piątek, 12 sierpnia 2011

9.Opisy .


Mam szacunek do przyjaźni,
     mam szacunek do miłości,
     cenie w człowieku uczucia
     a nie jego posiadłości !!!


- Co chcesz dostać na urodziny ?
     -Książkę pt. 'Przepis na Życie'




A rodzice nawet nie zdają sobie sprawy ile przeżyły ich dzieci. 
na głowie kaptur,
     wiesz trudny dzieciak,
     pewnie z góry potraktowałaś mnie jak śmiecia...  



 -Zaraz będzie obiad .
- Nie jestem głodna ,mamo. Wystarczająco się najadłam .
- Czym ? ; |
- Brakiem miłości i pseudo przyjaźnią ... 

-Co tam?
-Umieram.
-Co się stało?!
-Trafił w sam środek..
-Czego?
-Serca.
-Snajper?
-Frajer!!
 


-Co znaczy skrót "KC"?
-Kocham Cię.
-Ja Ciebie też ;D 

- miłość nie istnieje!
     - to czym wytłumaczysz to,
       jak się czuję gdy go widzę.?
       jak wytłumaczysz motylki w brzuchu,
       uśmiech na twarzy i rozszerzone źrenice.?
     - głupotą. 




- Kocham Cię ...
     -Nie używaj słów, których znaczenia nie znasz ...
Jestem szmatą bo nie możesz mnie mieć ? Gratulacje . 



`a gdy mówisz o rodzicach 'starzy' 
     to nawet nie zaczynaj ze mną jakiejkolwiek konwersacji,
     bo wiedz , że gardzę Tobą
     jeśli nie masz szacunku do kogoś kto dał Ci życie.

-Co ty odpierdalasz mała ?
    -Nie widać ? Śmieję się życiu prosto w twarz




Jeśli nie masz, po co żyć, żyj na złość innym ! 



Czasami jest tak źle, że człowiek siada wygodnie i zaczyna się śmiać.
Mam marzenie, mam wiele marzeń.. i będę wystarczająco stuknięta, żeby je realizować <3

Tatuś zawsze mówił: Jeśli chłopcy Cię nie lubią, są gejami. ; )



Jeśli tak kochasz mnie ranić , poprostu zacznij rzucać do mnie nożami .

-Co zrobisz jak mnie znajdziesz...? Dasz mi buzi..?
      -Tak..!
      -To jestem w szafie..! <3 

' . Kupiłam Tymbarka a pod nakrętką napis 'On Cię Kocha'
zdenerwowałam się.
Nawet Tymbark się ze mnie nabija ;< . ' ! 



Mam ochotę pójść do Ciebie wykrzyczeć w twarz jak bardzo mnie zraniłeś, a potem przeprosić za moje zachowanie. 



Idę za nimi, bo oni idą za mną. Wiesz jak to się nazywa? To lojalność! 
Jeśli zobaczysz mnie w wyciągniętym dresie, niewyprostowanych włosach, z wypłakanymi oczami i rozmazanym makijażem i nadal będziesz utrzymywać, że mnie kochasz to będzie prawdziwa miłość. 



Potraktowałeś mnie jak zabawkę...
Tak się nie robi... 

`przyjaciele ? -nawet w bajkach pojawiają się coraz rzadziej !



-Chyba się w Nim zakochuję"
- to nic, Ty lubisz popełniać błędy...

' Zamknięta w kropli deszczu tańczyła, śmiejąc się ze swojego beznadziejnego życia... '



` mam wrażenie, że oprócz mnie każdy wiedział, że kłamałeś.


-Panie doktorze coś mi dolega . Nic nie jadam , nie sypiam ,
chodze całymi dniami jakaś rozkojarzona ..
Niech pan mi coś doradzi . Co mi jest, i czy to coś poważnego ?!
- Hmm.. myśle że wiem co pani dolega ..
- A więc co takiego ? I czy jest to uleczalne ?
- Choruje pani na ciężką chorobe zwaną 'miłość' ,
jest ona uleczalna ale bardzo bolesna .
Trzeba być cierpliwym ,
bo może ona potrwać nawet przez dwadzieścia lat jak nie dłużej .. 



Tak cholernie mi na Tobie zależy, że nawet ja sama nie jestem w stanie tego do końca zrozumieć. </3 :*** 
Najgorsze, są chwilę, gdy leżąc na podłodze ze słuchawkami w uszach uświadamiasz sobie, że do niczego nie dążysz, że nie masz nikogo, komu by ciebie brakowało, że tak naprawdę nie masz nic... ;[ 




___________________________________________________
__________________________                                _____________________________
____________________________________________________            ______________________
________________________

Jest ;D ! Udało mi się wyrobić ;D
Ciężko mi dodawać nowe opisy z braku czasu ;) Ale już mówię , że czasu nie marnuję na głupoty , tylko trenuje siatkówkę ;D
Niedługo postaram się dodać nową notkę ;)
:D:D ;* Pozdrawiam wszystkich ;D ;********

1 komentarz:

  1. Ja równiez pozdrawiam. I ponownie komentuję. Zajebiste to jest.. ;d chce więcej i więcej!

    OdpowiedzUsuń