poniedziałek, 5 września 2011

16.Opisy .

Dla szpanu, to ja mogę włosy na kolory tęczy zafarbować, a nie udawać, że kocham.



Tak jakoś wyszło, że moje palce napisały do Ciebie. Przepraszam, nie potrafiłam ich powstrzymać.



Wiesz , kiedy rozum i serce potrafią się dogadać . ?
W reklamie .




A pamiętasz tą historię o chłopaku, który wręczył dziewczynie 6 róż, w tym jedną sztuczną i powiedział, ze będzie ją kochał dopóki ostatnia róża nie zwiędnie?
Jego miłość była równie sztuczna jak ta róża.


Protestuję przeciwko szybko mijającym weekendom !


Kto ze mną?





Byłam na imprezie. była tam też typiara której nie znoszę. podeszłam do niej z drinkiem stukając o jej browar i mówiąc 'zdrowie pustych szmat, nie? ' nie załapała .

Nie zmienię się dlatego że ktoś tak chce, wiesz? Tak robi tylko zwykły leszcz!






nie, nie jestem pokemonem, nie niszczę sobie cery tonami pudru, nie chodzę w miniówkach, które odsłaniają mi całą dupe i w bluzkach z mega dekoltami, nie mam chłopaka, ale mimo to jestem fajna.



Ej … laska, a ty do zmycia tej jakże ' pięknej ' tapety, potrzebujesz rozpuszczalnika, prawda . ? ;p


myślą, że są elitą, on jest zwykłym dupkiem, ona pospolitą dziwką.!

KIM JESTEM? Sobą...dziewczyną,
która była zawsze inna niż wszystkie...
NiEpOwTaRzAlNa...:D




Dopiero za jakiś czas przekonasz się jak wiele straciłeś.

*Mogłabym Ci napisać, że mnie potrącił samochód, a Ty i tak byś napisał: Aha.*



Czasami przez Niego, przez Jego zachowanie miałam ochotę w środku lekcji wstać i powiedzieć wszystkim : spierdalajcie ! A później wyjść z klasy i mocno trzasnąć drzwiami. Jednak nigdy tego nie zrobiłam. Zawsze udawałam grzeczną, poukładaną, słodką dziewczynkę.



uwielbiam Twój uśmiech. ten uśmiech, który jest tak cholernie arogancki, wredny i pewny siebie.




Jesteś architektem moich snów, projektantem uśmiechu, wynalazcą szczęścia.


Samotność to jedyna droga do poznania siebie...



Niezrównoważony umysł,
Brzydka piękność,
Religijna dziwka,
Czarna biel duszy,
Kwiat bez zapachu,
Anioł z rogami,
Gorący lód,
Okrągły kwadrat,
Żywy trup…
oto cała ja..





Tell me what's this about.?

*schowałam Cię na dnie szafy, w pudełku z napisem 'nie warto było'*

Jestem jedną z tych wariatek,
   kochających kłótnie i bitwy na poduszki.
   Dogryzanie to u mnie codzienność,
   a nudę wyeliminowałam z życia.
   Mam nierówno pod sufitem,
   ale jak pokocham, nie widzę odwrotu.
   Jeśli zdradzisz się wścieknę.
   Możesz mnie nazwać idiotką,
   możesz zrównać z ziemią,
   zdeptać moje serce,
   ale ja i tak się podniosę aby skopać ci tyłek.







i mimo wszystko byłeś najlepszym błędem mojego życia.


Rzeczy do zrobienia : 1 . Wstać... 2 . Przeżyć... 3 . Wrócić do łóżka...




i mniej mnie w dupie. nie odzywaj się. nie odpisuj na moje wiadomości. nie musisz na mnie nawet patrzeć, czy chociażby przelotnie dotykać. do niczego nie zmuszam, ale potem nie waż się prosić o szansę. na miłość trzeba zasłużyć.

"Masz tylko jedną wadę: brak Ci zalet.. " ;x haha





*   upij rozum. zgwałć serce. naćpaj podświadomość. i żyj.

` a gdy  życzyłam Ci szczęścia z nią ,  powiedziałeś ,
że to ja jestem twoim szczęściem .





`Mam ochotę na miłość.Mam ochotę na Ciebie.  ;D

faceci są wredni , ale to nic - mają fajne bluzy , a my lubimy fajne bluzy . ^^





Zamiast popularności...dbaj o szacunek suko.


szeroko pojęty mamtowdupizm .




Nie usunę Cię ze znajomych, bo to jest żałosne, więc pozostaje mi zepchnąć Cię ze schodów. ;]



Chcę lato .
   Chcę krótkie spodenki ,
   siedzenie do nocy na dworze ,
   codzienne jeżdżenie na baseny ,
   romanse , duże ilości spożytych tymbarków ,
   odżywianie się tylko i wyłącznie lodami ,
   mocny makijaż , nowe znajomości ,
   nieustanne napady głupawki ,
   flirty bez ograniczeń ,
   śpiewanie przeróżnych hitów na cały głos ,
   niezapomniane przypały .
   Potrzebuję lata .




_____________________________________
______________________________________________
_______________                          _______________________________
_______________________________________

Dawno mnie nie było z przyczyn technicznych :d Innymi słowy nie miałam neta :D:D

Jak tam w pierwszych dniach szkoły ?;> :D:D

1 komentarz:

  1. Masakra tyle zadanie ze szok:D.
    a wgl dałabyś mój opis na bloga.?:
    Kocham cię bardziej niż truskawkowy shake z mcdonald's.♥
    ;- )

    OdpowiedzUsuń