poniedziałek, 3 października 2011

21.Opisy .

Haha ! ;D Wróciłam ;d Jestem ;d Oj wczoraj to się działo ;d Ten wzrok ;d Buhaha ;d Ej niektórzy to maja w głowach nawalone , nie ? Dobra teraz opisy , reszta później ;D

__________________________________________________________________________



Na świecie są trzy rodzaje ludzi - tacy, którzy mnie lubią, tacy, którzy mnie nie znają i tacy, którzy nie powinni mnie znać dla własnego dobra.



Mama zawsze się mnie czepia, że cieszę się do monitora, a sama z telewizorem gada...



Głupawka - Choroba powszechnie znana wśród młodzieży. Zaraźliwa. Objawia się niekontrolowanymi napadami śmiechu, skurczami przepony oraz potokiem łez.


Czyli już wiem na co jestem chora... xd


'Jeżeli mężczyzna płacze przez kobietę, to znaczy, że była dla niego więcej warta niż cały świat...' <3





'Jeżeli mężczyzna płacze przez kobietę, to znaczy, że była dla niego więcej warta niż cały świat...' <3



- czasami lubię pocierpieć.

- co wtedy robisz?

- zakochuję się.



- palisz?
- tsaa swoje włosy prostownicą


-Ej... Mała ile masz lat ?
-Wystarczająco tyle by powiedzieć ci "wal sie" !  ;D




- Daj sobie spokój, on ma dziewczynę.
- Dziewczyna nie ściana, da się przesunąć.  ; D




A kiedyś będę tak odważna, że na ulicy będę pytać dresów, czy chcą wp.ie.rdo.l.


- Tato...
- Co?
- Gówno 1-0 dla mnie.
- Nigdzie nie wychodzisz 1-1.





Pozwól, że opowiem ci o znajomości,

która trwa chociaż nie jest pewna swojej przyszłości..

jak byłam młodsza, to nienawidziłam chodzić na śluby . prawie wszystkie ciotki i podstarzałe krewne podchodziły do mnie, szturchały mnie w ramię mówiąc : "no, teraz twoja kolej!'' . przestały, kiedy zaczęłam im to samo robić na pogrzebach . xd




Wolę patrzeć w ścianę, niż się wziąć do nauki. ;p



W XXI wieku , poczucie humoru spokojnie można nazwać chorobą psychiczną .






-myśmy się już gdzieś kiedyś spotkali?
-tak, pracuję w recepcji szpitala psychiatrycznego.


- sorki, która godzina? ?
-dochodzi 21. ?
-uuu, to najwyższa pora się poznać.




.Może i wyglądam spokojnie,
ale w myślach zabijałam się już tysiące razy.


Miej tą świadomość,
że moja czarna lista zaczyna się ku*wo od twojego nazwiska..



na Wikipedii powinni dodać opis słowa CH*J i wkleić tam Twoje zdjęcie.




- płaczesz?
- nie, podlewam rzęsy, idioto. ¦



Je*ać plany i marzenia, życie i tak wszystko zmienia...




A jak życie się zj.eb.ało , to gdzie się składa reklamację ?


Kto nie ma odwagi starać się o własne szczęście, tym samym udowadnia, że tego szczęścia nie jest wart!



Strzeż mnie Panie Boże od pseudo przyjaciół, bo od wrogów sama się obronię.


Każdy chce tu być najlepszy, największy oraz pierwszym. ale z takim nastawieniem najszybciej życie spieprzysz.


Faceci to świnie, ale trudno żyć bez tej wieprzowinki.


Czekam tylko na tą chwilę, kiedy będę rozmawiała z kolegą ,a Ty podejdziesz ,obejmiesz mnie w talii i powiesz "hej ;* co to ma być ?! ona jest moja."


Ty jesteś wyjątkowy, ja jestem wyjątkowa. Jesteśmy bandą wyjątkowych skurwysynów.






- Nosiłabyś skarpetki gdybyś nie miała stóp ?
- nie, po cholere ?
- to po co nosisz stanik ;]

Obiecaj , że zaprosisz mnie w przyszłości na swój ślub.
- Obiecaj , że przyjmiesz zaręczyny. <3





_______________________________________________________
______________________________________________                              _________________
___________________________________________________________________
____________________________
________________________________________

No to kończę ;d Mam zawalisty humor ;D I nikt nie wie dlaczego ;d Może z wyjątkiem jednej osoby ;D ;***

Haha ;D W czwartek wywiadówka i dyskoteka ;d Ciekawe ;D

Ok ;D mój bisty humor powolutku się kończy ;D Ale co tam ;d

Pozdrawiam wszystkich czytających , a szczególnie Gossip Girl ;D Moja maleńka ;** ♥♥ <33 :D

4 komentarze:

  1. Megaaa ; D


    i dziękuję.!

    a z tym nawalonym we lbie masz rację . ! ; D

    ' a ona ma chyba w glowie musli.!' hahah.!;***

    OdpowiedzUsuń
  2. ` Musli..? haha fajne na opis ;d. A dla mnie pozdrowienia .?.! ; ( . Kocham twój blogg ! ♥
    xdd ; *

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba tak, nie stety. ; / oj tam oj tam ;D przeżyję ;D

    fajne opisy ;>


    http://zbieraninka-aiea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń