środa, 14 września 2011

1.Cytaty .

To pierwszy mój taki post ;D Będzie zawierał 7 najlepszych cytatów GrubSona ;D



1."Wokół mnie wszystko, co najlepsze,
Woda, ogień, ziemia, powietrze.
Nie gubię się w bałaganie, nie tonę w bagnie.
Bo to natura pozwala mi żyć naturalnie."









2."Ten kto przed siebie idzie niczego nie traci,
Nie uciekaj przed życiem, bo Ci się to nie opłaci."





3."Usiądź wygodnie obok mnie, poczuj jak bije ciepło
I nie zbaczajmy z toru.
Pozwól, by nasze życie nigdy nie oślepło,
A nabrało kolorów."




4."Na życie zamknięty, przez życie spięty, ciągle biec
Po trupach wspinać się, spróbuj zatrzymać się i zmienić kierunek."



5."Nie wszystko skończone,
Skręć jak Ci jest źle, idź w drugą stronę."




6."Dla jednych życie na ziemi to piekło, dla drugich to wymarzony Eden ...
... jak jutro będzie - nie wiem."




7."Dobry dzień, zapraszam do mnie, drzwi są otwarte,
Chodź, przeżyj to, zobacz czy zachodu to warte."

_____________________________
______________________                        _______________________
________________________________________
_______________________

Zrobię bonus :D dodam sto opisów jeśli pod tym postem pojawi się 10 komentarzy ;D
Możecie zareklamować mojego bloga ;D

14 komentarzy:

  1. ` Ja pierwsza..<3
    największa fanka bloga ;- )
    pięknie i licze a te 10 komentarzy i 100 opisów:D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja byłam pierwszą fanką i obserwatorką ! Tak apropo

    Blog super i reklamuję go gdy tylko mam czas :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne wszystkie wpisy . ! ; D

    Zapraszam do mnie . !; D

    OdpowiedzUsuń
  4. Przejmujecie się kto pierwszy. Sama chętnie dodała bym tych 10 komentarzy, ale nie... Nie będę robić spamu:D Super

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie :) Ja też czekam na te sto opisów :D Jestem ciekawa jak długo będziesz nad tym pracować ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. a właśnie , że niee.!

    ja byłam pierwsza, bo ja wiedziałam o tym blogu już wtedy, jak wy nie miałyście o nim zielonego pojęcia . ! ; p

    Bo ten blog prowadzi najlepsza osoba na świecie . !

    moje kochaaaaanie.!;D



    OdpowiedzUsuń
  7. No już dobrze , dobrze ;D Nie kłóćcie się tak o mnie ;D

    Ten komentarz nie jest wliczany do 10 komentarzy ,które są potrzebne do bonusu ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. no okk :(.. nie kłócimy się..:D. Ale ja poprostu kocham ten blogg...<3.. jest niesamowity ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. hmm jestem ciekawa skąd ty weźmiesz 100 opisów..

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne ;d;d

    zapraszam do mnie http://cpajmnienoca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. hah ;D Jeszcze jeden komentarz ;D A o to skąd wezmę tyle opisów się nie martwcie ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. ona w swoim folderze ma ponad 2000 ich, więc się martwić nie musimy ; D

    OdpowiedzUsuń
  13. oo już ponad 10 więc bd 100..? ; d
    Jupi !

    OdpowiedzUsuń
  14. co to za piosenka 5? nie mogę jej znaleźć... ;/
    BLOG- ZAJE *.*

    OdpowiedzUsuń