środa, 13 lipca 2011

5.Opisy .

Może chcę dobrze, ale przynoszę ból
I nagle wszystko wokół warte jest...
Biegnę donikąd, choć coś mówi stój.
Otwarta rana, ja znów sypię sól...



Myślę o Tobie i jakoś nie mogę przestać... 
Cały mój świat w Twojej osobie się streszczał .



Jeszcze raz zatańcz ze mną, bo chce to przeżyć. 
Znam prawdę, ale nie chce przestać wierzyć ..
Dlaczego mój i twój świat się zderzył? 
Najgorsze, że na te pytania są odpowiedzi... 
Te dni się skończyły, a koniec jest końcem.


 
Zostało tylko echo...
Ciebie już tu nie ma, nie zmienimy już nic.
Zostało tylko echo..
Stoję i zaciskam swe pięści do krwi.
Zostało tylko echo...
W sercu mam ogień, ogień żłobi mi łzy.
Zostało tylko echo...




`Inna?
` Inna niż inni. 
`Jaka jestem, wiedzą ci co powinni.^^





Posiada najpiękniejsze oczy na świecie i dar do łamania mojego serca.



Uwielbiam widzieć twój uśmiech z drugiego końca korytarza i wiedzieć, że jest tylko dla mnie. Uwielbiam mieć świadomość, że tym uśmiechem wołasz mnie do siebie… 


' W strugach deszczu rozpływam się . Usta drżą i czuję lęk . Po mej twarzy , wolno tak toczy się kolejna łza '

Betonowe lasy mokną, wiatr wieje w okno, siedzę w oknie i wdycham samotność...


...Jestem księżniczką własnej bajki, a Ty napisz sobie swoją...;*;D


Definicja słowa "komedia"? - Moje życie...



Jestem najlepsza ^^ tylko ja potrafię przypalić wodę xD

Nadal jestem taką małą dziewczynką, która wierzy w bajki i kocha misie!


Pożeram Cię wzrokiem, jak nutellę łyżkami...


Jestem optymistą - śmierć przyjdzie jutro, być może dzisiaj nie miała czasu...


Wariatka mająca swój świat i swoich ludzi w nim ;))


Moje serce jest do wzięcia, czeka na fajnego księcia!! :) LOVE <3


Nie jestem idealna, ważne, że jestem wyjątkowa.



Jestem jaka jestem, może jestem zerem, ale przecież z zer składają się miliony!


Kiepskie dni, kiepskie chwile - to jest to, czym żyję.

_________________________
____________________                              ___________________________
_______________________________________________

Przepraszam ,ale znów mi się coś ze zdjęciami dzieje :( Będę próbowała to naprawić , ale nic nie obiecuję i być może będę zmuszona zrezygnować ze zdjęć :(

Ale pozdrawiam wszystkich i życzę miłych wakacji ;)

3 komentarze:

  1. szkoda ze tak mało. Może próbuj skasować post i od nowa zrobic.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny blog ;d na pewno wykorzystam kilka opisów ;p
    zapraszam na:
    the-lunar-magic.blogspot.com
    ulotnionemysli.blogspot.com
    i-go-bridge.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest dobrze :)
    Mi się podoba !
    Zapraszam na trzeci rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń