poniedziałek, 22 sierpnia 2011

12.Opisy .


Mam problem, często bywam wesoła, ale nie pamiętam już kiedy ostatni raz byłam szczęśliwa.


Czytam swoje stare archiwum z gadu i nie chce mi się wierzyć w to, jak wszystko się pozmieniało... 




nawet " cześć" nie powie : pomyśleli obydwoje. 
Jak o kolejnym facecie powiem "ten jest inny" walnij mnie, proszę.




Ta cholerna obojętność która jest tak cholernie udawana . 



``-smacznego . 
-ale ja przecież nic nie jem .. 
- jak to nie ? widzę jak zjadasz mnie wzrokiem ¦


Na pytane "Jaka jesteś" ? Odpowiadam zawsze jednym zdaniem: "To zależy czyich plotek posłuchasz"


- Dlaczego jesteś smutna?
- Bo kogoś kocham... za bardzo.
- Kogo?
- Weź głupka nie udawaj.
- Nie udaję, tylko grzecznie pytam.
- To grzecznie spójrz w lustro.  



Rozum , ty to na prawdę nic nie czujesz .. ; DD

A teraz kolejny dzień pt:"żyje , bo muszę " 


Ogarnij się Mała , ogarnij się do cholery!
Przecież nie jesteś zazdrosna, nie możesz być, nie o Niego.




Jeśli ktoś był dla Ciebie ważny, nie zapomnisz go. I nie ważne czy to był kochanek, czy przyjaciel czy chomik 

Jakby mu zależało napisałby.Pieprzoną kropke ale by napisał



Nie zostawiaj tego, którego kochasz dla tego, który ci się podoba, bo ten, który ci się podoba odejdzie do tej, którą kocha 

- Kocham . 
- Co kochasz ? 
- Mandarynki ! 
- A mogę zostać Twoją własną mandarynką ? 
- Pewnie ! ¦ 




-'cholernie' lubie to słowo. A ty jakie słowo lubisz.?
-,kocham'.
- a ja Cię 'cholernie kocham'. Widzisz.? uzupełniamy sie skarbie.!
i ten moment, kiedy nasze oczy się spotkają, na ustach pojawi się uśmiech, a w głowie będziemy mieć mętlik przez nadmiar myśli :** ¦





.Z fajką w ręku przeszłam odważnie obok Niego.
Wiedziałam, że tak bardzo nienawidził kiedy palę.
Mieli być najlepszymi przyjaciółmi . takimi na całe życie .. Dlaczego on musiał to spieprzyć i się w niej zakochać ?





_______________________________________________

_______________________________

______

I kolejne :d

Ej ! Nic mi się nie chce :D
Ale chce iść do szkoły :D:D Haha :D

A jak z wami ? ;D



3 komentarze:

  1. ja również chcę do szkoły , ale nie byłoby źle jak by był miesiąc szkoły i miesiąc wakacji na zmianę ;)
    a opisy i zdjęcia super ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ` Siema.. poprostu kocham twój blog. Odwiedzam go kilka razy dziennie... wymyśliłam swój opis jakbyś go umieściła na swoim nlogu to byłby zaszczyt.;D
    opis brzmi tak.:
    ` Kocham Cię bardziej niż truskawkowy shake z MCDonald's..♥
    Jak ci się podoba to możesz dać na bloga .. pozdro.<3

    OdpowiedzUsuń