poniedziałek, 1 sierpnia 2011

7.Opisy .



Bo ja mam swój świat i swoje kredki spadaj mi z tymi flamastrami

Moje kredki się już połamały wiec możesz przyjść z tymi pisakami.;/



Dam Ci kredki, namalujesz mi uśmiech?

'perfekcyjnie nauczyłam się udawać szczęśliwą .'

Nie jestem niczyją własnością , ja do cholery żyję wolnością!


Śmieszy mnie sam fakt ,że miałabym być poważna...
A ja tam lubię czasem mówić głupoty- to takie niezrozumiałe dla mądrych.

-` Tak jestem chora psychicznie .- moje nowe odkrycie ; ).


Zgubiłam gdzieś cząstkę siebie...


Książę z bajki? mam go w dupie.! Jestem księżniczką niezależną .!;p

I'm a small, small girl in the big, big world


 bo trzeba być twardym, jak przeterminowane żelki xd

Lubię, gdy odwracasz się udając, że szukasz kogoś w tłumie, a patrzysz na mnie =* 

Szanowne serce! Zajmij się proszę pompowaniem krwi, bo miłość Ci nie wychodzi.!

                                                'mogę być twoim aniołkiem, chcesz?'

I śniła, że tańczyła, a on ukradkiem bił brawo.


- Między wami coś jest?
    - powietrze chyba...:P
Śpisz? nie ku*wa oglądam powieki.!

''jestem wredna,
    mam nawroty bezczelności co 3 sekundy
    i nie lubię się dzielić.
    wystarczający powód,
    żebyś dał sobie spokój ?''


Dlaczego mam taki talent... Talent do psucia wszystkiego co piękne w moim życiu?


-płaczesz?

    - nie sikam oczami.!

złamałam rękę w kolanie ,spadając z dywanu na podłogę


 -jestem trochę smutna.
    -dlaczego?
    -dla odmiany.
-Co robisz?
    -Maluję.
    -A co malujesz?
    -Twój strach, że kiedyś odejdę.
    -Ale przecież ta kartka jest pusta.
    -Widocznie wcale się tego nie boisz...


- dzień dobry panu, już pana nie kocham-
   - ach, proszę Pani, cudownie pani wygląda jak pani kłamie. 

zakochanie - przed użyciem zapoznaj sie z sercem drugiej połówki,
    bądź skonsultuj się z rozumem,
    gdyż każda miłość niewłaściwie wybrana
    zagraża twojemu życiu lub zdrowiu. <3


Oto ja . Najcholerniejsza rzecz , jaka mogła Cię w życiu spotkać .

Chciałabym urodzić się od nowa, tylko po to, by Cię uwieść i zostawić .

 

'Z natury jestem ufna, ale w rzeczywistości nie ufam nikomu.'

- Świat jest taaaaaaaki piękny!
    - A co było na śniadanie? Marihuana? ; >


powiedz mi jak to możliwe, że ciągle paplam i paplam,
    a przy Tobie odbiera mi mowę?
Dziś piję za debili ...
     więc Twoje zdrowie KotQ ; *



 
• Ty ; Szczęśliwy , Kochany , Doceniony . 
Ja ; Samotna , Zraniona , Oszukana . ; (( . !• 

-Chcesz ze mną chodzić ? 
-Wiesz ? Chodzić to ja mogę po bułki do sklepu ,
Z psem na spacer ,
Z plecakiem do szkoły.
Ja potrzebuję po prostu z kims być .



-Głupek jesteś !
     - Też Cię kocham ; P
- I co? Gdzie książę?
     - Nie przyjedzie.
     - To dupa. Wracam na wieże.



Coca-Cola w dzień upalny zwiększa popęd seksualny ; D

Dlaczego każdy dostał kolorowe kredki , a ja szare ołówki . ? :/

Chodź, nauczę Cię milczenia.W każdym języku.


- Gdzie jesteś? 
     - Na placu zabaw.
     - Co ty robisz na placu zabaw o drugiej w nocy?
     - Bawię się życiem mamo!
_______________________________
_________
___________________________
_______________________________________________

I jest kolejny :D  Heh ;D 
 Posłuchajcie piosenki Pewex - Galerianka ;d 
Jest Mega <33 ;D

Iza ;*;*

1 komentarz:

  1. fajny blog ;D

    http://loveiscontrolforce.blogspot.com/

    zaparszam na mojego i zamawiać ♥
    "wariatqa..<3

    OdpowiedzUsuń