sobota, 15 października 2011

25.Opisy .

 Bo jedyne co mnie tutaj trzyma to grawitacja.!.

Biegnę przed siebie nieznaną mi drogą, nie wiem gdzie, po co i nie wiem dla kogo.
Nie mam już Ciebie, największa strata, nienawidzę za to siebie, życia i całego świata.




Pomysłów u mnie mnóstwo
Niczym w worku bez dna..

 
'Zamknąć oczy, śnić bez granic, uzależnić się od marzeń, lecz nigdy nie wierzyć w obietnice, bo to one niszczą wszystko!'

Podła, zła i wredna...
Czuje mocno, szybko i bez zbędnych pytań...
Potrafię ranić jak nikt...
Potrafię uszczęśliwiać jak nikt...
Jeśli potrafię kochać to nienawidzić tym bardziej...
Nie potrzebuje litości...!
Potrzebuje szacunku...!


 
Nie obchodzi mnie,
co o mnie myślicie.
Czy mnie lubicie,
czy nienawidzicie.
Czy dla was jestem inna,
czy może trochę dziwna.
Czy jestem naiwna,
a może dziecinna.
Czy jestem zwykłą lalą,
czy może myszką szarą.
Czy jestem szmaciarą,
a może i blacharą.
Lecz prawda jest inna,
jestem taka jaka według siebie być powinnam!


Sens życia polega na tym: kochasz hip hop nic po za tym...


 Choć rzeczywistość szara, na pewno będzie kolorowa jeśli się postarasz..


Ale bywa, że widok ostrych krawędzi może wielu rozczarowań w życiu zaoszczędzić..

Miłość to przyjaźni więzy, nie pseudo miłość do pieniędzy..


`bijcie brawo przyjaciele. komedia skończona...


Zapewniam wrogom kontakt z podłogą.. !
Im Bardziej Chcesz Mnie Wkurzyc...
Tym Bardziej Cię Olewam..!
Kurde Zrozum Wreszcie...
Dla Mnie Cie Nie Ma..!

WyZwiSka??
Ejj... poWieDz Mi To z bliSka ...!!
Nie znaSz mNie, a oCeNiaSz ZŁe RzeCzy wiDziSz...
a doBryCh Nie doCeNiaSz.!?


 No pokaż na co cie stać...Uderz mnie w twarz!! wyzwij od szmat !! ja i tak kotku... wubuchne ci śmiechem w twarz!

Nim powiesz "Kocham" pomyśl czy potrafisz..


 
DziewCzynO zastanÓw się cO na mÓj temat smarUjesz.wCiąż na każdym krOkU Mnie krytykUjesz.Te bajki są pO prOste żałOsne ;]zazdrOśCisz? tO takie prOste! bO ja jestem wielka Ty przy Mnie jesteś nikim.ChCesz wOjny?bardzO prOsze!bO tO Ja tU zwyCięstwO OdniOse!

Samotna pośród ludzi, którzy mówią "Ona nigdy nie jest sama"..



A ja pozdrowię Ciebie środkowym palcem
i będzie między nami tak jak ja chce!
Gdy mną pogardzisz, dostaniesz w jape
i będziesz robił za do podłogi szmate!

Ludzie Chcą Mnie Oceniać Nie Widzą Duszy, Nie Widzą Tego Co W Mej Głowie Huczy!!




Wrogów mam nie wielu. Ale środkowy palec właśnie dla Ciebie sku*wielu(!)


Robie to co ludzie, krytykę pie*dole. Tak jest fajnie, i ja tak wole .



 
Słodka Niewinna? Idiotka Naiwna? Suka Czy Szmata? Jak Wolisz...Mi To Lata..

Nienawidzisz mnie?-Fajnie...
Słyszysz te brawa?-Są dla mnie!


Iść swoją drogą, nie dać satysfakcji Wrogom.

 

Są ludzie, młotki, parapety i szczotki. W dupie mam puste idiotki .


Kocham słuchać na swój temat niestworzonych historii i bajeczek o tym jaka jestem i czego to ja ostatnio nie robiłam!Ale mówie stanowczo...Takie rzeczy NIGDY nie miały i nie będą miały miejsca!Nie znasz prawdy to się nie wpieprzaj,a jak nie masz ciekawszego zajęcia to sobie pograj w szachy!


Nie próbuj mnie zrozumieć, nawet nie trać na to czasu, bo jak narazie sama nie potrafię się rozszyfrować... ;p


 
Hip-hop stylem bycia...
Rap zasadami zycia...
Rymy codziennoscia...
A muzyka swietoscia(!)


Głos donośny jak chór w kościele, spieprzajcie z mojego życia fałszywi przyjaciele!

