sobota, 27 sierpnia 2011

14.Opisy .




ej koleś ! Tak ty ! Kocham cie, wiesz ? <333


Jadła same słodkie cukierki...Bo wierzyła, że to ją zmieni..<33



Samotność to jedyna droga do poznania siebie...



- Ty masz mnie gdzieś.
- Masz rację. Mam Cię gdzieś, w sercu. <333 


Kocham cię, i kto tu jest hardcorem. ? <333 ¦


Każdy Ludek Szuka Ludka, Który W Sercu Czyni Cudka!





Nie mam siły na nic... już nawet udawać mi się nie chce, że jest dobrze...

Kogoś takiego jak Ty się nie kocha ♂




` Czy był by Pan bardzo oburzony gdybym pana pocałowała?



-Gratuluję.
-Czego?
-Nie odzywałam się do Ciebie prawie trzy dni, żeby sprawdzić, czy pamiętasz o mnie ciągle, czy tylko jeśli Ci o sobie przypomne.
-I?
-Oblałeś..






Dziś znowu przypomniano mi jaki byłeś idealny..


Kiedy mam problem, mam muzykę, pokój, komórę, w sercu mam miłość, w kieszeni pustkę, a w głowie burdell.




- Puk. Puk!
- Kto tam?
- To ja. Szczęście. Otwórz. Proszę!
- Przepraszam, ale nie mogę otwierać nieznajomym. 


Nie pozwólcie, żeby strach wyeliminował was z dalszej gry. ! Ludzie. ! W życiu liczy się ryzyko. <3



- Masz kogoś ?
- Nie.
- Stara panna ...
- Singielka i niech tak zostanie.Jak będę chciała pocierpieć to przytrzasnę sobie rękę drzwiami.

-Po co jest miłość.?
- Aby zabijać.
-Czemu zabijać.?
-No tylko spójrz ile dziewczyn się pozabijało przez chorą miłość.
-Ale dlaczego.?
-Bo kochały, ale źle chłopców rozumiały, a oni potem mieli je na sumieniu.
-To miłość jest aż tak zła.?
- Tak.





-Chcesz z nim porozmawiać?
-Tak, ale on już od dawna nie chce ze mną rozmawiać...
-Skąd wiesz?
-Bo się nie odzywa...
-A ty się odzywałaś?
-Nie, nie chce mu się narzucać...
-To do roboty mała on pewnie myśli tak samo... 

- Próbowałam to wszystko naprawić...
- I jak udało się?
- Nie :|powiedział żebym zapomniała i że to wszystko nie miało sensu; (
- Nie przejmuj się tym kretynem! Skoro tak powiedział nie był ciebie wart!
- Ale... ja go pokochałam... 





- Więc lepiej nie mieć nadziei?
- Wtedy żyje się łatwiej...


Potrafiła przesiedzieć pół dnia na parapecie i wpatrywać się w ludzi, którzy przechodzili ulicą . wyszukiwała tego jedynego ... lecz kiedy zaszło słońce, nastąpiła noc - na drogach nikogo nie było . ale ona się nie poddawała, czekała i czekała . 






Pluszowy miś, to twój konkurent. Macie wiele wspólnego: Obaj jesteście do ściskania, do gniecenia, do serca, do targania. Tylko, że miś jest zawsze przy mnie. 1:0 dla misia. 


Jeśli świat zrobi ze mnie dziwkę to ja ze świata zrobię burdel. !



Ta truskawka jest bezczelnie czerwona...


-Popełniłam błąd.
-Jaki?
-Zakochałam się.


W szarym świecie , szary tłum , a w tym tłumie ... Kolorowa Ja ! ☻


__________________________
______________________________________________
________________ __________________
_________________________________________________________


Kurde , już mi się odechciało iść do szkoły d; Ale znając mnie zaraz zmienię zdanie :D:D


1 komentarz: