sobota, 30 lipca 2011

6.Opisy .




...małe, WREDNE i pyskate!!! Tak to ja!!! ... 


trampki na obcasach , herbata z solą , Ty z nią . to tylko jedne z wielu przykładów beznadziejnie dobranych całości...


Na jej widok ogarnia mnie wkurwienie od początków rzęs po końcówki włosów.

Śpię!!! Nie budzić!!! W razie wojny przenieść w bezpieczne miejsce :D

Skoro i tak skończę w piekle, to mogę po drodze zaszaleć.


Możesz mnie okraść, zagłodzić, pobić a nawet zabić, ale mnie nie zanudzaj.



Nie ma przeznaczenia, są tylko przypadki...

 Będzie tak, jakbyśmy nigdy się nie poznali.

Kiedy zapada zmierzch rodzi się miłość nie z tego świata...


 "Chociaż pochodzimy z różnych krajów, mówimy różnymi językami nasze serca biją jednym rytmem."
Trzeba być wyjątkowo dzielnym, by stawić czoło wrogom, a jeszcze bardziej, aby być wiernym przyjaciołom.


`tylko wariaci są coś warci.!.

 .Tylko obiecaj , że się we mnie nie zakochasz.
Przeciez w marzeniach miało byc lepiej...            
Nikt nie będzie mi mówił jak mam żyć, bo nikt za mnie nie umrze.!

"Mogę być dla Ciebie ćpunem jeśli będziesz narkotykiem...'
"Więc plotkuj, opluj, zbesztaj Kotku. Ja i tak się Będę śmiała"

...szczęście chowa się wśród zwykłych dni...



 Bo we mnie jest sex co pali i niszczy.... :]

"Dziś jesteśmy tymi ludźmi przed którymi ostrzegali nas rodzice"

bądź tu mądry i namaluj tęczę ołówkiem ;/

 
Wojna . ? Ze mną . ? Gratuluję odwagi . ! Współczuję głupoty . !


Bo kobiety niestety mają także zalety.
Jestem jak otwarta książka tylko napisana trudnym językiem...

 
                                    Życie to piękny dar, nie spieprz go i nie spędź go sam...

Jestem kimś, kim ty nigdy nie będziesz.!



 Nawet jeśli wszyscy już w ciebie zwątpili, pokaż że się mylili!!

`Jestem inna? 
`Nie..TwOrZę SwÓj WłAsNy ŚwIaT..;*
 

Sztuka jest, aby będąc sobą, być kimś zupełnie wyjątkowym...

` Z moich obliczeń wynika, że w człowieku
       jest 70% naiwności,
       15 % tęsknoty, 10 % samotności
       i 5% szczęścia ...'


Jestem jAka jeStem .. xP ..
     Nie pasi?? ..
     tO spaDaj..!
Myślisz że jestem słaba!!!Ja sie nie poddaje to moja zasada !

W życiu jak w tańcu... Trzeba uważnie stawiać każdy krok...


`ŻyJ Na sWóJ SpOsób a nIe wEdłuG InStRuKcJi iNnYcH!;]

Wolę być niedoskonałą wersją samej siebie, niż najlepszą kopią kogoś innego.
 
Cały mój świat potrzebuje psychologa!

Łzy to krew duszy... Im więcej ich wylejesz tym bardziej krwawi....


- Porozmawiasz ze mną.?
     - O czym?
       O tym jak żałujesz? 
       Jak kochasz?
       Jak przepraszasz?
       Nie mogę.
       Mam alergię na kłamstwa.


Przyjaciel , to promień światła , który rozświetla życie.; d

****OPIS - Odzwierciedlenie Prywatnych Idiotycznych Spostrzeżeń****
______________________________________________________
______________
_______________________________
_____________

Proszę ! Są zdjęcia :D
Haha :D I'm very , very Happy :D
Mam nadzieje , że się podoba :) Chyba zauważyliście , że opisów jest więcej niż zwykle ? ;>
Jaka u was pogoda ? :D
Do następnej notki ;p Paaaa ;*;*

1 komentarz: