czwartek, 25 sierpnia 2011

13.Opisy .




Przyjaźń stracona jednym słodkim pocałunkiem .


Wiesz co ? jestem szczęśliwa, mimo tego co jest , bo mam zajebiste wspomnienia .





On nie napisał, bo nie wiedział od czego zacząć . Ona nie napisała, bo bała się że on nie chce z nią pisać.



Potrzebny jest czyjś uśmiech, aby samemu też się uśmiechać.


normalny człowiek uśmiecha się kilka razy dziennie. Człowiek zakochany robi to ciągle, nie zdając sobie z tego sprawy.

Nie bądź dziewczyną która potrzebuje mężczyzn. Bądź dziewczyną której mężczyźni potrzebują.





Ej, dobra, piszesz, dzwonisz, spotykamy się. Rozumiem, ze robisz mi nadzieje, i po co? Żeby potem powiedzieć 'zostańmy przyjaciółmi?' Nie, dzięki .



Są gesty, które doceniamy dopiero gdy kończą się bezpowrotnie.

Proszę szepnij mi do ucha , że jestem tą , na którą czekałeś .






Nie patrz w moje oczy, bo zobaczysz co ukrywam.





wiesz , jak muszę się czuć kiedy przychodzi wieczór, wtedy kiedy pisaliśmy najwięcej, a ty się nie odzywasz ?
To niesamowite, jak silne uczucia i wspomnienia, może przywoływać jedna piosenka.






"Rób co chcesz" - 3 słowa które sprawiają że kompletnie nie wiesz co robić


Daję Ci siebie, bo kocham ciebie. Weź mnie ze sobą, bo chcę być z Tobą! <333 :*


Jestem na etapie chcenia wszystkiego, czego mieć nie mogę .




Obiecuję Ci , że którejś letniej nocy wracając z imprezy środkiem ruchliwej ulicy ze szpilkami w rękach wykrzyczę wszystkim jak bardzo Cię kocham.

bo tylko na widok twojego sms'a ciesze się jak idiotka skarbie .



A jak dorosnę to będę takim HARDCOREM że nie zdążysz powiedzieć "ale urwał".


Jeśli on przyłapał Cię na tym, że na niego patrzysz... pamiętaj, że on też popatrzył na Ciebie.




Cii,słyszysz? Coś jakby ' drapanie o drzwi ? 
- Nie przejmuj się, to moja miłość. Zamknęłam kurwe w łazience, bo mnie drażniła.

-czemu się tak uśmiechasz? 
-bo mam powód do szczęścia! 
-jaki? 
-zaczyna się na 'T', kończy na 'Y' ¦





~ . Mam dość, miłości, która mnie prześladuje , mam dość pustki , która mnie wypełnia, a szczególnie dość mam ciebie ty zakłamany egoisto !


- co robisz ? 
- zbieram chusteczki, są porozrzucane po całym pokoju . 
- aż tak bardzo za mną tęsknisz ? 
- co ?! popierdoliło Cię ?! katar mam !





Docieramy do miłości, nie wtedy kiedy spotkamy osobę idealną,ale kiedy nauczymy się wierzyć, że osoba nieidealna, jest idealna.

- a dla ciebie czym jest miłość ?
- pij , nie pierdol . 




. przeszłość to taka suka , która uwielbia podstawiać nogi teraźniejszości . 


' unikam ludzi fałszywych .
 i dlaczego nagle zrobiło się tak pusto .. ? 



Nie ma dwóch jednakowych osób na świecie.To od nas zależy jacy jesteśmy więc nie zwalajmy winy na kogoś innego.





Szukałeś wzroku mego, teraz go unikasz... :/ Weź ty się ogarnij. :*



Sto myśli na minutę, a w nich tylko jedna osoba... <3



_____________________________________________
______________________           __________________
____________________________
____________                __________________


Jest :d 13 post :d Dacie wiarę ? :D:D
Tak oglądam Brzydule :D:D 

1 komentarz: