sobota, 24 września 2011

19.Opisy .

Leżałam na łóżku i zastanawiałam się jak można przez całe życie się bać. Wzięłam telefon i napisałam, że go kocham, za niecałe 15 minut leżał już przytulony do mnie <3



koro jesteście do siebie tacy podobni, to czy nie wpadłaś na to, że on może myśleć tak samo jak Ty...? ¦


Telefon wibruje. Słyszę swój śmieszny dzwonek ogłaszający nadejście sms'a. Spoglądam na wyświetlacz 'masz jedną nieodebraną wiadomość'. Nadawca: ON. Treść wiadomości: :*




Spojrzała na Niego i szeptem powiedziała ' Kocham Cię ', miała nadzieję, że nie usłyszy. On odwrócił się przytulił ją mocno i powiedział ' Ja Ciebie też '.



Potrafił uśmiechem rozpierdolić wszystkie moje kłopoty. Był bezkonkurencyjny.
 szczególnie interesuje mnie opinia tego pana o ciemnych blond włosach na temat mnie i tego czemu mnie już nie lubi gdy ja jestem w nim zakochana na zabój . ¦


Za mało jest cudownych chwil, by bać się tych pozornie złych . ¦)




Lepiej być samym niż w złym towarzystwie...



``Ja nie jestem dziwna , po prostu jestem sobą , a to edycja limitowana .:D``


` Po co kusiłeś Swoim ciałem ?
` Po co kusiłeś swoim wdziękiem ?
` Po co kusiłeś swą urodą ?
` Po jakiego chuja byłeś ze mną ?
` Straciłam tylko czas !


Niech wakacje trwają tyle co ''Moda na Sukces''  xD
Dresy to źli ludzie, ale pomocni. Tyle razy już się mnie pytali czy mam jakiś problem.;p


- patrzysz czasem w lustro ?
- patrzę.
- i co, masakra nie ?



//Mając oparcie tylko w twardej ścianie...//


-Nienawidzę Cię!

-Mhm... Nienawidzisz mnie tak samo jak truskawek, zimy i tej czekolady, którą trzymasz w szufladzie? ;D

- teraz to wiesz co ? możesz mnie pocałować w cztery litery !
- że co, słucham ?
- no w usta, idioto w usta. <3

Przypieprzyłam głową w rzeczywistość ...


Rozdział w moim życiu , który nosi Twoje imię skończył się , i nie chce go powtarzać ...


' wiesz dobrze ze bywają takie momenty, kiedy uśmiechasz się tylko po to , żeby się nie rozpłakać. `



Alkohol to wróg - No ale Bóg kazał kochać swoich wrogów.


Radość jest wszędzie, wystarczy tylko znać przepis <3


Myślę o Tobie tylko raz dziennie ale trwa to 24 godziny <3<3<3


Przyjaźń ? Wiesz , to nie tylko wspólne imprezy , zdjęcia czy dobra zabawa . To też upijanie się do nieprzytomności na smutno ,ocieranie sobie wzajemnie łez i pójście za sobą nawet w najgorsze bagno - to ta świadomość , że co by się nie działo masz zawszę wsparcie przyjaciela...

Kochać kobietę za wygląd, to tak jak lubić czekoladę za opakowanie...

dla rodziców idealna córka. dla babci idealna wnuczka. nie pije, nie pali, nie przeklina, nie ogląda się za chłopcami.
Potrafisz im powiedzieć, jak bardzo się mylą ? ; >




Jak mi mówią "musisz", ja im mówię "niekoniecznie".
Słychać to wszędzie, rozeszło się po mieście.
Ten rap jest we mnie, oddałam mu serce. <3



Niektóre znajomości chciałabym zacząć od nowa...


Protestuję przeciwko szybko mijającym weekendom !


Kto ze mną?




-Proszę pani, czy można być ukarany za coś czego się nie zrobiło ?
- Nie.
- To nie zrobiłem zadania domowego xD.



_________________________
____________________________________________________________
____________________________________                              ________________________
_____________________________________________________________

I jest ;D Tyle się męczyłam z dodaniem Go ;d A tyle było problemów ;D Ale jest ! ;D
Za dużo nauki , nie ma kiedy postów dodawać ;d Będą się pojawiać sporadycznie ;D

5 komentarzy:

  1. Ja kocham twoje posty.. Dużo nauki - prawda xd ja mam 13 lat i nie ogarniam gimnazjum xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne opisy ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale piekny ten zielony cytat<3
    love!!
    buziaki.zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. rowniez obserwuje :) kochane Conversy

    OdpowiedzUsuń