piątek, 14 października 2011

24.Opisy .

Nie mam talentu wokalnego, plastycznego czy jakiegoś innego, ale za to mam talent do piepszenia sobie życia, mimo własnej woli . 
 .Mentalny psychopata co w lustrze nie ma odbicia, jedyne co ze mną zobaczysz to piekło za życia <3


Otwierasz oczy i czujesz życia ucisk , wychodząc z domu , nie wiesz czy w ogóle wrócisz..

 Upić się szczęściem by nie płakać więcej, iść za rozumem a nie za sercem <3

Nadchodzi wielkim krokiem, kolejny rok za rokiem
I znowu przyszło lato, powiedzcie co wy na to !


-Nie masz uczuć!
-Mam...gniew..



Życie to boisko i nie każdy tu gra czysto!


“Nie poddaj się, bierz życie jakim jest I pomyśl, że na drugie nie masz szans ”


Przeżyj Życie Tak Abyś Na Koniec Mógł Powiedzieć "Nie Żałuje"

Jeszcze niedawno łączył nas każdy oddech, każde uderzenie serca o klatkę piersiową. Dziś łączy nas wyraz „nic”, słowo „było” i Twoje bezuczuciowe „ nara”.
 Chcę umrzeć nad przepaścią stoję wiesz co ? Śmierci się nie boje
miało być tak-> Ja+Ty=My...Niestety My to już tylko wspomnienie...po prostu głupie przejęzyczenie..=(




Mamusia nawet nie wiedziała, w ile bagien się wpieprzyłam
Całe życie z wariatami i weź tu bądź normalny.
Nie ma co żałować, trzeba tylko być lojalnym !

„Głupiec ani nie przebacza, ani nie zapomina, naiwny przebacza i zapomina, mądry przebacza, ale nie zapomina".





- Skąd masz mój numer gg .. ?
- Z wikipedii . Wystarczy wpisać najzajebitszy facet na świecie .

dziewczynko, jesteś tak pusta, że rozmawiając z tobą czuję że spada mi IQ..


Podobno każdy facet pragnie mieć grzeczną dziewczynę, która będzie niegrzeczna tylko dla niego, a każda dziewczyna pragnie mieć niegrzecznego chłopaka, który będzie grzeczny tylko dla niej .






Od dnia dzisiejszego koniec z plastikowym uśmiechem. Od dziś będę naturalna. Z drżącymi wargami, lodowatymi dłońmi i mokrymi oczami, ze śladami rozmazanego tuszu.
`.Ja jestem diablicą, a Ty- na siłę widzisz we mnie anioła.!.`




Nie mogę tego znieść, kiedyś ujrzysz moją pięść, nie pokonasz nas, bo nas łączy więź!!¦


Miłość tak wiele znaczy, czasem daje szczęście, czasem dni rozpaczy..


G - gromadzisz go w sobie i zbijasz
N - niszczy pali mosty zabija
I - instynktownie budzi fobie
E - elementarne w walce z wrogiem
W - lecz wróg jest w tobie i nim płoniesz



 Czasem ktoś zarzuci Ci egoizm. Co z tego? Masz wszelkie prawo do tego by się bronić!

Zabiłam Cię w sercu, ale olałam żałobę...

Słów na usta nie ciśnie się zbyt wiele,
Co mam powiedzieć naprawdę nie wiem.
Po za tym, że byłeś moim przyjacielem...


Bądź prawdziwy, doceń prostotę, bo życie to nie fotel, na którym siedzisz z pilotem!

“Na żadnym zegarze nie znajdziesz wskazówek do życia”

- A teraz chodź.
- Ale dokąd?
- Naprzeciw marzeniom...¦


- Na pustyni jest się trochę samotnym.
- Równie samotnym jest się wśród ludzi





Pamiętaj kochanie tylko o zajebistych ludziach plotkują . ; D



Wiesz kim jest przyjaciel? Przyjaciel to ktoś do kogo możesz zadzwonić o trzeciej nad ranem i wyku*wiać na cały świat, a on chociaż jest kurewsko śpiący wysłucha Cię i powie, żebyś nie przejmował się tym chu*owym światem, odłoży słuchawkę a za 10 minut stanie w Twoich drzwiach i zapyta: "to komu idziemy wpie*dolić?"

Gdy po śmierci spotkam Amora,to złamię mu ten jego łuk i wsadzę mu go w dupę !

Morał te bajki jest krótki i niektórym znany:
Faceci to ch*je, a i tak ich kochamy.





.Przed Losem Nic Się Nie Uchroni..Zaliczona Gleba..Wiem To Boli..


Życie jest P-I-Ę-K-N-E czujesz ten sarkazm???

¦ Mam własne życie, własne pasje i troski i nie obchodzą mnie te wasze wieśniackie plotki! ¦




Rola wyuczona..
Maska założona..
Czas zacząć ten Wielki Teatr.
Zwany Życiem...

` niech cisza stanie się moją muzyką ` ; *

`.Śmiej się. niech reszta świata zastanawia się dlaczego `




-Mam nową przyjaciółkę .
-Jak się nazywa ?
-Muzyka .
-A jak ma na nazwisko.
-Rap.

Popełniaj Błędy I Naprawiaj Je, Gdy Dotkniesz Dna Odbijaj Sie..¦







Związek na odległość jest jak golenie nóg - efekt krótkotrwały
              ~ Sweet Girl



______________________________________________________________
_______________________________________________

Jest :d Sweet_Girl ;d Na końcu , żeby nikt nie ominął ;p
Na razie Bejbes ! Później SKS połączony z treningiem KS."Orlik" ;d

11 komentarzy:

  1. jea ;d.. Dziękuję ;- ).. Też mam w sql sks -- ale we wtorki ;- )
    boski blog <3

    OdpowiedzUsuń
  2. nieszkodzi, i zapraszam częściej ;p ;]


    http://zbieraninka-aiea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. beje, beje..

    i sory, że nie odpisałam przedtem, ale na treningu byłam,;D

    Trochę źle mi dzisiaj szłoo, ale bajka.!;D

    OdpowiedzUsuń
  4. twoje notki są bardzo przydatne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ale długie masz posty! ja nie wiem co w nich pisac :P

    OdpowiedzUsuń
  6. “Nie poddaj się, bierz życie jakim jest I pomyśl, że na drugie " Myslovitz i jak tu nie lubić ? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Interpretacja slowa "gniew" ciekawa ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja się jednak skusiłam i nie żałuję! ;]

    OdpowiedzUsuń