piątek, 9 września 2011

17.Opisy .



Pyskata gówniara. Zadufana w sobie lalunia. Wredna dziewczyna. Myśli są podzielone. Wybieraj zdanie, które Ci odpowiada! Plotek na mój temat jest więcej niż zła na świecie.

- A co Ty taka wesoła jesteś?
- Bo wiesz... Gdy człowiek się zauroczy to jest tak samo szczęśliwy jak gdyby się zakochał... Bo tak naprawdę to na początku nigdy nie wiesz czy to jest zakochanie czy tylko zauroczenie. 




Niezrównoważony umysł,
Brzydka piękność,
Religijna dziwka,
Czarna biel duszy,
Kwiat bez zapachu,
Anioł z rogami,
Gorący lód,
Okrągły kwadrat,
Żywy trup??? 





Nie wymagałam od ciebie dużo. Czy za dużo to, to, że chciałam od czasu do czasu cię zobaczyć, chciałam abyś czasem zadzwonił, chciałam szczerości, wierności. Chciałam mieć możliwość przytulenia od czasu do czasu. Chciałam pograć z tobą na konsoli. To takie wysokie, wygórowane wymagania? Jak widać dla ciebie tak. Nie da się milion razy wybaczać i próbować od nowa gdzie wciąż jest fałsz. 

' Ołł .. o mnie mÓwiSz źlle?.
   ' aaa ... BardzO dziękuujje ..
   'bO PrzeCież byle kOgo się
   ...NIE obgaduuje'..


Myślisz,ze gdy skopiujesz mnie cala nagle staniesz się mną. _?
   Oojjj...mylisz się KotKu...bo ja jestem jedyna. ;] _!




Heee...
     Przed rozmową ze mną skonsultuj
     Się z lekarzem lub farmaceutą.!xD

Jestem jedną z tych wariatek,
  kochających kłótnie i bitwy na poduszki. 
  Dogryzanie to u mnie codzienność,
  a nudę wyeliminowałam z życia.
  Mam nierówno pod sufitem, 
  ale jak pokocham, nie widzę odwrotu.
  Jeśli zdradzisz się wścieknę.
  Możesz mnie nazwać idiotką,
  możesz zrównać z ziemią,
  zdeptać moje serce, 
  ale ja i tak się podniosę aby skopać ci tyłek.





- Przyjaciółko ... czy Ty ... ?
  - tak najdroższa, kocham Cię !
  - a czy Ty ... ?
  - tak, zawsze bede przy Tobie !
  - a czy ja ... ?
  - tak, Ty zawsze mozesz na mnie liczyc !
  - a czy bedziesz... ?
  - tak, bede z Toba plakac !
  - a ... ?
  - tak, tak smiac sie z Toba tez bede !
  - a czy kiedy ... ?
  - tak, kiedy będziesz potrzebowala pomocy - pomoge Ci !
  - a czy wiesz, ze ... ?
  - oczywiscie, ze wiem, ze moge na Tobie polegac !
  - i ze ja ... ?
  - i ze Ty zawsze mi pomozesz !
  - wiesz na pewno tez, ze gotowa jestem ... ?
  - tak, wiem ze gotowa jestes zginac za mnie! ja tez dla Ciebie zrobie wszystko !
  - Przyjaciółko ... wiesz ...
  - wiem, wiem ja rowniez dziekuje Ci za to, ze jestes !
  - najdrozsza ... jeszcze tylko jedno pytanie ...czy Ty ... ?
  - nie, nie czytam w Twoich myslach ...
  - to skąd ... ?-
  - ja to po prostu czuje! czy nie wiesz, ze przyjaciele rozumieja sie..tak..
  - tak, bez słow . <3




Chcę lato .
  Chcę krótkie spodenki ,
  siedzenie do nocy na dworze ,
  codzienne jeżdżenie na baseny ,
  romanse , duże ilości spożytych tymbarków ,
  odżywianie się tylko i wyłącznie lodami ,
  mocny makijaż , nowe znajomości ,
  nieustanne napady głupawki ,
  flirty bez ograniczeń ,
  śpiewanie przeróżnych hitów na cały głos ,
  niezapomniane przypały .
  Potrzebuję wakacji .


