poniedziałek, 26 września 2011

20.Opisy .




Szanuj Tych co szanują ciebie. Bądź zawsze wporzo. Bądź numerem jeden.


- Będziesz ze mną chodził?

- Oczywiście.... Jeśli chcesz mogę nawet pobiegać.



- Daj Czipsa
- Poproś Ładnie
- No Daj
- A Proszę ?
- gggrrrr
morał Tej Bajki Jest Krótki I Z Nóg Zwala
Chciałoby Się Czipsa lecz Duma Nie Pozwala  xD





95% ludzi ocenia po wyglądzie
5% jest niewidomych.


Ogarnij dupe , zaciśnij pięści i daj radę . Nie ważne , że nie ma dla kogo - ważne , żeby opadły im kopary .





będę go czule wspominać - jako dupka.


chcesz zmienić bieg historii ? wyślij sms-a o treści 'kocham Cię' do 10 losowych osób.



Byłam na imprezie. była tam też typiara której nie znoszę. podeszłam do niej z drinkiem stukając o jej browar i mówiąc 'zdrowie pustych szmat, nie? ' nie załapała .


- mamo ! rozlał mi się sok, czym mam to zetrzeć ?
- szmatą.
- ale moją koleżanką, się nie da !


Gdyby w życiu istniała opcja 'cofnij'...


my jak dwa pierwiastki jednego systemu, zależni od siebie jak płuca od tlenu .


- ma na imię Kretyn.

- a nazwisko?

- mój. <3


-język to kość czy mięsień ?
-mięsień,
-to może się posiłujemy ;>?


To uczucie, gdy przeglądasz się w szybie samochodowej, a w środku ktoś siedzi.




-za co dzisiaj pijemy?

-za bycie zajebistym .


nie ma gorszego zła od pięknych słów , które kłamią .




Wystarczy chwila, by kogoś zauważyć, i całe życie, by kogoś zapomnieć.





tylko on wiedział o tym, że kiedy mam związane włosy, to sobie nie radzę. kiedy u mnie w pokoju góruje zapach papierosów, a nie moich ulubionych perfum. kiedy nie słodzę herbaty, kiedy siedzę po ciemku, i oglądam gwiazdy. kiedy w plecaku mam te same książki od kilku tygodni. kiedy wszystkie świeczki w pokoju są wypalone. tylko on o tym wszystkim wiedział. on- mój przyjaciel.


-co Ci napisał ?
-kocha mnie .
-a Ty go ?
-nie .. ale nie chcę zranić jego uczuć .
-Kochana , to facet . oni nie mają uczuć .



`Ja nie chce już więcej patrzeć na te twarze, co razem z kłamstwem idą w jednej parze ! Niby koleszka niby przyjaciel a tak na prawde śmieć zwany farmazoniarzem !



'betonowe lasy mokną wiatr wieje w okno, siedzę w oknie i wdycham samotność'




Są ludzie, za którymi jeszcze niedawno wskoczyłabym w ogień.
Dzisiaj bym już nie skoczyła, dzisiaj bym podlewała ten ogień benzyną...


a czasem mając w opisie na gadu 'spacer z miłością mojego życia' - nie mam na myśli Jego, tylko słuchawki i rap.



Przyszedł dziś do mnie diabeł i powiedział: - Popraw się ,bo jesteś już gorsza ode mnie!



Chciałabym wejść do Twojego mózgu, poszukać mojego imienia  i sprawdzić jaką ma definicje.



na pasztecie pisało, że termin kończy się w dwutysięcznym trzynastym. my zginiemy, pasztety zostaną. masz szanse, mała.



Przychodzi taki dzień, takie dni, że jedyne co wiesz, to to, że musisz przetrwać.

-Siemaa słodka, pomożesz mi?
- w czym ?
- w tym że muszę umyć podłogę a brakuje mi szmaty, a ty kochana nadajesz się idealnie.


- zgadnij kotku, co mam w środku .

- egoistycznego pustaka, bez jakichkolwiek uczuć .


gdyby nasi rodzice wiedzieli, co robimy w szkole, nie pozwalaliby nam tam chodzić.



-Na imię miał Przystojny , a nazwisko Cham .



My nie jesteśmy pojebani , My pracujemy na zajebiste wspomnienia :)


Najgłupszą rzeczą, jaką można zrobić w życiu, jest niezrobienie niczego głupiego.




brakuje mi wakacji . tego zapachu lata . wolności .siedzenia na dworze do późna .flirtów . wakacyjnych zdjęć , wspaniałych wspomnień ..


Śmieje się z byle czego, a ludzie proszą mnie o numer do mojego dilera.


chciałabym, uwierz, naprawdę bym chciała umieć przejść obok Ciebie i nie czuć potrzeby zerknięcia. umieć tańczyć i nie patrzeć z kim tańczysz Ty. kłaść się spać i nie myśleć, czy jutro coś się wydarzy z Twoim udziałem..


jak chcesz chodzić na obcasach , to się najpierw naucz .




- jest tylko jeden sposób żeby to naprawić.
- jaki?
- weź wyjdź.


- boję się...
- to dowód, że kochasz życie...


Ludzie mówią, że pachnę grzechem, Ja czuję tylko twoje perfumy. <3



________________________________________________
_________________________                           _____________________
_________________________________
_______________
_______________________________________

Koniec ;d Miałam wenę na dodawanie ;D

A ona się ze mnie śmieje !! ;D Zabraniam Ci dodawać komentarza do tego posta !! Gossip Girl !!! ;D

5 komentarzy:

  1. dodałam do obserwowanych , zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przeczytałam wszystkie te opisy niektóre mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie mi się podobają.. Jesteś boskaa ! ;- ). a wgl to kiedy post z naszymi opisami.? ; D

    OdpowiedzUsuń
  4. to, że ty mi zabraniasz wiesz jak obchodzi.?:D;P

    'miałaś wenę'.?

    hahaah.!

    oj ty moja niewiasto haha.! ;**♥

    OdpowiedzUsuń
  5. huhu, niektóre z tych opisów mają naprawdę mocne... przesłanie xD

    OdpowiedzUsuń