niedziela, 9 października 2011

22.Opisy .

Hejj Bejbeee ! ;D Jestem ;D Już się zabieram za opisy ;D



zbrodnia doskonała:
nie wiemy, kto zamordował naszą radość życia,
jaki był motyw morderstwa, ani gdzie są winni.





Nie, nie jestem mściwa. Ja tylko lubię wynagrodzić swój ból.


- maaaaaaaaaaamo , wychodzę!
- z przyjaciółmi?
- nie , z terrorystami .

Nagle z ust wyrwało się ciche 'mam wyjebane.'
Tak właśnie smakowała wolność.. <3



Bywa, że pierwszej miłości się nie zapomina,
 ale ona zawsze się kończy ..





.Patrzysz na mnie takim wzrokiem,
że bezczelnie proszę o jeszcze :)


Doszłam do wniosku że miłość to taki skur.wysynek
który w końcu dorwie wszystkich bez wyjątku xD
'Kocham Cię' . Mógłbyś w końcu zajrzeć do wikipedii i sprawdzić,
 co to znaczy ;)



..czasami myślę, że może jednak Ty czujesz coś do mnie
 na swój zjebany sposób .. ;)


Myślę, że za dużo siedzisz w mojej głowie, wyjdź czasem na spacer ;)



.Kup mi plastikowy pierścionek i krzyknij, że mnie kochasz ! ; p


-uwielbiam Cię.
 - pff.. ja to uwielbiam czekoladę, herbatę, tymbarki i żelki.
 Ciebie kocham ;)



kiedy nawiedzają mnie myśli o tobie, mój środkowy palec pnie się w górę, język chce puścić wiązankę przekleństw i nadchodzi ta nieodparta ochota, żeby wziąć czarną farbę z piwnicy taty i drukowanymi literami wyjebać na ścianie w swoim pokoju: FUCK YOU, YOU FUCKING FUCK!

wiesz chłopaku 'hahaha' to ty masz w gaciach. ;D






wyobrażasz sobie reakcję Kuby Wojewódzkiego, gdyby miłość przyszła do Mam Talent?



Drogi rodzicu, dopuść wreszcie do siebie myśl, że nie jestem tym małym pięcioletnim dzieckiem bez własnego zdania i mam nieco inne potrzeby...



Co jest gorsze? Dostać sms-a: `koniec z nami` czy dostać po chwili drugiego: `to nie do Ciebie` ?




- Współczuję Ci.
- Dlaczego?
- Ja muszę pomalować paznokcie na czerwono by wyglądać kurewsko. Tobie wystarczy sam charakter żeby być kurwą.


Ta laska pędzi Ci pod skórę jak drzazga. To nie jest kolejna pusta, plastikowa gwiazda. To autentyk, prawdziwa perła w zalewie polskiej tandety.


Gdy nie miałam, podzielił się.
Gdy cierpiałam, wysłuchał.
Gdy nie rozumiałam, wytłumaczył.
Gdy płakałam, otarł łzy.
Gdy zostałam, poczekał.
Gdy zawiodłam, wybaczył.
Gdy podziękowałam, zapytał: `za co?`





"Pytasz co u mnie? trochę się pozmieniało.
Swoje rozjebane życie powoli układam w całość."


Czy świat schodzi na psy? Nie sorry nie mówmy o psach bo napadnie nas banda 9-letnich przedstawicieli JP.



Od dzisiaj mogę Ci uścisnąć dłoń , albo wpierdolić w ryj , wcześniej było pomiędzy buzi , a namiętnym buziaczkiem .


- W takim razie zapraszam numer 4 do odpowiedzi ..
- A jest opcja "odrzuć zaproszenie?"  ;DD


jeśli stawiasz na życie, to przestań gadać i żyj, jeśli stawiasz na hajs, to lepiej od razu milcz, a jeśli stawiasz na miłość, albo stawiasz na przyjaźń, to tkwij w tym do końca, bo tylko w tym jest siła.


Chciałabym umrzeć na jeden dzień ... żeby dowiedzieć się, jak zareagowaliby inni.




Prawdziwy przyjaciel to ktoś, do kogo możesz zadzwonić o trzeciej w nocy i powiedzieć: 'Jestem w więzieniu w Meksyku', a on na to odpowie: 'Nic się nie martw, zaraz tam będę' 



Teraz ja się toba zabawię, wykorzystam cię jak szmatę, zrobię tobie siarę,
a na pożegnanie powiem słodkie ' pierdol sie kochanie ' .    ;pp



-mamo, wywiadówka jest .
- kiedy .?
- wczoraj .



podobno Bóg stworzył nas na swoje podobieństwo, a jednak nie wyobrażam sobie Boga,
siedzącego o 3.14 w parku na ławce, z kubkiem taniego wina,
krzyczącego na cały park ' znowu kurwa! znowu się wszystko spierdoliło !'


Minął miesiąc od jej śmierci , on dzień w dzień siedział na ich wspólnym łóżku i zachodził się łzami . Patrzył w lustro i krzyczał w niebo głosy : dlaczego ?! Kurwa mać , dlaczego ?! Schował twarz w dłoniach , zupełnie tak jakby wstydził się płakać przed samym sobą . Poczuł wibracje w lewej nodze , zrezygnowany wyciągnął telefon , i spojrzał na mały ekranik : " Nie płacz głupku , przecież jestem obok " - spojrzał na jej telefon , w którym właśnie pojawiał się raport dostarczenia..






i nadchodzą takie wieczory, gdy słuchając muzyki szukasz sensu życia.



`księżniczka. ! `
rozpieszczona,rozkapryszona.!
urodzona z napisem 'hardcore'na czole .
ej!
wulgarna ?
maruda , ironistka , egoistka .
crazy, crazy my head ! ; d
centymetr powyżej zdrowego rozsądku.!
tak,tak..księżniczka,ale bez korony !



Masz o tym inne zdanie. Ja mam na to wyjebane, bo mam swoje poglądy, przy których zostanę .


Morał tej bajki jest krótki i niektórym znany...
Ten świat z dnia na dzień staje sie bardziej pojebany.



szał pustych laleczek i egoistycznych kenów , w sklepie z zabawkami zwanym potocznie ' życiem'




“zostańmy przyjaciółmi" brzmi jak "twój kot zdechł, ale możesz go zatrzymać”


Nie zapominaj, że do zrobienia smutnej miny potrzeba pracy 42 mięśni,a do wyciągnięcia środkowego palca tylko 7.


Przechodzę koło lodówki chce mi się jeść , Przechodzę obok łóżka chce mi się spać , Przechodzę koło książek i nic ... xD


faceci też powinni mieć okres. może chociaż to usprawiedliwiałoby połowę ich zachowań. ; D


Brak mi słów na Ciebie tania dziwko. Żałuję bardzo, że byłaś kiedyś blisko. Wjeżdżasz na mnie spójrz śmieciu w lustro. W oczach kurwiki, a w głowie pusto!




Nie wyobrażam sobie dnia bez muzyki, no po prostu sobie nie wyobrażam!



-kochanie postanowiłam zmienić coś w domu
-masz rację, mogę ci pomóc?
-Tak. Wypierdalaj!

'olać' - moje ulubione słowo. 'olać szkołę' - moje ulubione zdanie ;D


nie mów , że chciałabyś jebnąć uczuciami o ścianę , bo próbowałam , a to gówno odbiło się i jebneło mnie z podwójną siłą .



wrócić do czasów kiedy najgorsza groźba brzmiała "powiem mamie".


Być sobą to znaczy iść własną drogą, naprzeciw krytyce innych ludzi. Zaakceptować swoją inność, a zarazem wyjątkowość.



Żyj według życiorysu, który chciałbyś sobie napisać...


To musi być miłość jeśli powiesz chłopakowi, że podoba ci się jego koszula a on później nosi ją codziennie   <3

- Maaaaamo wychodzę .!
- Gdzie .? Z kim .? Ile ma lat .? O której będziesz .?
- Do samochodu , Wiesław S , lat 57 , wrócę nad ranem ...
- Żartujesz sobie ?!
- TAK .! ; D



Nie gniewam się. Ja po prostu mam dość, tych rozczarowań, każdego dnia.