.Mam być do przesady pruderyjna,
  kokieteryjnie zalotna,
  zalotnie figlarna,
  figlarnie ponętna,
  ponętnie erotyczna,
  erotycznie niezaspokojona,
  a wtedy on zwróci na mnie uwagę.
  Nie daje mi jednak spokoju zasadnicze pytanie:
 "dlaczego to ja mam być taka, śmaka i owaka ,
  aż do erotycznie niezaspokojonej?
  Dlaczego to ja muszę robić z siebie idiotkę,
  żeby on zobaczył we mnie kobietę?
  A on?
  Czy nie może tak po prostu podejść,
  spojrzeć mi głęboko w oczy i czule wyznać:
  "od pierwszego spojrzenia zwróciłem na ciebię uwagę"?
  Widać nie może - westchnęłam z rezygnacją.
  W recepcie na szczęście we dwoje zadbano o to,
  żeby kobieta starannie i długo
  oraz w przemyślany sposób się upokarzała....




witaj w czasach,
   gdzie pokemony cię 'lofciają',
   od dresów możesz dostać wpierdol,
   rodzinę widzisz tylko rano przed pójściem do szkoły
   i wieczorem przed snem,
   twoja sympatia obściskuje się na boku z kimś innym,
   a najlepsza przyjaciółka obgaduje cię za twoimi plecami.
   reszta ma po prostu na ciebie wyjebane.

-Będę się drzeć wniebogłosy ,
    będę popełniać błędy , ponosić porażki .
    Będę się zakochiwać , będę cierpieć , będę rzucać , łamać serca .
    Będę się śmiać i będę płakać .
    Będę czuła że żyje . 





. Wbrew pozorom jestem cholerną optymistką,
   cieszącą się życiem. Mam gdzieś opinie innych,
   żyję własnym życiem, robię to, co mi się podoba
   a nie to, co mogłoby spodobać się innym,
   nie oglądam się za siebie.
   Jednak jak każdy normalny człowiek kocham,
   tęsknie, czasami płaczę.
   Nie widzę w tym nic dziwnego.



.Możesz mnie poniżać,
   mówić mi prosto w twarz jaką suką jestem,
   wyzywać od najgorszych, jakimkolwiek slangiem - spoko.
   ale na jedno nigdy Ci nie pozwolę - powiedz słowo na kogoś mi bliskiego,
   a wtedy nie będzie już tak fajnie.
   nigdy nie dam pojeżdżać po przyjaciołach czy rodzinie - nie w mojej obecności,
   zapamiętaj to sobie.




idź do pana z muzyki ,
    i oznajmij , że nie będziesz śpiewać , bo cię onieśmiela .
    spytaj pani z historii , czy naprawdę wierzy w te wszystkie bzdury ,
    uśmiechnij się , i poradź księdzu , żeby wyluzował .
    zaczep obcego chłopaka i powiedz , że ma genialne oczy .
    żyj kurdemol na całego ,
    a nie ograniczaj się , mówiąc , że jesteś nieśmiała ,
    bo zanim się zorientujesz będziesz miała nudnego męża ,
    trójkę dzieci ,zero przyjemności z życia i tą myśl ,
    że w życiu nie zrobiłaś niczego szalonego!


Szkoła?
   to tutaj poznaję prawdziwych przyjaciół.
   To tutaj jem jedną bułkę na spółkę z dziewczynami.
   to tutaj wypiję półlitrową fantę na jednej z przerw i zapije to kubusiem.
   to tutaj rodzą się pierwsze plotki, kłótnie, problemy.
   szkoła - narzekasz ale bez niej by nie było tego wszystkiego. 





denerwuje mnie, kiedy ktoś mówi
 ' myślałem, że jesteś inna, myliłem się '.
   tak naprawdę chuj o mnie wiedzą.
   o tym kim jestem, jakie mam problemy
   i co czuje słysząc ' jednak jesteś taka... '

Wstań i powiedz:
'  to jest może życie.
   Może czasem zbyt szalone,
   szybkie i złożone,
   a innym razem zbyt jednostajne,
   monotonne i nudne,
   niewątpliwie jednak jest ono moje i tylko moje.
 ' I czekaj na śmiechy sfrustrowanych staruszków,
   które swoje przegrali, bo nie byli w stanie tego powiedzieć. 






-dlaczego za mną idziesz?
   -chciałem powiedzieć Ci, że Cię kocham.
   -widocznie nie poznałeś jeszcze mojej przyjaciółki.
   -jakiej przyjaciółki?
   -jest ode mnie ładniejsza i mądrzejsza, stoi za Tobą.
   -ale tu nikogo nie ma.
   -widzisz, gdybyś mnie kochał nigdy byś się nie odwrócił...

Niby  wesoła, a  jednak często smutna...
   Niby odważna, a jednak często nieśmiała...
   Niby wygadana, a jednak często nie wiem co powiedzieć...
   Niby szalona, a jednak spokojna...
   Niby inteligenta, a jednak tak ciężko rozumiejąca życie...
   Niby twarda, a jednak tak często zbyt miękka...
   Niby pracowita, a jednak czasem leniwa...
   Niby silna, a płaczę gdy nikt nie widzi...




