wtorek, 27 września 2011

#1 . Opisy Czytelników ;D



` Kocham Cię bardziej niż truskawkowy shake z MCDonald's..¦
                                             ~ Sweet_girl


Kocham się topić w Twojej ulubionej bluzie ;*
                                ~ angela623




co dzień budzę się fajniejsza ale dzisiaj to już przesadziłam .. ;D
                                                 ~angela623



-Mamo, co to właściwie jest miłość.?

- No to tak jakby Pan Chleb zakochał się w Pani Szynce. Pan Chleb wiedział, ze gdy będzie razem z Panią Szynką, nie przeżyją długo, mimo to stworzyli wspaniałą parę, Bo mocno się kochali .
                                                    ~angela623




Łatwiej zrozumieć chińczyka nie znając jego języka niż zakochanego.
                                              ~Ola.Bojke


Patrzę na ciebie i myślę.
,,Jaki on piękny"
Ty patrzysz na mnie i myślisz
,,Jaka ona śliczna", ale jednak boisz się odezwać.
To tak jak ja!!
                                  ~Ola.Bojke




'co było nie zniknie - nie przeminie z wiatrem' ¦
~Patuu.¦

``zdejmij maskę, bądź sobą na zawsze, nieważne co mówią, w każde słowo pchaj prawdę ``
;*
~Patuu.¦




` Inne cele w życiu, inne plany i pragnienia, muszę wszystko pozmieniać. Tak jak czas wszystko zmienia . ¦
~Patuu.¦

` Otwórz oczy i wytańcz swoją historię albo zamknij je i śnij dalej swój piękny sen . ¦
~Patuu.¦



_____________________________________________________
___________________________________                        _________________________
______________________________________________________________
____________________________________________________

Sweet_girl - moja inspiracja ;d To dzięki niej wpadałam na ten pomysł ;D Dziękujcie jej ! ;D



A teraz spadam , bo za chwile mam trening ;p

2 komentarze:

  1. AaaaAAaa !! .. Boszz ; D .. to ja dziękuję..<3.. Kocham ten blog poprostu WOW... Wszystkie opisy miałam z tego bloga albo sama wymyslałam..: D .
    Kocham Was omg.. A aaA a

    OdpowiedzUsuń