjebane, a tu nagle niespodzianka - siedząc samemu w nocy, w cichym domu, odkrywasz, że to jednak nie takie proste



 
są takie pytania, na które odpowiedź bez sarkazmu jest grzechem.
wiesz, jeśli zapomnisz przez chwile mojego imienia w każdej chwili możesz powiedzieć 'skarbie'





strach przed przyznaniem się do uczuć wygrywa z chęcią ich posiadania

piękny jest człowiek wartościowy, którego wnętrze jest głębsze niż największa depresja świata



ciszę zapisać w pamiętniku


sama wkręcam żarówki, znam przepis na zrobienie kostek lodu i nie szukam suwaka w bananie






niepójście do łóżka to są przecież jakieś emocje, obiekcje, przekonania i wartości, głównie niewymierne, a pójście - to jest nic, zakupy w supersamie, dziesięć minut i transakcja zakończona pomyślnie, żebyś tylko nie pomylił PIN-u, nie trzy razy z rzędu
kiedy mamy tę pewność, że niczego nie możemy być pewni, wtedy zaczyna się prawdziwe życie. i całkiem niezła zabaw


kac to średnio wdzięczna mikstura wyrzutów sumienia, bólu głowy, brzucha i wstrętu do samego siebie, mocno doprawiona dawką debilnych decyzji z poprzedniej nocy





Ode mnie : Przyjaciel to ten , który nic nie powie kiedy zarządzisz długi spacer nawet w zimie , pokaże Ci gdzie robisz błędy , będzie się z Ciebie śmiał gdy upadniesz , zada Ci pytania , które nie padłyby z ust zwykłych znajomych . Przyjaciel to ten , który Cię kocha i ten , którego Ty kochasz ... ;)
                           ~Opis dla Gossip Girl ;)
                                                                   Kocham Cię Paulinko ! ;*** <33

____________________________________________________________
_____________________________________
________________________________________________________________________
___________________________________________

Notka ogólnie dla Sweet_Girl , ponieważ nie będzie jej ze mną przez około tydzień ;(

Miło ;**

Pozdrawiam ;*****

16 komentarzy:

  1. Łoo matkoo.. jaka dedykacja;D
    Czuję się zaszczycona.!
    Ja też Cię kocham.!
    Bo to przy tobie najczęściej łapie mnie moja choroba-głupawka.!
    Bo to z tb najczęściej marznę i maluję nos na czerwono ;D
    Bo Cb kocham najmocniej na świecie.!;D

    OdpowiedzUsuń
  2. opisy jak zawsze fajne ;)


    www.zbieraninka-aiea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektóre sentencje podobają mi się- smutne, albo wzruszające i motywujące :) Piękne inspiracje. Mam prośbę- nie zapisało mi się, a napisałaś że dodajesz do obserw. jeśli możesz dodaj mnie jeszcze raz- ja napewno się odwdzięczę :) Pozdrawiam Laura

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki... No już jutro rano jade do szpitala :( nwm jak ja wytrzymam bez czytania twojego bloga ;((... ; *****

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne sentencje! Przepisałam połowę z nich jak nie więcej :))

    Czy mogłabym zaprosić Cię do mojego giveaway'u z Zielonym Kotem? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne opisy i cudne inspiracje.*-*

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję:) a biżu jest do nabycia więc jeśli masz na coś ochotę-pisz;)

    http://natajka89.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne obrazki :)
    dziękuję za zaobserwowanie mojego bloga, oczywiście odwdzięczam się tym samym :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super , kradnę kilka na zapytaj'a ; D

    OdpowiedzUsuń