 Przesłodkie szaleństwo z diamentową mietą oryginalności ; ))

Taki ze mnie dziwny przypadek , że jak komuś na mnie zależy to mam to w dupie , a jak już się nie stara to nagle zaczynam się przejmować. ;|


A mama Ci nie powiedziała, że człowiek nie jest dużym misiem, którym można się bawić?
' Gdybym miała powiedzieć, czym jest miłość. To najprawdopodobniej dostałabym naganną, za używanie wulgarnych słów. '

- Dlaczego miałbym się rozstawać z moją przeszłością ? Nie wszystko było w niej złe .
- Z przeszłością należy się rozstać nie dlatego, że była zła, lecz dlatego, że jest martwa.





Smutna dziewczyna na ziemi siedziała, tylko muzyka jej płacz zagłuszała, jeszcze przed chwilą uśmiech uroczy, a teraz zaciśnięte usta i zamknięte oczy..

 
- Chcę być szczęśliwa .
- Myślenie samolubnego dziecka.
- .. wiem .



 Już nie piszesz. przyzwyczaiłam się. Ale to, że spoglądam na Twój status co chwila to już inna bajka.

` Kocham Cię bardziej niż kakao o północy .



Uśmiech po pół pocałunku,
Uśmiechaj się do mnie podwójnie !


I wysłałam Ci list gratulacyjny za zajęcie pierwszego miejsca w moim sercu.

Weź mnie za rękę, zaprowadź mnie do hipermarketu, oprzyj o pułkę z chipsami i zacznij całować bez opamiętania!


5 minut w jego Towarzystwie . To jak łyk wina dla alkoholika.

- "Zależy mi na Tobie" - wyszeptała mu głęboko w oczy.
- "Nie warto" - odpowiedział i przytulił ją ostatni raz.


 
"Lepiej być nienawidzonym za to kim się jest, niż być kochanym za to kim się nie jest."

Ciekawa jestem jak długo jeszcze minie czasu, aż dotrze do Ciebie ta myśl, że nie chcę być Tylko Twoją koleżanką..

Gapiłam się w Niego jak kobieta na diecie w kawałek czekolady.



- Poproszę kawę.
- Coś jeszcze?
- Tak, tego pana o brązowych oczach.





 

Chciałabym byś zobaczył w moich oczach marzenia i spróbował je spełnić.

Pani nauczycielka na lekcji chemii:
-Co ci łzy lecą? Płaczesz?
-Nie,to przez tą chemię,której brakuję między mną a nim..


Gdy jesteś smutny, włącz radio. Bardzo prawdopodobne,że trafisz na piosenkę, która skutecznie Cię dobije.



Są chwile, gdy samotnie spadam w dół, to są dni, kiedy nie mam sił, świat pęka w pół…
 

- poproszę miłość.
- przykro mi, skończyła się. mogę zaproponować jej złudzenie, o całkiempodobnym smaku.
- dobrze. czasem lepiej dostać tanią podróbkę, niż głodować.



A na rulonie papierosa napiszę Twe imię. Dwa uzależnienia w jednym pakiecie.



Nie obwiniajmy się za nasze błędy . Czasami mogą być początkiem czegoś zupełnie bezbłędnego.


Bliskim mów, gdyby pytali, że chwilowo zmieniłam adres, że w niebie leczę duszę z silnego przedawkowania rzeczywistości.



szanuj ją , bo jest jedną z tych, których nie może mieć każdy.


Cieszmy się z małych rzeczy,
bo wzór na szczęście w nich zapisany jest.


I będzie jak dawniej,
przestańmy się spieszyć
zacznijmy od nowa
od tych małych rzeczy.

Żadne z nas już nie pamięta,
jak beztrosko biegły dni.
Wiele nam nie było trzeba
ja i ty, i długo nic.
Nie zadawaliśmy pytań,
nie prowadziliśmy gier,
dziś kalkulujemy wszystko-
nie ma w tym szaleństwa, wiem.




___________________________________________________________
____________________________________________
____________________________________________________________________________
_________________________________________________________

Chcesz być moim miŚtrzem ? ;>

_____________________________

Hehe ;d Jest ;d Tak szybko dodałam , bo pod poprzednim postem było tyle komentrzy ;D

Teraz będę miała mniej czasu , bo muszę się przygotować do 4 konkursów ;d Z Matematyki , Geografii , Chemii . Biologi ;D Dużo sobie nabrałam ;D Nie jestem za specjalnie dobra z tych przedmiotów , ale wierze w Swoje szczęście ;D Trzymajcie kciuki od dzisiaj ;d Hehe ;d

Narazie Bejbeees ! ;D

8 komentarzy:

  1. Ale musisz duzo czasu poświęcać na znalezienie tych opisow P

    OdpowiedzUsuń
  2. opisy fajne ;>
    trzymam kciuki! ;D ;)


    http://zbieraninka-aiea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super opisy :P zapraszam do mnie balcerdaria.blogspot.com

    dodałam się do obserwatorów i myslę , że będę tu częściej zaglądac :0
    Będzie mi bardzo miło jeśli dodasz się do obserwatorów :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Niektóre teksty świetne. Zdjęcia powalają ; o

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję za komentarz <3
    masz naprawdę fajne opisy , obrazki również ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy blog super opisy :)
    Zapraszam
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń