wtorek, 11 października 2011

23.Opisy .

Hej Bejbees ! ;d Notkę miałam dodać w piątek , ale na prośbę Sweet_Girl dodaję dzisiaj ;d



papierosy są równe miłości - tylko na tej drugiej zapomniano napisać 'miłość zabija'.





nie płaczesz kiedy wszyscy się tego po tobie spodziewają, zapisujesz w sobie każdy, choćby najmniejszy, powód do smutku, ale się trzymasz... aż w końcu wybuchasz, a do płaczu jest w stanie doprowadzić cię choćby najbłahsza błahostka.


Gdy umrę, pochowajcie mnie twarzą w dół, żeby cały świat mógł mnie pocałować w dupę .


Nazywasz mnie dziwką ? A to dziwne , bo wiesz mała , przed chwilą mówiłaś , że jesteś jedyna w swoim rodzaju i nikt nigdy tobą nie będzie .

Życie człowieka można zniszczyć na wiele rożnych sposobów. Lecz do najboleśniejszych można zaliczyć wbicie noża w plecy, sytuacje kiedy przyjaciel okazuje się wrogiem.



 

Lecz szybko wstań i znów zaciśnij pięści,
a osiągniesz wtedy to, co nawet Ci się nie śni.


- wybieraj : ja, Kopciuszek, Śnieżka albo Smerfetka
- ale przecież one nie istnieją.
- no to zostałam Ci tylko ja.


Miłość ? A w krasnoludki też wierzysz ?


i rozpierdala mnie od środka , gdy widzę te wszystkie laski , które niby słuchają rapu i uwielbiają Rysia , a jak przyjdzie co do czego to twierdzą ,  że kochają disco polo . a jak spytasz jak się nazywa Peja , to nie mają zielonego pojęcia .` -.-

różnica pomiędzy PRZYJACIELEM a NAJLEPSZYM PRZYJACIELEM.. powiedzmy że idziesz i upadasz - przyjaciel: o Boże wszystko okey ? nic ci nie jest ? najlepszy przyjaciel: hahaha.. ale z ciebie matoł. 


 Zawsze
mam
zajebiste
rozwiązanie.

Po fakcie.



coś w stylu naukowym, o odpowiedniej konsystencji, w nielegalnych rytmach.



Często mówię sama do siebie. Lubie rozmawiać z inteligentnymi osobami. ;D



słysząc dźwięk wiadomości :
optymistka - to na pewno On napisał, że mnie kocha < 3.

pesymistka - to na pewno On napisał, że mnie nienawidzi ;<

realistka - no kur*a ! znowu wygrałam BMW ?!



"dobra będziesz coś chciała" - jako szantaż wszech czasów . ;D


ej ziomuś spuść z tonu wróć do pionu , wdech - wydech ponów . a to powinno pomóc




80% nastolatków optymistycznie patrzy na świat. reszta nie ćpa.





Uwielbiam łamać zasady, patrzeć w niebo. Wracać do wspomnień i śmiać się z niczego.


Zgubiłeś długopis = brak długopisu. Brak długopisu = brak notatek. Brak notatek = brak nauki. Brak nauki = oblanie. Oblanie = brak dyplomu. Brak dyplomu = brak pracy. Brak pracy = brak pieniędzy. Brak pieniędzy = brak jedzenia. Brak jedzenia = robisz się kościsty. Robisz się kościsty = robisz się brzydki. Brzydki = brak miłości. Brak miłości = brak małżeństwa. Brak małżeństwa = brak dzieci. Brak dzieci = samotność. Samotność = depresja. Depresja = choroba. Choroba = śmierć. LEKCJA : nie zgub długopisu, bo zginiesz. ;D

`..i w końcu to całe 'szczęście' zaczęło wylewać mi się oczami.


nasze spojrzenia się spotykają, a ja powstrzymując oddech, spuszczam wzrok. moje serce na kilka sekund staje, a tętno cichnie...


 -odszedł .
-tak zwyczajnie ?
-nie kur.wa z efektami specjalnymi ! -.-




-Jesteś brzydki.!
-A Ty pijana.!
-Ale ja wytrzeźwieję.! ;D



Mówię sobie "pouczę się", ale gdy otwieram książkę myślę "to jednak nie dla mnie".


ON: Co byś powiedziała, gdybym poprosił Cię o rękę?
ONA: Nic. Nie umiem równocześnie mówić i śmiać się.





Pamiętam dzień, w którym nasze spojrzenia spotkały się po raz pierwszy.



- Kocham Cię!
- Ale ja Ciebie nie.
- Ja żartowałem.
- Ja też.


namalować ogromne serce na przystanku i potraktować je z buta . wandalizm.? - życie.

- A psiik!
- Na miłość. ;- )



- Mogę o coś zapytać?
- Pytaj.
- Czemu jesteś takim dupkiem? ;- (



- A wiesz co w Tobie najbardziej lubiłam?
- Co?
- Twoje pieprzone Kocham Cię.




Hulaj dusza, piekła nie ma! Nie wierz w miłość, bo to ściema!




- Dziewczynko, jak masz na imię?
- Mówią na mnie Naiwna, proszę Pana.




Kocham te historie, które układam przed snem, wraz ze łzami.Wtedy jesteśmy w sobie tak zajebiście zakochani. </3




-Wiesz co w tym wszystkim jest najśmieszniejsze?
-Nie .?
-To że ja naprawdę uwierzyłam w to pieprzone szczęście .






______________________________________________________________________
_____________________________________________
_________________                                 __________________________________
_________________________________________________________
___________


Jest ;d Środa = Zawody ;D Nie żebym miała brać w nich czynny udział ;d Ja tylko dyplomy wypisywać będę ;D Nie będę 'biegać' tak jak Gossip Girl ;p


Notka jest dedykowana Sweet_Girl ;D Tak mnie ładnie prosiłaś ;***

10 komentarzy:

  1. JA niestety biegać muszę.
    No ale co pan zrobisz, nic pan nie zrobisz, w łep se pan nie strzelisz ; D

    Ale jakoś sb poradzę.! ; D

    Wpis mega, jak zwykle znalazłam parę, które już gdzieś widziałam, ale i tak wpis mega ; D


    Kocham Cię.!;D♥

    Do jutra.!;D

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie? Aż się chyba idę uczyć roli xD

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne są ;))
    już uwielbiam tego bloga po jednym poscie ;D
    zapraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  4. bosko ahh i dla mnie
    Ale ;( ; (
    mój opis nie dałaś ; ( ; (

    OdpowiedzUsuń
  5. jej ty zawsze masz takie fajne opisy;3 sama je piszesz?


    http://zbieraninka-aiea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świeeeetne!!! Daje do obs ;) Szukałam takiego bloga jak Twój ;D

    OdpowiedzUsuń