wtorek, 9 sierpnia 2011

8.Opisy .


I jeśli sprawisz, że dla Ciebie będę rysowała serduszka w zeszycie... to już mnie masz ! ;*
To niemożliwe - mówi rozum.
     To lekkomyślność- mówi doświadczenie.
     To może zranić.- mówi duma.
     Spróbujmy...- mówi marzenie.


Masz Chłopaka??...
     Mam ale On chyba nie ma dziewczyny:)

Zacisnęła pięści,
     podniosła głowę 
     i ze łzami w oczach szepnęła że wszystko się ułoży . 



 i teraz mam ochotę dać sobie w twarz,
     najmocniej jak potrafię
     i powiedzieć przy tym 'ogarnij się, wróć do rzeczywistości.'


Obrażasz . ? Ok , jeśli zależy Ci na tym , by być debilem to spoko . x d

Byłam jedyną na milion . ? Ha . ! Ty byłeś jednym z miliona . :P :/

Po co pytasz co się stało? Nagle Ci zależy? Odpuść sobie… 


 
Teoretycznie jesteś dupkiem , praktycznie całym moim światem =)
.

Milczenie-jest najmądrzejszą rzeczą, jaka możemy powiedzieć



Nie martw się jeśli jesteś teraz singlem.
     Bóg patrzy na Ciebie i mówi : 

     " A tego człowieka zachowam dla kogoś wyjątkowego"

Wszyscy tak  mnie kochacie, a ciągle ranicie i zostawiacie!




Czekam tylko na tą chwilę,
     kiedy będę rozmawiała z kolegą ,
     a Ty podejdziesz ,
     obejmiesz mnie w talii i powiesz
     "hej ;* co to ma być ?! ona jest moja."

W udawaniu, że się nie widzimy jesteśmy mistrzami :)
 


- Obiecaj , że zaprosisz mnie w przyszłości na swój ślub.
- Obiecaj , że przyjmiesz zaręczyny. <3 

' Usiadła i zastanawiała się, kim dla niego jest... '




tylko ja mogę bić się ,
     kłócić , wyzywać i walczyć z moim rodzeństwem .
     ty spróbuj go tknąć a zginiesz ! 
' I sama nie wiem dlaczego tak bardzo chce żeby napisał...'


- Dlaczego nauka nie wchodzi mi do głoy tak jak teksty piosenek ?
- Bo muzyka ma sens :D

" Dziewczyna, to taka istota człekowata,
       która sama nie wie, czego chce,
       ale pomimo to żąda, żeby świat jej to dał. "  ;]] 


_________________________
__________________________________________ _____________
________________________            
_________________________________           ____

I kolejny jest ;D Miało być co trzy komentarze , ale coś komentować nie chcecie ;D
Polecam piosenkę Rebecca Black - My Moment ;D

Iza ;*;*

2 komentarze:

  1. Świetne na opisy na gadu i na rózne stronki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie :)
    Podoba mi się ;)
    Informujesz na gg o nowych notkach ?
    Jeżeli tak to tu zostawiam mój numer : 26577745

    OdpowiedzUsuń