Kiedy siedziałam w parku dosiadła się do mnie mała dziewczynka. Poprosiła mnie żebym opowiedziała jej bajkę. Zaczęłam Jej opowiadać o nas, o mojej miłości do Ciebie.Po pewnym czasie zapytała mnie: -Czy ta historia ma szczęśliwe zakończenie? Uśmiechnęłam się gorzko i odpowiedziałam: -Ta historia nigdy się nie kończy.



Zawsze jest troche prawdy w każdym "żartowałem", troche wiedzy w każdym "nie wiem", trochę emocji w każdym "nic mnie to nie obchodzi".. i toche bólu w każdym "wszystko w porządku".


Najgorsze jest gdy opuszcza Cię przyjaciel.

Po tylu wspólnie odjebanych nocach, dniach, łzach, smiechu, smutku, radości, szczęścia czy depresji.

Najgorsze jest to jak wymienia Cię na innych, nowszych.

Tych popularnych, znanym w całym mieście, bo ty po prostu może jesteś już nudna.

Zajebiste uczucie no nie.?




zazwyczaj w grach jest przycisk 'pomoc' i zazwyczaj wyskakuje ci notka co masz robić . .a w moim życiu choćbym przez megafon wrzeszczała pomocy.. żadnej kurwa notki!


słit focia w lustrze, tona tapety czy to ideał dzisiejszej kobiety?



mimo, że mam sto coraz dziwniejszych pomysłów na minutę, skaczę po kałużach brudząc ci nowe buty, piszczę jak dzieciak na widok małego szczeniaczka, nałogowo jem lizaki i żelki, często się obrażam i jestem wredna ty i tak potrafisz do mnie powiedzieć 'skarbie'.



Zawsze chciałam mieć w domu takie małe, czarne, dźwiękoszczelne pomieszczenie,
gdzie mogę wejść, zamknąć się, krzyknąć na cały głos 'KURRRWAAAA' i wyjść .


Kiedy mówisz do mnie 'Skarbie' , 'Kotku' , 'Maleńka' , 'Żabko' , 'Myszko' , 'Kochanie' mam wrażenie , że już nie pamiętasz mojego imienia .


paradoksalnie jestem wulgarna i chyba z każdym dniem bardziej chamska


Następnym razem jak Kevin będzie sam w domu to wbijamy do niego na bibe.


też bym wysłała Tobie prezent na n-k, ale jest tylko "super chłopak", "super mąż" i "super syn"...
...ale super "sku*wysyna" jeszcze nie ma!

Jestem księżniczką tak popie*doloną, ale i tak słodką , że w sukience z różowego tiulu skopie ci dupę czarnym glanem i powiem:
"tu będzie stał mój je*any zamek" !  






Jeśli ja jestem tania, to Ty jesteś gratis.



- kocham Cię
-Coś Ci się pomyliło!
-Jak to?
-Prima Aprilis jest dopiero 1 kwietnia



Gdybyś wiedział jak mnie wkurwiasz sam byś sobie przypierdolił .


Hip Hop jest dla mnie tym, czym dla ślepego poręcz¦



Czasem mówimy że brak nam słów . A tak naprawdę to mogłoby się esej napisać .


A jak spotkam miłość , to tak jej wykurwię że pomyli walentynki z 1 listopada .

_________________________________
________________________________________________________________
_______________________                                 _______________________________________
________________________________________________
_______________

I już ;d Dodałam 70 opisów ;D W nagrodę za waszą cierpliwość ;D
Jeśli ktoś chciałby być informowany o nowych postach pisać : 22183103 ;D
W treści wiadomości proszę napisać : " Tu (wpisz swój nick) . Chciałabym/chciałbym być informowana/y o nowych postach na blogu zyciemarzycielki.blogspot.com . "

Dziękuję , że jesteście tacy cierpliwi na moje lenistwo ;D



Zapraszam na mojego nowego bloga z opowiadaniem ;)
http://wcale-nie-prawdziwa-historia.blogspot.com

6 komentarzy:

  1. kochamm kochamm kochamm ;d
    Weszłam w wikipedie i wiem co to znaczy xpp.. Napisałam do cb bejbe;d.
    bosko itp no ii oglądam nowego bloga - boski

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki ;)
    opisy fajen ;>


    www.zbieraninka-aiea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zależny Ci na czym ? Bo nie bardzo rozumiem. Świetne są te zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń