wtorek, 16 sierpnia 2011

10.Opisy .


.- aż tak jej na mnie zależało ?
- aż tak. 
nie chcę - nie mogę - nie potrafię - nie czuję.
- wydaje Ci się. chcesz - możesz - potrafisz - czujesz. robisz wszystko by utrudnić sobie życie,
nie robisz nic, by sobie je ułatwić .





` Chcę być powodem twojego uśmiechu. <3
` Fizyka? Matematyka? Bzdury. ! Naucz mnie wzoru na szczęście...



Ty jesteś taki ślepy, że gdyby nawet miłość wyskoczyła z krzaków i kopnęła cię w dupę, to i tak byś jej nie zauważył. ! </3 
Gdybyś teraz stanął przede mną, miałabym ogromny dylemat: dać Ci w ryj, czy pocałować? 

Jestem niezadowolona z wszystkiego, z tego co napisałam, z tego co nie napisałam, z tego co napiszę, z tego co mam na myśli, z tego czego nie mam na myśli, z tego co będę miała na myśli, z tego co się nie wydarzyło, z tego co się wydarzy, podobasz mi sie kurwa. 



pocieszam żołądek lodami, bo jak pocieszyć serce to nie wiem... 

Chodź, poudajemy, że zwariowaliśmy na swoim punkcie <3 



Życie można przeżyć na dwa sposoby:
albo tak, jakby nic nie było cudem, albo tak jakby cudem było wszystko

... Po prostu chciałabym być kiedyś ,tak obojętna na twój widok, tak jak ty na mój. ! <3" 



Ale bajerować to kurwa umiałeś. <3 :***

Będzie co będzie najważniejsze że nutelle produkują! ¦ 



- Ej. !? Znowu myślisz o nim. ?
- Y, nie no co ty. :D
- Tiaaa. ;)
- Ej no, ale jego uśmiech. :* <3 

-Też kiedyś zaufałam jednemu chłopakowi...Dałabym sobie za niego rękę uciąć.
-I co?
-No i kurwa bym ręki teraz nie miała. xD

` Truskawkowa pełnia szczęścia z czekoladowym posmakiem radości. .` < 



zawsze będę mieć słabość do skurwysynów z trudnym charakterem .

'Pierwszy raz byłam z siebie dumna , kiedy mijajac Cię na ulicy na Twoje 'siema' wybuchłam śmiechem dodając krótkie 'pierdol się'. 




` byle komu serduszek i gwiazdki przy dwukropku nie wysyłam . ¦

'Nie musisz mnie kochać. Ba. Nie musisz mnie nawet lubić. Ale będziesz żałować - obiecuję.'



_________________________________
________________________
_______________________________________________________
____________________                               ________________________________

Nie wiem czy jest sens dodawania notek , jeśli nikt tego nie czyta ;( Ani nawet komentarzy nie pisze ;/ Noo weźcie luudzie . Wypowiedzcie się na temat tego czy mam zawiesić! 

5 komentarzy:

  1. Masz dodawać dziewczyno!..
    Bo załamkę będę mieć ;***

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodawaj... Uwielbiam twoje opisy:*
    Czasami po prosu nie chce mi się komentować i tyle, ale zawsze czytam :D

    OdpowiedzUsuń