¦¦¦Mówią,
      że jestem niedojrzała.
      Żebym głośno nie słuchała muzyki,
      bo na starość będę głucha.
      Żebym nie siedziała na ziemi,
      bo w przyszłości będę chorować.
      Mówią,
      żeby się ciepło ubierać,
      bo jak będę starsza,
      to będę mieć problemy ze zdrowiem.
      Mówią,
      że nie powinnam wieczorami wychodzić z domu,
      bo to przecież nigdy nie wiadomo
      co czeka za rogiem.
      I w pochmurny dzień,
      mówią że powinnam zostać w domu,
      bo zmoknę i będę chora,
      bo nie warto w taką pogodę
      iść na rower,na spacer,na boisko.
      Ale ja się pytam,
      po co mam się tym martwić?
      Jaką mam gwarancje,
      że w ogóle dożyje tych dni,
      o których tak mówią?
      Zresztą,
      po co na starość
      będzie mi dobry słuch,wspaniałe zdrowie,
      co ja wtedy będę mogła zrobić?
      Czy nie lepiej mieć chociaż co wspominać?
      Wolę czerpać garściami póki jeszcze mogę.
      Przestać wreszcie tak bardzo martwić się o jutro.¦¦¦ 




Wole byc szczera i bezczelna,
   niż mila i zaklamana(!);]
   ...bo tak zostałam wychowana.
   wielka,* dama(!)
   ze skrzywionym charakterem..
   bywa..
   dla mnie Jestes zerem(!)
    ... moze dlatego tak mnie nie trawisz?:)
   im bardziej Cie draznie,
   tym bardziej mnie to bawi(!)
   Wiem,prawda boli,
   ale mowie ci to szczerze...
   zebys miala na obrazie,
   a nie tylko na papierze...(!)


HeH.. Sprawa Jest Prosta..
Twoja wyobraźnia jest Lekko Żałosna..
Potrafię Być Szczera Sama Ze Sobą..
Pokazać Że Nie Dam Się Rządzić Innym Osobom..
Nie Znasz Mojej Wartości..
Oceniasz Mnie Po Całości..
Dla Ciebie Nie Ważne Co w Środku..
Mówisz Mi.. ''JESTEŚ PIĘKNA KOTKU'' ..
lecz Pamiętaj Na Dobre I Na Złe..
Nie Wszystko Na Zewnątrz Liczy Się! 





Olewam to co mówią o mnie inni...[!]
Oni zawsze byli jacyś dziwni ..[!]
Pełni zawiści , zazdrości ...[!]
Najchętniej obdarli by mnie do kości...[!]
Nie znasz? , Więc po co mówisz...[?]
Myślisz że mnie to rusza, boli...[?]
Chyba ci się w głowie myli...[!]
Mam swoje zdanie...[!]
Więc uważaj na nie...[!]
Moja cierpliwość ma swoje granice...[!]
I co się tak gapicie...[!?]
Jakieś wielkie odkrycie...[?]

Nie musisz mnie kochać,
wystarczy, że pragnienie będzie tak wielkie,
aż skusisz się na trochę.
Działam jak Twój papieros.
Zaspakajam na chwilę,
później chcesz mnie więcej. 
Nie bój się nałogu.
Nie zabijam, ja uskrzydlam.!.





Nie jestem taka jak Ty.
Czemu się dziwisz.?
Nie chcę stada wielbicieli.
Za to Ciebie wszyscy mieli.; ]
Nie jestem taka - i nigdy nie byłam.
Mam taki świat o jakim marzyłam.; ]
Popatrz przez chwilę na swoje życie.
Myślisz , że jesteś teraz na szczycie .?
Myślisz gwiazdeczko ,
że błyszczysz w tej chwili .?; ]
Muszę Cię zawieźć-Niestety się mylisz .! xD


JEDYNA choć nie zastąpiona. 
WYJĄTKOWA choć tak zwyczajna, 
SŁABA choć bardzo silna. O
DWAŻNA choć tak przestraszona, 
chwilami SZCZĘŚLIWA choć nie spełniona. 
POSŁUSZNA choć niepokorna, 
WDZIĘCZNA choć wymagająca.
ZDECYDOWANA choć tak bardzo chwiejna, 
raz BRZYDKA raz piękna. 
raz ze ŁZĄ W OKU a raz uśmiechnięta, 
czasami lubi rzucić FOCHA, 
bo tak przypomina, 
że ją trzeba KOCHAĆ! :* <333







Posłuchać serca i wyrzucić to z siebie? Opowiedzieć Ci o tym, co teraz czuję.. Czy może radę zaczerpnąć od mózgu ? Który każe mi siedzieć cicho i wciąż trzymać w ukryciu uczucia, którymi Cię darze ? Cholera, mam dylemat..

-Jak Ty to robisz ? 
-Co ? 
-No , wieczorami płaczesz , a zaraz rano uśmiechasz i jestes taka radosna ?
-Lata praktyki .




___________________________________________________
_________________                               _________________________
_________________________________________
_______________________________________________

No i jest ;D

chciałabym przypomnieć , że zbieram wasze opisy i później zrobię specjalnego posta ;) W komentarzach podajcie wasze ulubione opisy ;) ;D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz